Ik ga toch echt voor de nederlandse cabaretquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:09 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat valt bij mij wel mee. Ik vind alleen veel Amerikaans cabaret niet zo grappig, zit toch veel verschil tussen cabaret van verschillende landen. Engelse humor vinden sommigen ook geweldig, en doet mij ook niet zo heel erg veel.
Liever een goeie sitcom dan!
Het is nu juist net het Nederlandse cabaret wat me niet zo kan boeien. Dan zie ik toch liever Britse humor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:09 schreef Nexie het volgende:
Dat valt bij mij wel mee. Ik vind alleen veel Amerikaans cabaret niet zo grappig, zit toch veel verschil tussen cabaret van verschillende landen. Engelse humor vinden sommigen ook geweldig, en doet mij ook niet zo heel erg veel.
Liever een goeie sitcom dan!
Het zal nooit wat worden tussen onsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is nu juist net het Nederlandse cabaret wat me niet zo kan boeien. Dan zie ik toch liever Britse humor.
zit in de familiequote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:11 schreef Nexie het volgende:
Je zus is vast cute!
*wacht op de "zit in de familie" *
Volgens mij heb ik ergens gehoord dat je zus Fok!kers niet per definitie uitsluitquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:11 schreef Nexie het volgende:
Je zus is vast cute!
*wacht op de "zit in de familie" *
Eerst pics enz. ^_~quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:14 schreef Ludootje het volgende:
Volgens mij heb ik ergens gehoord dat je zus Fok!kers niet per definitie uitsluit
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat doet die vibrator van Q in de OP
Lolquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, dat feit is er ook nog. Maar het cabaret gebeuren gaf echt de doorslagquote:
80.101.159.78 is de schuldigequote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kijken hoe vaak die klakkeloos wordt overgenomen in komende delenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat hangt van jou af.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:16 schreef PrincePolly het volgende:
tvp voor morgen, of gaan jullie nog lang door
Dat kan je op 2 manieren opvatten hèquote:
Niet op die manier. Resteert die andere.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:18 schreef PrincePolly het volgende:
Dat kan je op 2 manieren opvatten hè
Mee eens. Alleen die Eddy Murphy shows van vroegah zijn wel tof.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga toch echt voor de nederlandse cabaretBen dan ook een echt fanaat daarin
Amerikaanse vind ik niet echt boeiend en engelse humor ligt mij niet echt. Maar opzich zou ik het meer moeten kijken om er echt een mening over te hebben.
Die is zeker geniaalquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mee eens. Alleen die Eddy Murphy shows van vroegah zijn wel tof.
En deze gast vond ik ook zo grappig.
Die is leuk, evenals Pablo Francisco en Jeff Dunham pre-irritante sms ACHMED AAN reclamesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mee eens. Alleen die Eddy Murphy shows van vroegah zijn wel tof.
En deze gast vond ik ook zo grappig.
Ja, zoals Raw!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:19 schreef Kluts het volgende:
Alleen die Eddy Murphy shows van vroegah zijn wel tof.
Wanneer gaan we daten?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:21 schreef Nexie het volgende:
[..]
Die is leuk, evenals Pablo Francisco en Jeff Dunham pre-irritante sms ACHMED AAN reclames
edit: Cue
Precies!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, zoals Raw!![]()
Hoe is het met je sollicitatiegesprek afgelopen eigenlijk?
Ik zoek naar een ava die mijn persoonlijkheid het beste weergeeftquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:22 schreef Kluts het volgende:
Waarom heeft iedereen ineens een andere ava?
En morgen weer sollicitatie en mn haar laten knippen!
Waarover, die solli of de kapper?quote:
Zo eentje is voor mij onvindbaar, en ik heb me er maar bij neergelegd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zoek naar een ava die mijn persoonlijkheid het beste weergeeft
Melk, de witte motor!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:24 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb zin in een lolly...![]()
[ afbeelding ]
wat een buikje...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:24 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
wat een buikje...![]()
![]()
Dat wordt dan een korte datequote:
Hele leuke functie op de helpdesk van een uitzendorganisatie. Heel wat anders dan ik gedaan heb, maar wel erg leuk. Je fungeert zegmaar als vraagbaak voor de uitzendbureau's en dat zijn vragen over bepaalde programma's maar ook arbeidszaken. Krijg daar dan ook een uitgebreide opleiding voor. Ben benieuwd hoe het gaat iig!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:23 schreef Cuegirllie het volgende:
en waarvoor ga je morgen solliciteren?
Mooi, * duimptquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:23 schreef Kluts het volgende:
Ging goed, krijg morgen/overmorgen te horen of ik op 2e gesprek mag.
Ik niet, ben niet zo van de hypes.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:22 schreef Kluts het volgende:
Waarom heeft iedereen ineens een andere ava?
En morgen weer sollicitatie en mn haar laten knippen!
Vind hem opzich wel bij je passen.. maarja dat is wss gewoon omdat ik eraan gewend benquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo eentje is voor mij onvindbaar, en ik heb me er maar bij neergelegd.
Spannend dus ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hele leuke functie op de helpdesk van een uitzendorganisatie. Heel wat anders dan ik gedaan heb, maar wel erg leuk. Je fungeert zegmaar als vraagbaak voor de uitzendbureau's en dat zijn vragen over bepaalde programma's maar ook arbeidszaken. Krijg daar dan ook een uitgebreide opleiding voor. Ben benieuwd hoe het gaat iig!
En ik laat mijn bob weer bijknippen. Maar dit keer wil ik m wat extremer, zegmaar wat hoger in de nek, en dan naar voren schuin lopend. Beetje Victoria Beckham achtig
Toch niet bij Fujitsu?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hele leuke functie op de helpdesk van een uitzendorganisatie. Heel wat anders dan ik gedaan heb, maar wel erg leuk. Je fungeert zegmaar als vraagbaak voor de uitzendbureau's en dat zijn vragen over bepaalde programma's maar ook arbeidszaken. Krijg daar dan ook een uitgebreide opleiding voor. Ben benieuwd hoe het gaat iig!
En ik laat mijn bob weer bijknippen. Maar dit keer wil ik m wat extremer, zegmaar wat hoger in de nek, en dan naar voren schuin lopend. Beetje Victoria Beckham achtig
Niet slecht. Haar figuur dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:24 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
wat een buikje...![]()
![]()
Motivatie waarom ONTOPIC:
Even laten zien waar ik op val en hoe lastig het is voor mij om een relatie te vinden![]()
Dan is het geen korte date.. dan is het geen datequote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:28 schreef dawg het volgende:
[..]
'Nee' heb je inderdaad zo gezegd. Of bedoelde je dat niet?
http://www.businessissues.nl/index.asp?ContentID=3175quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:28 schreef Kluts het volgende:
Ik hoop die van morgen, lijkt me uitdagender.
Kent iemand trouwens de PAPI-I test?
Oh ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan is het geen korte date.. dan is het geen date
"PAPI is geen test"quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:28 schreef Kluts het volgende:
Ik hoop die van morgen, lijkt me uitdagender.
Kent iemand trouwens de PAPI-I test?
Dan denk ik dat het meer aan jezelf ligt. Loop een willekeurige sportschool binnen en je vind 10 van die damesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:24 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
wat een buikje...![]()
![]()
Motivatie waarom ONTOPIC:
Even laten zien waar ik op val en hoe lastig het is voor mij om een relatie te vinden![]()
Blijkbaar nietquote:
Ik moet het doen voor die solli morgen. Ik heb zojuist besloten dat dat morgenochtend wordt en niet nu met mijn stonede hoofd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:29 schreef Techno het volgende:
[..]
http://www.businessissues.nl/index.asp?ContentID=3175
Zelf nooit hoeven doen, overigens.
verstandige keuzequote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet het doen voor die solli morgen. Ik heb zojuist besloten dat dat morgenochtend wordt en niet nu met mijn stonede hoofd.
Er zijn grenzen natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
Neukteugels Ado, je hebt nog veel te leren.
Zie jij een reactie?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Bummer.
Waarom niet eigenlijk? Wil ie niet?
ik heb juist genoeg geleerd, om te weten dat ik daar niet zo van houd Saabjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
Neukteugels Ado, je hebt nog veel te leren.
Ik heb het niet zo op onzichtbare actiesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet alles is zichtbaar voor het blote oog.
Die zijn ook niet zo handig...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op onzichtbare acties
Wat voor mij niet zichtbaar is kan voor jou wel zichtbaar zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op onzichtbare acties
Edoch, 'tests' die je dwingen uit slechts twee opties een keuze te maken ben ik persoonlijk niet zo gecharmeerd van. Dergelijke 'tests' geven een wel heel erg heel selectief beeld van jouw persoontje.quote:
Volgens mij was het duidelijk dat er bij mij ook weinig zichtbaar isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat voor mij niet zichtbaar is kan voor jou wel zichtbaar zijn.
Ik moet gaan slapen.
Ja, ik ben benieuwd wat eruit komt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Edoch, 'tests' die je dwingen uit slechts twee opties een keuze te maken ben ik persoonlijk niet zo gecharmeerd van. Dergelijke 'tests' geven een wel heel erg heel selectief beeld van jouw persoontje.
Dus jij houdt meer van (graat)mager nico?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik heb juist genoeg geleerd, om te weten dat ik daar niet zo van houd Saabje
wel voor het gesloten oog wat fantaseert dat het alles kan zienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet alles is zichtbaar voor het blote oog.
Ja, jou naakt hier op mijn bank, Shitje.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:45 schreef Shitonya het volgende:
[..]
wel voor het gesloten oog wat fantaseert dat het alles kan zien
Nee, maatje 36/38quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus jij houdt meer van (graat)mager nico?
Gewoon invullen met de antwoorden die jouw a.s. werkgever verwacht te horen. Doorgaans liggen die antwoorden nogal voor de hand. Bekijk het vanuit hun perspectief, niet jouw eigen.quote:
Het is ook gewoon zowat niet sociaal geaccepteerd. Toen ik nog 15 kilo zwaarder was, voelde ik me dik omdat ik overal ineens slanke vrouwen zag. Buiten het feit dat het me niet stond, ben ik blij dat ik die kilo's kwijt ben.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus jij houdt meer van (graat)mager nico?
dat dusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zowat niet sociaal geaccepteerd. Toen ik nog 15 kilo zwaarder was, voelde ik me dik omdat ik overal ineens slanke vrouwen zag. Buiten het feit dat het me niet stond, ben ik blij dat ik die kilo's kwijt ben.
Je mag er wel gezond uitzien, dat heel magere is niet mooi, maar het moet in verhouding zijn.
Ja ga maar vlug voordat ik een hoek in je gezicht plant -_-quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, jou naakt hier op mijn bank, Shitje.
Dus. Ik ga slapen.
Ligt helemaal aan de bouw van de persoon in kwestie. Mijn ex had maatje 34, maar was nu niet bepaald mager. Laat staan graatmager.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:48 schreef Adolecens het volgende:
Nee, maatje 36/38
Graatmager is 34 of kleiner
Sweet dreams CG.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Aah uiterlijkheden.. tijd om te slapen
Daarom, neukteugelsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de bouw van de persoon in kwestie. Mijn ex had maatje 34, maar was nu niet bepaald mager. Laat staan graatmager.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:56 schreef Kluts het volgende:
Maar ik moet wel gaan sporten, want van dat afvallen krijg je geen strakke kont natuurlijk.
Mja, ik vind 'een maatje meer' juist super mooi, ook bij vrouwen. Hoewel het intussen bij mezelf ' een paar maatjes meer' is geworden, dus ik mag wel weer eens naar de sportschoolquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zowat niet sociaal geaccepteerd. Toen ik nog 15 kilo zwaarder was, voelde ik me dik omdat ik overal ineens slanke vrouwen zag. Buiten het feit dat het me niet stond, ben ik blij dat ik die kilo's kwijt ben.
Je mag er wel gezond uitzien, dat heel magere is niet mooi, maar het moet in verhouding zijn.
Neuh zonder sporten heb ik die ook welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:56 schreef Kluts het volgende:
Maar ik moet wel gaan sporten, want van dat afvallen krijg je geen strakke kont natuurlijk.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:58 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Neuh zonder sporten heb ik die ook wel
Het heeft er ook mee te maken hoe een vrouw zich bij haar lichaam voelt denk ik. Ik had het laatst met een vriendin daarover en zij is wat dikker, en is er echt een van het licht uit en t-shirt aan principe. Omdat ze zich niet op haar gemak voelt. Een vrouw die tevreden is met haar lichaam, laat zich veel meer gaan op zo'm moment.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:58 schreef Adolecens het volgende:
Ok, zullen we de discussie beslechten over specifieke maten?
Ik vind dat namelijk ook niet altijd zo, maar Saabje wilde iets specifieks weten.
Ik hou van vrouwen, die een goed figuur hebben, waarbij haar verschillende lichaamsdelen in verhouding zijn. Geen overgewicht, geen ondergewicht. Geen fors lichaam en kleine borsten, geen slank lichaam en een erg grote cup. En geen zwembandjes.
Dat is mijn persoonlijke voorkeur voor potentieel relatiemateriaal. Hoewel ik ook vrouwen heb gedate die voller ware, is dit dus iets persoonlijks.
Ik heb via via een foto gekregen, waarbij Sedan zijn sex momenten heeft vastgelegdquote:
Hier ben ik het wel mee eens eigenlijk. Keyword: in verhouding .quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:58 schreef Adolecens het volgende:
Ik hou van vrouwen, die een goed figuur hebben, waarbij haar verschillende lichaamsdelen in verhouding zijn. Geen overgewicht, geen ondergewicht. Geen fors lichaam en kleine borsten, geen slank lichaam en een erg grote cup. En geen zwembandjes.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb via via een foto gekregen, waarbij Sedan zijn sex momenten heeft vastgelegd![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:01 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb via via een foto gekregen, waarbij Sedan zijn sex momenten heeft vastgelegd![]()
[ afbeelding ]
Je bent je bek charme nog steeds niet kwijt zie ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:52 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ja ga maar vlug voordat ik een hoek in je gezicht plant -_-
Topquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik doe er dan ook totaal geen moeite voor om jou überhaupt te willen snappen Saabjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Top![]()
Je snapt er weer niks van nico.
Blijkbaar wel, je hebt zelfs m'n foto opgezochtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik doe er dan ook totaal geen moeite voor om jou überhaupt te willen snappen Saabje
Klopt, hier mensen, allemaal even meegenieten. Saabje staat in het midden van zijn breiclubjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, je hebt zelfs m'n foto opgezocht
Grote jongen ben je tochquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Klopt, hier mensen, allemaal even meegenieten. Saabje staat in het midden van zijn breiclubje![]()
[ afbeelding ]
JB is geen volslanke vrouw, daar krijg ik geen vuist in, dus... excuse moi Ik ga er niet meer op inquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Grote jongen ben je toch![]()
Hoe dan ook dat soort pogingen werken dus echt niet bij me dus haal die vuist eens uit JB d'r reet en doe eens een echte poging
quote:Het is goed dat je weet wat je wilt, je wordt er een stuk gelukkiger van dan gedwongen in een bepaald ritme te leven. Wanneer je iemand om een gunst vraagt, zou het kunnen dat je van een koude kermis thuiskomt. Als single heb je maar oog voor één persoon. Het doet je vrijwel niets dat je van meer gegadigden aandacht krijgt. Een goede vriend of vriendin raakt je met een opmerking. En dat slurpt energie. Niet handig, want je hebt nog zo veel plannen. Leg de lat eens wat minder hoog.
He meis. lekker geslapen en gedroomd over je ava?quote:
mwah niet zo super geslapen en helaas hele andere dromen gehad :Squote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
He meis. lekker geslapen en gedroomd over je ava?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:34 schreef Duimelot het volgende:
mwah niet zo super geslapen en helaas hele andere dromen gehad :S
maar ben wel redelijk fit nu
jij gaat stralen vandaag whoohoo haha
nee een alledaags dagje, cursus, zoon naar logopedie, vanmiddag bezoek en dan is de dag alwel weer omquote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]jammer.. maar fit zijn is goed
Nog grote plannen vandaag?
Ik begin juist beetje in te kakken.. 5.5 uur slaap kan soms te weinig zijn
Idd redelijk volgeplandquote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:53 schreef Duimelot het volgende:
nee een alledaags dagje, cursus, zoon naar logopedie, vanmiddag bezoek en dan is de dag alwel weer om
euh ja 5,5 uur kan weinig zijn, ben je al op t werk?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:35 schreef Q. het volgende:
Pffff, verrot geslapen, ben vandaag een lopend lijk..
Achja soms is het wel lekker. Effe lekker alleen op kantoor zitten (meesten komen 8 uur of later pas), geen muziek aan.. en gewoon rustquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:08 schreef Duimelot het volgende:
pffffffff toen lag ik nog in bed, wel wakker maar toch
die had ik zowiezo al niet daarvoor was t nog erger aangezien hij om kwart voor 7 de deur uitging en niet in staat was zachtjes te doen, waren we nog veel vroeger allemaal op!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Een single met kidsNiks geen partner die even zegt: blijf maar liggen schat, ik breng de kids wel naar school
Dat is irritantquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die had ik zowiezo al niet daarvoor was t nog erger aangezien hij om kwart voor 7 de deur uitging en niet in staat was zachtjes te doen, waren we nog veel vroeger allemaal op!
waaromquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:27 schreef MaJo het volgende:
Morning singletjesgister geen tijd meer gehad om te reageren
en moet zo ook weer werken
het is dat ik mijn werk geweldig vind, anders was ik ingestort wegens gaarheid
niemand reageerd meer in dit topic!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niet reageren is eigenlijk alleen maar goed
Je hebt een leven
Ieuw! Bah! Ik heb vanmorgen ook geen tijd om te reageren, na 12:00 pas weer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom
Je hebt een leven
Morningquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:29 schreef dawg het volgende:
Is het al half 2?
Morgen MaJochick.
JB.Rest.
Met 2 studies en 2 banen kun je dat wel zeggen jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom
Je hebt een leven
Succesquote:
super he als je je werk goed met de kids kan combineren!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik begin ook pas om 9 uur, eerst de kindjes naar school brengen he
Wat dat betreft ben ik heel blij met mn baan, ik begin om 9 uur (school om kwart voor 9) en ik ben klaar om 3 uur (school is uit om kwart over 3) Op woensdag werk ik de hele dag en op vrijdag eens in de twee weken.
Zo fijn dat ik dat in overleg zo heb kunnen invullen
En ik doe het graag, dat scheelt ook natuurlijk.
Ja, dan kan ik hier weg.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Morning
heb je iets om half 2? Ik moet nog tot 6
Ah dat is mooiquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:06 schreef Lixi het volgende:
[..]
Tnx!
Dit wordt, als het goed is, m'n op één na laatste tentamen bij Nederlands
Ik ben nooit zo goed met m'n gevoel over tentamensquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dat is mooi![]()
beetje goed gevoel over het tentamen?
Hehe dat is waarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik hier weg.
Ik heb medelijden met je. Of nee, eigenlijk niet. Want je vond je werk leuk, toch?
Wat voor 2 studies doe jij dan eigenlijk ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe dat is waarmaar eerder klaar zijn zou ik niet erg vinden hoor
wat voor werk doe je?
Ah dat komt wel goed danquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:14 schreef Lixi het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo goed met m'n gevoel over tentamensmaar aan de inzet kan het deze keer in ieder geval niet liggen. Heb nog nooit zó veel geleerd
Politicologie en religiestudiesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat voor 2 studies doe jij dan eigenlijk ?
Religiestudies ? interresant ! Inhoeverre is dat anders dan bijvoorbeeld een theologische studie ?quote:
Doei kwaakquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:06 schreef kwaakvaak het volgende:
Morguh, en dag
Denk dat ik eens een poosje ga stoppen met posten hierzo, gisteren weer bijna een halve dag verknalt met F5 drukken en dat begint me wat op te breken in allerlij andere dingen die ik eigenlijk zou moeten doen.
Dus ik log zo fok uit, om de verleiding wat kleiner te maken en wellicht tot vanavond of anders tot later![]()
Gelukkig heb ik geen dingen die ik moet doen op mn werk meer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:06 schreef kwaakvaak het volgende:
Morguh, en dag
Denk dat ik eens een poosje ga stoppen met posten hierzo, gisteren weer bijna een halve dag verknalt met F5 drukken en dat begint me wat op te breken in allerlij andere dingen die ik eigenlijk zou moeten doen.
Dus ik log zo fok uit, om de verleiding wat kleiner te maken en wellicht tot vanavond of anders tot later![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen dingen die ik moet doen op mn werk meer.
Nja heb geen koorts dus is geen griep... ben ook niet ziek genoeg om niet te werken maar weer niet fit genoeg om wel te werken...zit er dus lekker tussen in dus vrij genomen vandaag en morgen en overmorgen heb ik al roostervrij, nu hopen dat met 3 daagjes rustig aan doen ik weer helemaal fit benquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:11 schreef Kluts het volgende:
Ik heb nog steeds geen griep gehad, ook al heb ik de weerstand van een poffertje op dit moment volgens mij.
je mist er niks aan, behalve dat je er niet over mee kan praten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:11 schreef Kluts het volgende:
Ik heb nog steeds geen griep gehad, ook al heb ik de weerstand van een poffertje op dit moment volgens mij.
Gari.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je mist er niks aan, behalve dat je er niet over mee kan praten.
Jup, gister eentje, vandaag een, en morgen weer een. Dus dat gaat lekker.quote:
gaat het wat worden denk je?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jup, gister eentje, vandaag een, en morgen weer een. Dus dat gaat lekker.
Ja, over gister heb ik een goed gevoel, en ik hoop dat die van vanmiddag wat wordt. Dat is echt iets totaal anders dan ik normaal gesproken doe, maar ik kan er goed opgeleid worden.quote:
Nee, ik dus ook niet. Ik wil het liefst morgen gelijk aan de slag.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou ZO niet zonder werk willen zitten![]()
Om eerlijk te zijn ben ik stiekem best trots dat ik het voor elkaar krijg om in mn eigen onderhoud en dat van de kindjes te voorzienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:24 schreef Kluts het volgende:
Nee, ik dus ook niet. Ik wil het liefst morgen gelijk aan de slag.
1 van de reden dat ik geen kinderen wil... omdat ik niet zelfde fouten wil maken als mijn oudersquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik stiekem best trots dat ik het voor elkaar krijg om in mn eigen onderhoud en dat van de kindjes te voorzien
als je ziet hoe dat bij ons in de familie meestal gaat
Goed voorbeeld doet goed volgen is in elk geval niet aan de orde
Volgens mij denkt iedereen dat. En uiteindelijk maakt iedereen andere fouten, of soms zelfs dezelfde.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
1 van de reden dat ik geen kinderen wil... omdat ik niet zelfde fouten wil maken als mijn ouders
Wat voor fouten heb je het dan over? (als je er wat over wil zeggen natuurlijk)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
1 van de reden dat ik geen kinderen wil... omdat ik niet zelfde fouten wil maken als mijn ouders
ff denken.. niet gewaardeerd voelen, nooit van me leven affectie gekent..., pak slaag krijgen om de meest onbenullige dingen, als ik iets deed in huis was het niet goed, als ik niets deed ook niet, nooit aandacht krijgen toen ik het nodig had met als resultaat dat ik mezelf ging opsluiten in me kamer, zelde benenden kwam, amper met me ouders sprak ( die lagen toch alleen maar te slapen) ik dus moeite heb met het onderscheiden van hou ik van aandacht van die persoon of van die persoon (ik heb niet geleerd wat liefde is), laag zelfvertrouwen etc etc en ik dus onder andere daardoor bij de psych loop en ik gezellig anti depressiva slik... en nu vinden ze het raar dat ik weinig behoefte aan contact heb met mijn ouders....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor fouten heb je het dan over? (als je er wat over wil zeggen natuurlijk)
Het blijft opvallend van hoeveel mensen je hoort dat zij niet de soort aandacht hebben gehad waar je als kind behoefte aan hebt. Helaas voor iedereen met andere gevolgen. Als ik het zo lees heeft het bij jou z'n sporen wel nagelaten zeg...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
ff denken.. niet gewaardeerd voelen, nooit van me leven affectie gekent..., pak slaag krijgen om de meest onbenullige dingen, als ik iets deed in huis was het niet goed, als ik niets deed ook niet, nooit aandacht krijgen toen ik het nodig had met als resultaat dat ik mezelf ging opsluiten in me kamer, zelde benenden kwam, amper met me ouders sprak ( die lagen toch alleen maar te slapen) ik dus moeite heb met het onderscheiden van hou ik van aandacht van die persoon of van die persoon (ik heb niet geleerd wat liefde is), laag zelfvertrouwen etc etc en ik dus onder andere daardoor bij de psych loop en ik gezellig anti depressiva slik... en nu vinden ze het raar dat ik weinig behoefte aan contact heb met mijn ouders....
Zal voor je duimen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, over gister heb ik een goed gevoel, en ik hoop dat die van vanmiddag wat wordt. Dat is echt iets totaal anders dan ik normaal gesproken doe, maar ik kan er goed opgeleid worden.
[..]
Nee, ik dus ook niet. Ik wil het liefst morgen gelijk aan de slag.
Klopt daarnaast op school ook erg gepest enzo waardoor ik nog meer klappen moest verwerken (figuurlijk he) tot aan mijn16e aan toe... was ook niet goed voor mij... maarja... wat doe je eraan??quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het blijft opvallend van hoeveel mensen je hoort dat zij niet de soort aandacht hebben gehad waar je als kind behoefte aan hebt. Helaas voor iedereen met andere gevolgen. Als ik het zo lees heeft het bij jou z'n sporen wel nagelaten zeg...
Achteraf gezien weinig ben ik bang. Hopen dat je het ergens een plekje kunt geven en er op die minder niet al te veel hinder van hebben in je verdere leven, of in ieder geval op een gecontroleerde manier. Ik neem aan dat dat ook één van de doelen van je bezoeken aan de psychiater is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
Klopt daarnaast op school ook erg gepest enzo waardoor ik nog meer klappen moest verwerken (figuurlijk he) tot aan mijn16e aan toe... was ook niet goed voor mij... maarja... wat doe je eraan??
Doel van mijn bezoeken daar is om er achter te komen wie ik nou ben... zie het lichaam als een omhulsel, daarbinnen is het een groot zwart gat... die moet nu toch eens opgevuld wordenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Achteraf gezien weinig ben ik bang. Hopen dat je het ergens een plekje kunt geven en er op die minder niet al te veel hinder van hebben in je verdere leven, of in ieder geval op een gecontroleerde manier. Ik neem aan dat dat ook één van de doelen van je bezoeken aan de psychiater is.
Hoe lang loop je daar al?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
Doel van mijn bezoeken daar is om er achter te komen wie ik nou ben... zie het lichaam als een omhulsel, daarbinnen is het een groot zwart gat... die moet nu toch eens opgevuld worden
aan en af.. 2 jaar ofzo.. maar ik sta nu op wachtlijst voor persoonlijkheidsproblematie afdeling... maar dat duurt ontzettend lang voordat je er bent. Moet wel zeggen dat ik me minder kut voel nu ik die anti depressiva slik... al helpt het niet tegen winterdepressie lolquote:
Winter is dan ook...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
aan en af.. 2 jaar ofzo.. maar ik sta nu op wachtlijst voor persoonlijkheidsproblematie afdeling... maar dat duurt ontzettend lang voordat je er bent. Moet wel zeggen dat ik me minder kut voel nu ik die anti depressiva slik... al helpt het niet tegen winterdepressie lol
Denk dat ik binnenkort maar naar zonnestudio ga... lekker warmte enzo en kleurtje kweken want ik geef bijna licht in het donkerquote:
THE MATRIX IS REAL!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:19 schreef Nexie het volgende:
Arme Knuffelzacht heeft wel een knuffel verdiend! Eigenlijk wel meer dan dat maar een tijdmachine heb ik nog niet..
Het schijnt trouwens dat we met z'n allen in een groot hologram leven
Sommige vrouwen kunnen dat goed hebben hoor, zo'n prachtige witte huid...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
Denk dat ik binnenkort maar naar zonnestudio ga... lekker warmte enzo en kleurtje kweken want ik geef bijna licht in het donkeren dat is niet aantrekkelijk voor een potentiele tegenpartij (om ff ontopic te blijven
)
ik niet, ik heb een dunne huid dus je ziet de aderen erdoor lopen (op me benen in iedergeval... voor de rest staat wit me primaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige vrouwen kunnen dat goed hebben hoor, zo'n prachtige witte huid...
Niet speciaal voor een date. Lijkt mij ook niet verstandig. De kans dat je dan aangefikt op je date zit is wel redelijk aanwezig. Dan kun je het beter altijd al doen, zodat je dus altijd over een mooi kleurtje beschikt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
stelling: als je een date hebt ga je dan speciaal onder de zonnebank om er "gezonder" eruit te zien?
Niet speciaal voor een datequote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
stelling: als je een date hebt ga je dan speciaal onder de zonnebank om er "gezonder" eruit te zien?
Ik niet in iedergeval, maar denk dat ik het wel ga doen voor deze zomer...aangezien ik niet op vakantie ga en te veel werk in de zomer
Ik wil de komende dagen ook... maar als je ziekig bent mag je niet onder de zonnebank.. (schijnt dan erger te worden) dus heb ik pech....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Niet speciaal voor een datega denk ik vrijdag nog even
quote:Hoi! Ik ben blij meisje zoekt voor zijn helft van zijn leven. Nu probeer ik het geluk te vinden op het internet. Ik net als op de voorbereiding van het voedsel om te gaan, ga sporten concurrentie, kijk films en veel andere dingen. Ik ben ook erg dol op kinderen. Maar helaas heb ik geen kinderen, maar ik droom dat ik zal hebben kinderen! Ik zou graag willen weten dat je beter. Misschien dat u en mijn andere helft. Als u de moeite neemt om mij een antwoord op mijn e-mail: petrovka36@gmail.com, met het thema van de brief 52404 . Ik zal wachten op uw antwoord met veel ongeduld. Natalya.
Rusky? damn wat een advertentie... emailbom!quote:
Nee, ik heb een hekel aan een overmatig gebruinde huid. En voor de vitamine D heb je ook pilletjes.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet per sé te praten tijdens het neuken. Gewoon terugmailen dus!quote:
Ik kan me niet voorstellen dat het de slagingskans van je date zou verhogen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
Niks voor jou?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Rusky? damn wat een advertentie... emailbom!
Ow ja, dat lijkt me heel verstandigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet per sé te praten tijdens het neuken. Gewoon terugmailen dus!
Idem.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het de slagingskans van je date zou verhogen.
Ik zou juist willen weten of ze IRL ook zulke achterlijke wartaal uitslaat. En daar dan onbetamelijk om gaan lachen. Zo met je hoofd in de nek en één hand op je buik. En met de andere hand wijzen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:01 schreef AirwiN het volgende:
Gelukkig hoef je niet per sé te praten tijdens het neuken. Gewoon terugmailen dus!
Nee. Voor je het weet schep je foute verwachtingenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
Maar het toeval wil nou net wel dat je vrijdag wel een date hebt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:51 schreef Den_Haag het volgende:
Niet speciaal voor een datega denk ik vrijdag nog even
Nou, je hebt d'r mailquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zou juist willen weten of ze IRL ook zulke achterlijke wartaal uitslaat. En daar dan onbetamelijk om gaan lachen. Zo met je hoofd in de nek en één hand op je buik. En met de andere hand wijzen.
Theologie kijkt meer naar de inhoud van de boeken terwijl je bij religiestudies juist meer kijkt naar het ontstaan en de sociale aspectenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Religiestudies ? interresant ! Inhoeverre is dat anders dan bijvoorbeeld een theologische studie ?
I'm way ahead o'ya.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:12 schreef Adolecens het volgende:
Nou, je hebt d'r mail
Ze weet toch niet wie ze nu wel en niet gemaild heeft
Be my guest, you can have here!
Enige wat ik weet van jodendom is dat ik orthodoxe joden wel kan schieten (zie ze regelmatig op mijn werk en zo geen respect voor vrouwen die gasten... bahquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Theologie kijkt meer naar de inhoud van de boeken terwijl je bij religiestudies juist meer kijkt naar het ontstaan en de sociale aspecten
volgend semester heb ik het vak jodendom, dat lijkt me ook interessant
Idd. Dan kan je beter nèt teveel met zo'n zelfbruinende crème smeren tot nét niet ver genoeg onder de kraag, en ook nèt niet goed genoeg voorbij de haarlijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:09 schreef Litpho het volgende:
Nee. Voor je het weet schep je foute verwachtingen.
Het erge is... je ziet die mensen echt rondlopenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Idd. Dan kan je beter nèt teveel met zo'n zelfbruinende crème smeren tot nét niet ver genoeg onder de kraag, en ook nèt niet goed genoeg voorbij de haarlijn.
Dan weet je tenminste zeker welke verwachtingen je schept.
Vroeg me het net af!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
collega kwam dus langs gister, heb kamer laten zien, glas fanta gegeven. wat spelletjes op ps2 gedaan, dakterras laten zien en toen m naar huis gestuurd
, verder niks gebeurd. Aardige gozer maar ik moet niks van m
Was ie nog net zo enthousiast toen je hem wegstuurde dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
collega kwam dus langs gister, heb kamer laten zien, glas fanta gegeven. wat spelletjes op ps2 gedaan, dakterras laten zien en toen m naar huis gestuurd
, verder niks gebeurd. Aardige gozer maar ik moet niks van m
Aah klinkt wel interessant hoewel het natuurlijk erg afhankelijk is van de inhoud van de college's, zo lijkt me vak jodendom minder interessant.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Theologie kijkt meer naar de inhoud van de boeken terwijl je bij religiestudies juist meer kijkt naar het ontstaan en de sociale aspecten
nou, zeg dat welquote:
niemand 'zoekt' toch tegenwoordig?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:08 schreef rival het volgende:
oke mensen....
Wat zoeken mannen in vrouwen?
Wat zoeken vrouwen in mannen ?
nou kom maar op!
Niet? Ze klinkt erg beschikbaarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:34 schreef Adolecens het volgende:
nou, zeg dat wel
Hier zit ik ook echt wel op te wachten ja![]()
Goed lezen jongedame, dat ging om een Ruski ofzoquote:
Mijn eerste reactie: "wil niet zeggen dat ik het ook over jou heb", maar toen dacht ik: dat weet ze zelf ook welquote:
Nee hoor, ze zei: Je weet ze wel aan te trekken...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goed lezen jongedame, dat ging om een Ruski ofzo
duhquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie: "wil niet zeggen dat ik het ook over jou heb", maar toen dacht ik: dat weet ze zelf ook wel
*** zucht ***quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zei: Je weet ze wel aan te trekken...
Waarmee ze alle vrouwen die jij aantrekt kan impliceren
Dadelijk moet ik mijn collega feedback geven over dr assertiviteit
Je weet ze wel aan te trekken he Ado?quote:
oke nieuwe stelling dan!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niemand 'zoekt' toch tegenwoordig?
Ik ben in een irritante buiquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet ze wel aan te trekken he Ado?
1tje die mij kan uitstaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
oke nieuwe stelling dan!![]()
door wat voor vrouw/man wil je gevonden worden
Eentje die mijn plagerige buien weet te waarderenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet ze wel aan te trekken he Ado?![]()
Jij bent wel een harde werker en/of heel intelligent danquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat kost moeite soms ja..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eentje die mijn plagerige buien weet te waarderen
Ow, die vind ik leukquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:46 schreef rival het volgende:
Dom ook?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:53 schreef dawg het volgende:
Ik wil gevonden worden door een blonde stoot met een flinke cup C.
Mooi, meer brunettes voor Nexiequote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:53 schreef dawg het volgende:
Ik wil gevonden worden door een blonde stoot met een flinke cup C.
zoiets dusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, die vind ik leuk
Door eentje die goed gebekt is, humor heeft, iemand die mijn gevoelige kant kan waarderen, iemand met wie ik mag bekvechten, een man met charisma en eentje van wie ik kriebels krijg![]()
Ja, door zo'n man wil ik gevonden worden
Och, het mag toch ook wel een zwart paard zijn hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:04 schreef Bengeltje het volgende:
Ik wil gevonden worden door een rijke prins op het witte paard natuurlijk, voor minder doe ik het niet.
Of een gevlekte, ben de moeilijkste niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, het mag toch ook wel een zwart paard zijn hoor.
Precies. Zolang die prins maar niet gevlekt is natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of een gevlekte, ben de moeilijkste niet.
Een Corvette is mooi, maar toch ga ik dan voor een Audi R8.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
fok het prins(es) op het witte paard, ik wil die ene met die vette corvette
Iedereen heeft wel een moedervlekje of wat sproetjes.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies. Zolang die prins maar niet gevlekt is natuurlijk.
Ik ben de moeilijkste niet... een peugeot 407 cc is voor mij al genoegquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:09 schreef Bengeltje het volgende:
Een Corvette is mooi, maar toch ga ik dan voor een Audi R8.![]()
Oja. Nou vooruit dan. Sproetjes en moedervlekjes zijn toegestaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een Corvette is mooi, maar toch ga ik dan voor een Audi R8.![]()
[..]
Iedereen heeft wel een moedervlekje of wat sproetjes.![]()
Helemaal vlekkeloos gaat dit dus niet.
Tuurlijk serieus.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik dachtdat we serieus waren.
Anders wil ik een hele rijke oude man die nooit thuis is en over een jaartje de pijp uit (als we getrouwd zijn uiteraard) en een hoop mannen over de vloer als hij er niet is om te voorzien in mijn vleselijke behoeftes.
Ik neem wel een hond om van te houden dan
Die overigens dan wel uitgelaten wordt door 1 van die mannen.
In het kader van serieus:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk serieus.
Ik wil gevonden worden door iemand waarbij ik mezelf kan zijn (worden), die me troost als ik verdriet heb,
op onverwachte tijden me met iets verrast (dit hoeft geen ding te zijn, kan ook door even zijn stem te laten horen of een onverwacht smsje). Lief is en toch geen watje.
Ik zal ook de laatste zijn om te zeggen dat ik niet veeleisend ben. Ik heb zelf alleen het idee dat ikzelf ook wel eea te bieden heb, dus waarom zou ik dan niet veeleisend zijn?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:25 schreef Garisson72 het volgende:
En dan hoor je soms weleens dat vrouwen veeleisend worden genoemd. Nou vráág ik je.
zo truequote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:23 schreef Kluts het volgende:
Iemand die tegengas durft te geven en me een schop onder mijn kont geeft als ik mijn zin teveel doordrijf.
Ik word er gewoon geen leuker persoon van als ik het gevoel krijg over iemand heen te kunnen lopen en altijd mijn zin te krijgen. Op zo'n moment word ik dan gewoon dominant en onmogelijk.quote:
Idd. vresuhhhlik.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:26 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een stelletje materialisten toch weer hier.
Ik ben al blij met geven om.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Eigenlijk is het allerbelangrijkste dat hij van me houdt en dat ik dat ook voel.
Ik heb het over laterquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben al blij met geven om.Houden van, komt later wel.
Zet dat dan erbij.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het over later
Uiteindelijk..
ik weet precies wat je bedoeld.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik word er gewoon geen leuker persoon van als ik het gevoel krijg over iemand heen te kunnen lopen en altijd mijn zin te krijgen. Op zo'n moment word ik dan gewoon dominant en onmogelijk.
Ik ken hetquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet precies wat je bedoeld.
ik ben ook weleens in zo een situatie terrecht gekomen...het enige dat ze zei was ja en amen!
tegenwoordig kap ik dat heel snel af, want ik wordt me dan toch een klootzak. op een gegeven moment ga je gewoon kijken tot hoe ver je kan gaan (in die onredelijkheid) en dat gaat dan van kwaad tot erger...
hoe dan he?
Geduldquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben al blij met geven om.Houden van, komt later wel.
Bengeltjeliefquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Rebel.
Hoeveel geduld kan een mens hebben.
Nu ging het om houden van?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bengeltjelief![]()
Hangt er vanaf waar het om gaat
Je bent dan echt niet continu iemand aan het afremmen, het heeft gewoon met een bepaald soort houding die iemand heeft te maken. Hoe dan ook, in een relatie probeer je in het begin iemand uit en daar vind je met de tijd een balans in.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:40 schreef mrbox het volgende:
Ik wil gewoon iemand die mij aanvuld.
Lijkt me trouwens erg vermoeiend om elke keer iemand te moeten afremmen (strijd leveren)
Niet echtquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:20 schreef Bengeltje het volgende:
Ik wil gevonden worden door iemand waarbij ik mezelf kan zijn (worden), die me troost als ik verdriet heb,
op onverwachte tijden me met iets verrast (dit hoeft geen ding te zijn, kan ook door even zijn stem te laten horen of een onverwacht smsje). Lief is en toch geen watje.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:23 schreef Kluts het volgende:
Iemand die humor heeft, waar ik het altijd gezellig mee kan hebben en waarmee ik over alles kan praten. Iemand die tegengas durft te geven en me een schop onder mijn kont geeft als ik mijn zin teveel doordrijf.
Hij hoeft niet romantisch, maar wel attent te zijn.
En het belangrijkste is natuurlijk dat hij lief is.
Een combinatie van bovenstaande dus.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Eigenlijk is het allerbelangrijkste dat hij van me houdt en dat ik dat ook voel.
Dat zijn die stelletjes die je weleens ziet, waarbij de vrouwelijke helft de boventoon voert en duidelijk de baas is, tot op het denigrerende af, en de mannelijke helft met een gebroken ruggengraat en geknakte wil een dappere grimlach toont.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:44 schreef Kluts het volgende:
Je bent dan echt niet continu iemand aan het afremmen, het heeft gewoon met een bepaald soort houding die iemand heeft te maken. Hoe dan ook, in een relatie probeer je in het begin iemand uit en daar vind je met de tijd een balans in.
Precies. En om dat te voorkomen heb ik af en toe een schop onder mijn kont nodig.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat zijn die stelletjes die je weleens ziet, waarbij de vrouwelijke helft de boventoon voert en duidelijk de baas is, tot op het denigrerende af, en de mannelijke helft met een gebroken ruggengraat en geknakte wil een dappere grimlach toont.
niet elke keer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:40 schreef mrbox het volgende:
Lijkt me trouwens erg vermoeiend om elke keer iemand te moeten afremmen (strijd leveren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |