Ik vind het beide gewoon lekker werken, maar het is maar wat je gewend bent.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:39 schreef Wooldoor het volgende:
Ok maar het spelsysteem met telkens cover zoeken enzo is volgens mij niet veranderd en dat systeem vind ik echt zo brak werken. Vooral als je het vergelijkt met Brothers in arms hells highway waar het wel lekker werkte alleen de rest van dat spel was niet bijzonder.
Ja, dan wordt het geweldig.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:49 schreef TBY het volgende:
gow2 is leuk totdat je het online gaat spelen
GoW1 was co-op geweldig en SP wel wat saaitjes. Deel 2 is co-op wel ok en SP is gewoon nog saaier. Het is zo overdreven en over de top dat het niet echt spannend meer is. Monsters waar je 25 flatgebouwen in zou kunnen parkeren enzo. De Brumak's zijn ineens maar kleine opdondertjes. Nee ik vond het echt een gevalletje "jammer"quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:49 schreef Wooldoor het volgende:
Eens met leipelullo Gow1 vond ik al echt geen reet aan 2 niet eens geprobeerd, zal wel weer meer van hetzelfde zijn.
Ze strooien idd te veel met grote monsters en dat doet wel afbreuk aan het geheel!quote:Op zondag 25 januari 2009 13:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
GoW1 was co-op geweldig en SP wel wat saaitjes. Deel 2 is co-op wel ok en SP is gewoon nog saaier. Het is zo overdreven en over de top dat het niet echt spannend meer is. Monsters waar je 25 flatgebouwen enzo. De Brumak's zijn ineens maar kleine opdondertjes. Nee ik vond het echt een gevalletje "jammer"
Ik zelf heb een lange tijd cod4 gespeeld wat ik echt geweldig vond op de Xbox, vooral de online mode.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:46 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik vind het beide gewoon lekker werken, maar het is maar wat je gewend bent.
Tja ze konden ze er ook niet uitlaten en weer dezelfde bossfights was ook niet bepaald bevordelijk geweest.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze strooien idd te veel met grote monsters en dat doet wel afbreuk aan het geheel!
Ze zouden juist als bossfights moeten! Maar dat was nu niet het geval die reavers brumak en corpsers kwam je zo vaak tegen dat het meer hamsters waren vond ik!quote:Op zondag 25 januari 2009 22:00 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Tja ze konden ze er ook niet uitlaten en weer dezelfde bossfights was ook niet bepaald bevordelijk geweest.
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze zouden juist als bossfights moeten! Maar dat was nu niet het geval die reavers brumak en corpsers kwam je zo vaak tegen dat het meer hamsters waren vond ik!
Het doet te veel afbreuk aan die grote beesten vind ik! Die reaver's bijvoorbeeld echt die maai je er wel 100 neer ofzo dat is jammer! Zelfs een Brumak stelde niets meer voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En volgens mij zijn boss fights gevechten die een chapter afsluit. Als je dan de corpers, brumak enz weer gebruikt als grote bossfight hou je weinig ruimte over voor nieuwe boss fights.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Het is constant hetzelfde. Lopen, berichtje krijgen over je missie en ojeej dan komt er weer zo een gat in de grond. Waar kan ik dekking zoeken? Beetje schieten. En dan beginnen we weer van voor af aan. Geef mij maar half-life of killzone...quote:
Vuurgevechten zijn wel geniaalquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:27 schreef leipelullo het volgende:
[..]
Het is constant hetzelfde. Lopen, berichtje krijgen over je missie en ojeej dan komt er weer zo een gat in de grond. Waar kan ik dekking zoeken? Beetje schieten. En dan beginnen we weer van voor af aan. Geef mij maar half-life of killzone...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |