Bier hè.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:25 schreef Adelante het volgende:
SES SC #777 - chick > sport
ik zag dubbel in de AT
In 't Moortgat geweest?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:25 schreef Adelante het volgende:
ik zag dubbel in de AT
Niet eens vanavondquote:
Haha wat grappig.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:25 schreef Adelante het volgende:
ik zag dubbel in de AT
Ja dat sms ik godverdomme nog en ik kreeg niets terugquote:Op maandag 19 januari 2009 23:26 schreef De_Ananas het volgende:
Jooooo, hier NGkankerOasis ging niet door, godverdomme, stonden skaff-a en ik in duitsland, 4,5 met de trein en toen dachten skaff-a en ik, kom we gaan naar de ananas
![]()
![]()
![]()
Nee, ook niet in het metropolequote:
quote:
Ja hallo, was eerst even aan t luisterenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:27 schreef reetveter het volgende:
Ik denk dat ik maar een andere sc ga opzoeken, ik kom er niet meer tussen
Harder duwen.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:27 schreef reetveter het volgende:
Ik denk dat ik maar een andere sc ga opzoeken, ik kom er niet meer tussen
Ja, k had geen btg, en wesley en ik dachten van ''hahahah, leuk jho, grappig''quote:Op maandag 19 januari 2009 23:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat sms ik godverdomme nog en ik kreeg niets terug?
Dat is niks, ik ging naar die beheerder 'nelson' ofzoquote:Op maandag 19 januari 2009 23:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me altijd een beetje verdrietig als ik dat soort mensen zichzelf zo voor lul hoor zetten
Don't look back in anger.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, k had geen btg, en wesley en ik dachten van ''hahahah, leuk jho, grappig''Blijkt het echt zo te zijn
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, k had geen btg, en wesley en ik dachten van ''hahahah, leuk jho, grappig''Blijkt het echt zo te zijn
Wat zou er gebeuren als je op die Niet-Ok-knop druktquote:
Snikquote:Op maandag 19 januari 2009 23:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is niks, ik ging naar die beheerder 'nelson' ofzoEn zag het nummer 'Drama op de straten'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |