Het scheelde anders niet veel hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 22:04 schreef vivelafete het volgende:
Wat zit ie ook te lullen over Koeman en Schuitema. Alsof Koeman ineens een held werd toen het kampioenschap werd behaald.
Die is te slim.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Als is Reker nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel.²
Ja, allemaal vakantievrienden.quote:
campingvriendenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, allemaal vakantievrienden.²
En jij kijkt er al 40 minuten naarquote:Op maandag 2 februari 2009 22:12 schreef venomsnake het volgende:
Jezus, ze zijn al 40 minuten over deze onzin aan het lullen.
Neh, heb nog een tijdje naar Sport1 gekeken, maar dat praatprogramma is nu ook afgelopen.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En jij kijkt er al 40 minuten naar.
is er iets anders boeiends op danquote:Op maandag 2 februari 2009 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En jij kijkt er al 40 minuten naar.
Hij komt op mij over als zo'n onbetrouwbare VVD'er.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:13 schreef tong80 het volgende:
Jan Reker is een enge man
Komt me over als een homo die zelf nooit heeft kunnen voetballen.
Idd een kruising tussen Harry Mens en Hans Wiegelquote:Op maandag 2 februari 2009 22:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij komt op mij over als zo'n onbetrouwbare VVD'er.
En die is overledenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, allemaal vakantievrienden.²
Die haarscheiding van Reker ookquote:Op maandag 2 februari 2009 22:17 schreef DJ_Ryow het volgende:
tering, echt veel ruzie en onenigheid bij PSV de laatste jaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |