Jan Marijnissen is wel eens 3x in een half jaar voorbij gekomen, maar Peter Paul de Vries zit er sinds de kredietcrisis echt elke week (nouja, ietsje minder).quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Naast Jan Marijnissen en Femke Halsema en Rita Verdonk bedoel je?
http://www.draadstaal.nl/quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:59 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Waar kan ik die grappige filmpjes vinden???? Tell me plz
Het afgelopen half jaar heb ik hem er al iets van 5 keer zien zittenquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:21 schreef Domtorentje het volgende:
[..]
vind het nou niet bepaald een reguliere gast eigenlijk
Laatste stuk met die arrogante Zijlstra gezien, met z'n armen over elkaar hield hij eigenlijk de hand boven het hoofd van die foute neuroloog, en het blijkt nu dat men al veel langer van de situatie wist:quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:54 schreef qonmann het volgende:
de medisch wereld is uitermate gesloten..
Kenmerkend jaquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:18 schreef Suko het volgende:
[..]
Laatste stuk met die arrogante Zijlstra gezien, met z'n armen over elkaar hield hij eigenlijk de hand boven het hoofd van die foute neuroloog, en het blijkt nu dat men al veel langer van de situatie wist:
Die Zijlstra hoort in de bajesquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:32 schreef marcodej het volgende:
Zn introductie ook: 'Ik ben daar al 4.5 jaar weg, ben met pensioen gegaan. Mn vrouw en ik hebben ons huis verkocht..."
Dat was te zien bij de Paul de Leeuw marathon, en inderdaad.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Hoe vat je 25 jaar Birgitte Kaandorp samen: kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |