360 kost tegenwoordig niks meer. Of je moet een dikke PC gamer zijn.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:07 schreef jslavenburg het volgende:
Vind het ghey dat het Nixbox only is...
Kan nu wel een Bash Anti-Xbox topic er van maken, maar heb er de zin niet inquote:Op maandag 19 januari 2009 23:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
360 kost tegenwoordig niks meer. Of je moet een dikke PC gamer zijn.
Je mag je meningen hebben hoor, ik ben altijd benieuwd waarom mensen bepaalde dingen vinden. Bashen is een groot woordquote:Op maandag 19 januari 2009 23:14 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Kan nu wel een Bash Anti-Xbox topic er van maken, maar heb er de zin niet in
Ga je toch lekker Gears of War 1 spelen op de PCquote:Op maandag 19 januari 2009 23:07 schreef jslavenburg het volgende:
Vind het ghey dat het Nixbox only is...
Slechter verhalen hebben mijn oren ook bereikt. Het scheen dat de shotgun nogal anders is ? Heb de game nog niet online gespeeldquote:Op maandag 19 januari 2009 23:19 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Ga je toch lekker Gears of War 1 spelen op de PC.
@ TS ik vind de online modus nogal tegenvallen, ze hebben deel 2 voor mijn gevoel nogal verneukt als je het vergelijkt met deel 1.
Al co-op uitgespeeld op PCquote:Op maandag 19 januari 2009 23:19 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Ga je toch lekker Gears of War 1 spelen op de PC.
@ TS ik vind de online modus nogal tegenvallen, ze hebben deel 2 voor mijn gevoel nogal verneukt als je het vergelijkt met deel 1.
In deel 1 voor de PC moet ook iets zitten van "Riding the Brumak", ik heb van iemand uit mijn klas de code overgekocht dus ik ben benieuwd wat de 5 extra chapters mij gaan geven en of het een beetje alá deel 2 voor de 360 is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:09 schreef AQuila360 het volgende:
Gears 2 is vergeleken met deel 1 juist een stuk langer![]()
Ik vond het begin niet heel leuk maar toen werd het wel steeds beter mede omdat er ook meer met het verhaal wordt gedaan dan in deel 1
En dat rijden op die Brumak (dus geen bumrak) was ook wel vet ja!
Die stukjes op rails haat ik wel!
Gears of War met verhaal?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:09 schreef AQuila360 het volgende:
Gears 2 is vergeleken met deel 1 juist een stuk langer![]()
Ik vond het begin niet heel leuk maar toen werd het wel steeds beter mede omdat er ook meer met het verhaal wordt gedaan dan in deel 1
En dat rijden op die Brumak (dus geen bumrak) was ook wel vet ja!
Die stukjes op rails haat ik wel!
Kopen danquote:Op woensdag 21 januari 2009 07:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Gears of War met verhaal?Dat moet ik zien dan.
Het is nog steeds niet heel diep hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 07:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Gears of War met verhaal?Dat moet ik zien dan.
Met dogtags werd geen verhaal verteld, puur voor achievements. In een werd het verhaal verteld met tussenfilmpjes en ingame. Dan kreeg je weer een bericht door via je 'headset'. Maar het was niet super aanwezig. Het was er wel, maar veel hebben het dus niet opgemerkt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet heel diep hoor![]()
En in deel 1 moest je die dogtag dingen ofzo verzamelen en nu van die informatie dingen die ook weer wat vertellen dat is ook wel leuk gedaan!
Tja ieder zijn ding. Zo zijn er vast ook wel games die jij geweldig vind en ik weer niksquote:
Waarom dan niet?quote:
Hij is toffer hoor!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:49 schreef Wooldoor het volgende:
Eens met leipelullo Gow1 vond ik al echt geen reet aan 2 niet eens geprobeerd, zal wel weer meer van hetzelfde zijn.
Ik vind het beide gewoon lekker werken, maar het is maar wat je gewend bent.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:39 schreef Wooldoor het volgende:
Ok maar het spelsysteem met telkens cover zoeken enzo is volgens mij niet veranderd en dat systeem vind ik echt zo brak werken. Vooral als je het vergelijkt met Brothers in arms hells highway waar het wel lekker werkte alleen de rest van dat spel was niet bijzonder.
Ja, dan wordt het geweldig.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:49 schreef TBY het volgende:
gow2 is leuk totdat je het online gaat spelen
GoW1 was co-op geweldig en SP wel wat saaitjes. Deel 2 is co-op wel ok en SP is gewoon nog saaier. Het is zo overdreven en over de top dat het niet echt spannend meer is. Monsters waar je 25 flatgebouwen in zou kunnen parkeren enzo. De Brumak's zijn ineens maar kleine opdondertjes. Nee ik vond het echt een gevalletje "jammer"quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:49 schreef Wooldoor het volgende:
Eens met leipelullo Gow1 vond ik al echt geen reet aan 2 niet eens geprobeerd, zal wel weer meer van hetzelfde zijn.
Ze strooien idd te veel met grote monsters en dat doet wel afbreuk aan het geheel!quote:Op zondag 25 januari 2009 13:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
GoW1 was co-op geweldig en SP wel wat saaitjes. Deel 2 is co-op wel ok en SP is gewoon nog saaier. Het is zo overdreven en over de top dat het niet echt spannend meer is. Monsters waar je 25 flatgebouwen enzo. De Brumak's zijn ineens maar kleine opdondertjes. Nee ik vond het echt een gevalletje "jammer"
Ik zelf heb een lange tijd cod4 gespeeld wat ik echt geweldig vond op de Xbox, vooral de online mode.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:46 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik vind het beide gewoon lekker werken, maar het is maar wat je gewend bent.
Tja ze konden ze er ook niet uitlaten en weer dezelfde bossfights was ook niet bepaald bevordelijk geweest.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze strooien idd te veel met grote monsters en dat doet wel afbreuk aan het geheel!
Ze zouden juist als bossfights moeten! Maar dat was nu niet het geval die reavers brumak en corpsers kwam je zo vaak tegen dat het meer hamsters waren vond ik!quote:Op zondag 25 januari 2009 22:00 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Tja ze konden ze er ook niet uitlaten en weer dezelfde bossfights was ook niet bepaald bevordelijk geweest.
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze zouden juist als bossfights moeten! Maar dat was nu niet het geval die reavers brumak en corpsers kwam je zo vaak tegen dat het meer hamsters waren vond ik!
Het doet te veel afbreuk aan die grote beesten vind ik! Die reaver's bijvoorbeeld echt die maai je er wel 100 neer ofzo dat is jammer! Zelfs een Brumak stelde niets meer voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En volgens mij zijn boss fights gevechten die een chapter afsluit. Als je dan de corpers, brumak enz weer gebruikt als grote bossfight hou je weinig ruimte over voor nieuwe boss fights.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Het is constant hetzelfde. Lopen, berichtje krijgen over je missie en ojeej dan komt er weer zo een gat in de grond. Waar kan ik dekking zoeken? Beetje schieten. En dan beginnen we weer van voor af aan. Geef mij maar half-life of killzone...quote:
Vuurgevechten zijn wel geniaalquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:27 schreef leipelullo het volgende:
[..]
Het is constant hetzelfde. Lopen, berichtje krijgen over je missie en ojeej dan komt er weer zo een gat in de grond. Waar kan ik dekking zoeken? Beetje schieten. En dan beginnen we weer van voor af aan. Geef mij maar half-life of killzone...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |