Ik ga toch echt voor de nederlandse cabaretquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:09 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat valt bij mij wel mee. Ik vind alleen veel Amerikaans cabaret niet zo grappig, zit toch veel verschil tussen cabaret van verschillende landen. Engelse humor vinden sommigen ook geweldig, en doet mij ook niet zo heel erg veel.
Liever een goeie sitcom dan!
Het is nu juist net het Nederlandse cabaret wat me niet zo kan boeien. Dan zie ik toch liever Britse humor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:09 schreef Nexie het volgende:
Dat valt bij mij wel mee. Ik vind alleen veel Amerikaans cabaret niet zo grappig, zit toch veel verschil tussen cabaret van verschillende landen. Engelse humor vinden sommigen ook geweldig, en doet mij ook niet zo heel erg veel.
Liever een goeie sitcom dan!
Het zal nooit wat worden tussen onsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is nu juist net het Nederlandse cabaret wat me niet zo kan boeien. Dan zie ik toch liever Britse humor.
zit in de familiequote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:11 schreef Nexie het volgende:
Je zus is vast cute!
*wacht op de "zit in de familie" *
Volgens mij heb ik ergens gehoord dat je zus Fok!kers niet per definitie uitsluitquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:11 schreef Nexie het volgende:
Je zus is vast cute!
*wacht op de "zit in de familie" *
Eerst pics enz. ^_~quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:14 schreef Ludootje het volgende:
Volgens mij heb ik ergens gehoord dat je zus Fok!kers niet per definitie uitsluit
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat doet die vibrator van Q in de OP
Lolquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, dat feit is er ook nog. Maar het cabaret gebeuren gaf echt de doorslagquote:
80.101.159.78 is de schuldigequote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kijken hoe vaak die klakkeloos wordt overgenomen in komende delenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat hangt van jou af.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:16 schreef PrincePolly het volgende:
tvp voor morgen, of gaan jullie nog lang door
Dat kan je op 2 manieren opvatten hèquote:
Niet op die manier. Resteert die andere.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:18 schreef PrincePolly het volgende:
Dat kan je op 2 manieren opvatten hè
Mee eens. Alleen die Eddy Murphy shows van vroegah zijn wel tof.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga toch echt voor de nederlandse cabaretBen dan ook een echt fanaat daarin
Amerikaanse vind ik niet echt boeiend en engelse humor ligt mij niet echt. Maar opzich zou ik het meer moeten kijken om er echt een mening over te hebben.
Die is zeker geniaalquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mee eens. Alleen die Eddy Murphy shows van vroegah zijn wel tof.
En deze gast vond ik ook zo grappig.
Die is leuk, evenals Pablo Francisco en Jeff Dunham pre-irritante sms ACHMED AAN reclamesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mee eens. Alleen die Eddy Murphy shows van vroegah zijn wel tof.
En deze gast vond ik ook zo grappig.
Ja, zoals Raw!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:19 schreef Kluts het volgende:
Alleen die Eddy Murphy shows van vroegah zijn wel tof.
Wanneer gaan we daten?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:21 schreef Nexie het volgende:
[..]
Die is leuk, evenals Pablo Francisco en Jeff Dunham pre-irritante sms ACHMED AAN reclames
edit: Cue
Precies!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, zoals Raw!![]()
Hoe is het met je sollicitatiegesprek afgelopen eigenlijk?
Ik zoek naar een ava die mijn persoonlijkheid het beste weergeeftquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:22 schreef Kluts het volgende:
Waarom heeft iedereen ineens een andere ava?
En morgen weer sollicitatie en mn haar laten knippen!
Waarover, die solli of de kapper?quote:
Zo eentje is voor mij onvindbaar, en ik heb me er maar bij neergelegd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zoek naar een ava die mijn persoonlijkheid het beste weergeeft
Melk, de witte motor!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:24 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb zin in een lolly...![]()
[ afbeelding ]
wat een buikje...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:24 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
wat een buikje...![]()
![]()
Dat wordt dan een korte datequote:
Hele leuke functie op de helpdesk van een uitzendorganisatie. Heel wat anders dan ik gedaan heb, maar wel erg leuk. Je fungeert zegmaar als vraagbaak voor de uitzendbureau's en dat zijn vragen over bepaalde programma's maar ook arbeidszaken. Krijg daar dan ook een uitgebreide opleiding voor. Ben benieuwd hoe het gaat iig!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:23 schreef Cuegirllie het volgende:
en waarvoor ga je morgen solliciteren?
Mooi, * duimptquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:23 schreef Kluts het volgende:
Ging goed, krijg morgen/overmorgen te horen of ik op 2e gesprek mag.
Ik niet, ben niet zo van de hypes.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:22 schreef Kluts het volgende:
Waarom heeft iedereen ineens een andere ava?
En morgen weer sollicitatie en mn haar laten knippen!
Vind hem opzich wel bij je passen.. maarja dat is wss gewoon omdat ik eraan gewend benquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo eentje is voor mij onvindbaar, en ik heb me er maar bij neergelegd.
Spannend dus ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hele leuke functie op de helpdesk van een uitzendorganisatie. Heel wat anders dan ik gedaan heb, maar wel erg leuk. Je fungeert zegmaar als vraagbaak voor de uitzendbureau's en dat zijn vragen over bepaalde programma's maar ook arbeidszaken. Krijg daar dan ook een uitgebreide opleiding voor. Ben benieuwd hoe het gaat iig!
En ik laat mijn bob weer bijknippen. Maar dit keer wil ik m wat extremer, zegmaar wat hoger in de nek, en dan naar voren schuin lopend. Beetje Victoria Beckham achtig
Toch niet bij Fujitsu?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hele leuke functie op de helpdesk van een uitzendorganisatie. Heel wat anders dan ik gedaan heb, maar wel erg leuk. Je fungeert zegmaar als vraagbaak voor de uitzendbureau's en dat zijn vragen over bepaalde programma's maar ook arbeidszaken. Krijg daar dan ook een uitgebreide opleiding voor. Ben benieuwd hoe het gaat iig!
En ik laat mijn bob weer bijknippen. Maar dit keer wil ik m wat extremer, zegmaar wat hoger in de nek, en dan naar voren schuin lopend. Beetje Victoria Beckham achtig
Niet slecht. Haar figuur dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:24 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
wat een buikje...![]()
![]()
Motivatie waarom ONTOPIC:
Even laten zien waar ik op val en hoe lastig het is voor mij om een relatie te vinden![]()
Dan is het geen korte date.. dan is het geen datequote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:28 schreef dawg het volgende:
[..]
'Nee' heb je inderdaad zo gezegd. Of bedoelde je dat niet?
http://www.businessissues.nl/index.asp?ContentID=3175quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:28 schreef Kluts het volgende:
Ik hoop die van morgen, lijkt me uitdagender.
Kent iemand trouwens de PAPI-I test?
Oh ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan is het geen korte date.. dan is het geen date
"PAPI is geen test"quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:28 schreef Kluts het volgende:
Ik hoop die van morgen, lijkt me uitdagender.
Kent iemand trouwens de PAPI-I test?
Dan denk ik dat het meer aan jezelf ligt. Loop een willekeurige sportschool binnen en je vind 10 van die damesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:24 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
wat een buikje...![]()
![]()
Motivatie waarom ONTOPIC:
Even laten zien waar ik op val en hoe lastig het is voor mij om een relatie te vinden![]()
Blijkbaar nietquote:
Ik moet het doen voor die solli morgen. Ik heb zojuist besloten dat dat morgenochtend wordt en niet nu met mijn stonede hoofd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:29 schreef Techno het volgende:
[..]
http://www.businessissues.nl/index.asp?ContentID=3175
Zelf nooit hoeven doen, overigens.
verstandige keuzequote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet het doen voor die solli morgen. Ik heb zojuist besloten dat dat morgenochtend wordt en niet nu met mijn stonede hoofd.
Er zijn grenzen natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
Neukteugels Ado, je hebt nog veel te leren.
Zie jij een reactie?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Bummer.
Waarom niet eigenlijk? Wil ie niet?
ik heb juist genoeg geleerd, om te weten dat ik daar niet zo van houd Saabjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
Neukteugels Ado, je hebt nog veel te leren.
Ik heb het niet zo op onzichtbare actiesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet alles is zichtbaar voor het blote oog.
Die zijn ook niet zo handig...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op onzichtbare acties
Wat voor mij niet zichtbaar is kan voor jou wel zichtbaar zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op onzichtbare acties
Edoch, 'tests' die je dwingen uit slechts twee opties een keuze te maken ben ik persoonlijk niet zo gecharmeerd van. Dergelijke 'tests' geven een wel heel erg heel selectief beeld van jouw persoontje.quote:
Volgens mij was het duidelijk dat er bij mij ook weinig zichtbaar isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat voor mij niet zichtbaar is kan voor jou wel zichtbaar zijn.
Ik moet gaan slapen.
Ja, ik ben benieuwd wat eruit komt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Edoch, 'tests' die je dwingen uit slechts twee opties een keuze te maken ben ik persoonlijk niet zo gecharmeerd van. Dergelijke 'tests' geven een wel heel erg heel selectief beeld van jouw persoontje.
Dus jij houdt meer van (graat)mager nico?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik heb juist genoeg geleerd, om te weten dat ik daar niet zo van houd Saabje
wel voor het gesloten oog wat fantaseert dat het alles kan zienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet alles is zichtbaar voor het blote oog.
Ja, jou naakt hier op mijn bank, Shitje.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:45 schreef Shitonya het volgende:
[..]
wel voor het gesloten oog wat fantaseert dat het alles kan zien
Nee, maatje 36/38quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus jij houdt meer van (graat)mager nico?
Gewoon invullen met de antwoorden die jouw a.s. werkgever verwacht te horen. Doorgaans liggen die antwoorden nogal voor de hand. Bekijk het vanuit hun perspectief, niet jouw eigen.quote:
Het is ook gewoon zowat niet sociaal geaccepteerd. Toen ik nog 15 kilo zwaarder was, voelde ik me dik omdat ik overal ineens slanke vrouwen zag. Buiten het feit dat het me niet stond, ben ik blij dat ik die kilo's kwijt ben.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus jij houdt meer van (graat)mager nico?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |