Vast wel. Eerst wat yoghurt eten en dan gelijk door naar de bieb.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:18 schreef wyccie het volgende:
Mijn planning is om van 9 tot half 5 in de bieb te gaan zitten. Ben benieuwd of ik me daaraan ga houden. Dat eerste gedeelte dus.
Je wilt het kuiltje in zijn kin vullen?quote:
Lol nee. Ik had een typefout gemaakt en er stond "ik heb een puist op mijn kind"quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je wilt het kuiltje in zijn kin vullen?
Ja, dát waren nog eens videoclips.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:24 schreef wyccie het volgende:
Ik was ook al op zoek naar een puist op zijn kin.
Dat interieur, hoe hij zo stoer op de bank zit te zingen.
Ja, daarom is het ook moeilijk om om 9 uur in de bieb te zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kijk net op de klok en zie: 1.30
Fuck hey
Dat vindt B.ertha vast niet goedquote:
Ik heb niet gekekenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:52 schreef MadMaster het volgende:
Zit iedereen nu Obama te kijken?
Ben ik de enige die niet kijkt?
* oud-testament-kenner meldt zich in de AKQ SC! *quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:12 schreef Yurithemaster het volgende:
* Ding dong ding
* Willen alle bijbelkenners zich melden in de AKQ
* Willen alle bijbelkenners zich melden in de AKQ
* Ding dong ding
Wat een toffe baan heb je dan als je de hele dag dat soort dingen mag verzinnenquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er komen echt de meest hilarische uitspraken langs
Er zijn mensen die dat als werk doen(ook op internet) maar mijn ideale baan zou het toch niet zijnquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat een toffe baan heb je dan als je de hele dag dat soort dingen mag verzinnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woont er trouwens iemand van de SC ergens tussen Hoogeveen, Meppel en Arnhem?
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
En na een paar weken is de openingspost enigzins aangepastquote:ik vraag me af hoeduur ze dit jaar op cz zullen zijn, hetzelfde als vorig jaar?.
ik had vorig jaar toch een behoorlijke voorraad meegenomen dacht ik zo, maar toen ik ze toch moest bij kopen op CZ , waren ze behoorlijk prijzig .
ik heb natuurlijk ook niets eraan om ee te grote voorraad mee te nemen, ze raken allemaal zo snel over datum dat is dus echt niet grappig aan die dingen
quote:Bericht van de ORG
Dit topic is een geintje/grapje welke al enkele jaren binnen de vaste mensen van CampZone loopt.
Nogmaals, iets al IP packets kopen bestaat niet en is onmogelijk. Als je entree betaald, heb je vervolgens volledige beschikking over het netwerk en gefirewalled internet.
Nah tis echt heel lekker hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:31 schreef Etcetera het volgende:
Klinkt niet smakelijk PS![]()
En Nesle woont/woonde in Meppel meen ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |