got itquote:Op maandag 19 januari 2009 23:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik pas meestal de post die er al staat aan, anders krijg je zo'n lange topic-pagina
setje achterquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Canas, het is een Duitse qualifier, this got disaster written all over it
jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:52 schreef Sporttv het volgende:
Is Simon al door ?
volgens mij zijn dit de enige 2 wedstrijden nog die nog niet begonnen zijn,quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:00 schreef dndiek het volgende:
Wie kan ik nu nog kiezen?
Bij deze danquote:
Same here. Guillermo Canas, never in doubtquote:
Ivo blijft een mooie pickquote:
XL's Tennisgame #25 - It giet oan in 2009quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:28 schreef de_boswachter het volgende:
Waar staat ergens de ranking van vorig jaar (van de deelnemers) en hoeveel punten ze behaalden gedurende het seizoen ?
Misschien wel handig om dit in de OP te zetten ?
Misschien wel handig om hem in de OP van dit jaar op te nemen ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:38 schreef APK het volgende:
[..]
XL's Tennisgame #25 - It giet oan in 2009
Dit is de gecorrigeerde lijst, met punten zoals ze dit jaar gebruikt worden.
Na de AO komt er een verse lijst van Bruce117 of mij. Net wie er handiger met Excel is waarschijnlijk Bruce117quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien wel handig om hem in de OP van dit jaar op te nemen ?
Als jij er zo nodig uit wil vliegen moet je zeker voor Wawa kiezenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:36 schreef dekouwe het volgende:
Dag 3 : Stanislas Wawrinka
tevreden nalby ?
Daar komen we vast wel uitquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Na de AO komt er een verse lijst van Bruce117 of mij. Net wie er handiger met Excel is waarschijnlijk Bruce117
hhmmm dat zullen we nog wel zien ;-) overigens wil ik wel even melden dat ik de 1e was met Wawaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:39 schreef Nalbandian het volgende:
Dag 3: Kohlschreiber
[..]
Als jij er zo nodig uit wil vliegen moet je zeker voor Wawa kiezen
Huh..je eerste bet was ook een odd van 1.08 dus met 100 inzet? Dan is je ROI gewoon 108%..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:52 schreef Chriz2k het volgende:
WOS-experiment: ¤100 @ Verdasco @ 1.08 = ¤108. Totaal: ¤116, ROI 116%
Dag 3: Berdych
ROI klopt niet, je hebt al 2x ingezetquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:52 schreef Chriz2k het volgende:
WOS-experiment: ¤100 @ Verdasco @ 1.08 = ¤108. Totaal: ¤116, ROI 116%
Dag 3: Berdych
you just got mathieu`dquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben er vaker uitgevlogen door ons aller stokbrood te backen, en toch ga ik het proberen
Pick 3: Paul-Henri Mathieu
quote:
De eend geeft zich niet zomaar gewonnen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mijn speler is nog bezig, maar dat gaat niet meer mis.
quote:
Dat is drie maal exit dusquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:12 schreef dekouwe het volgende:
ghehe de mensen met kohlie mogen nog gaan oppassen
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:39 schreef Nalbandian het volgende:
Dag 3: Kohlschreiber
[..]
Als jij er zo nodig uit wil vliegen moet je zeker voor Wawa kiezen
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaan wij ook met blacklists in de sig rondlopen zoals op MTF trouwens?!
Mijn enige fout is dat ik dacht dat PHM wel iets konquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:21 schreef sven2345 het volgende:
zoek de fout eens bij jezelf man!:P..alhoewel dit wel heel erg veel pech is idd:p
hoezo seizoen verklootquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godverdomme zeg, dankzij zo'n idioot is je seizoen nu al flink verkloot
Dat deed ik al bij Schüttler. Ik bedoel, heb je gezien tegen wie hij speelde?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Mijn enige fout is dat ik dacht dat PHM wel iets kon
Ik ook. Schema gaat tot nu toe nog goed.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:27 schreef RayMania het volgende:
Goed werk, BS. Ik ben van plan om uit te spelen, trouwens.
Je doet aardig je best. Zo even wat tussentijdse feitjes posten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ook. Schema gaat tot nu toe nog goed.
Als aan het eind van he toernooi blijkt dat de PotD altijd goed zit hebben we een probleem bij de volgende toernooien. Dan moeten we maar via PM stemmen ofzo.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:43 schreef InTrePidIvity het volgende:Ambrosius, BS, Cavalier1, Joris33 zijn de meest rebelse spelers, ze hebben uit vier picks nog geen één keer de Pick of the Day gekozen ![]()
BVO, TheGeneral(!!!) en TheVulture zijn de grootste eenheidsworsten, zij hebben tot nu toe elke keer de PotD gekozen De opeenvolgende PotD's zijn tot nu toe Fish (13x), Gasquet/Verdasco (6x), Berdych (16x) en vandaag Blake (staat nu op 8x) De grootste slachting tot nu toe komt op naam van een baguette, Paul-Henri Mathieu.
Hoezo? POtD kan er toch ook uitvliegen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:14 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Als aan het eind van he toernooi blijkt dat de PotD altijd goed zit hebben we een probleem bij de volgende toernooien. Dan moeten we maar via PM stemmen ofzo.
intel wil alleenrechtquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het mocht niet van intel.
Dat breekt me misschien aan het einde nog op ja. Maar dan liever 2 dagen voor het einde zonder picks zitten dan er nu al uitliggenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ambro is dan ook wel erg op safe aan het spelen.
Het is slechts een constateringquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:14 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een onzin die potd... Ik kies gewoon degene waarvan ik denk dat die gaat winnen.. Dat andere die ook hebben boeit me niet.
Je kan het ook positief zien: Iedereen volgt jouw picks omdat je zo goed bent.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:14 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een onzin die potd... Ik kies gewoon degene waarvan ik denk dat die gaat winnen.. Dat andere die ook hebben boeit me niet.
Ach, het maakt niet zoveel uit wat je doet, je haalt de Masters toch wel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Een keer wijk je af en gelijk ben je weer de klos.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:43 schreef InTrePidIvity het volgende:Ambrosius, BS, Cavalier1, Joris33 zijn de meest rebelse spelers, ze hebben uit vier picks nog geen één keer de Pick of the Day gekozen ![]()
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 21 januari 2009 19:41 schreef Tim86 het volgende:
no nooit heb ik de POD gekozen en krijg niet eens een eervolle vermelding
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:31 schreef Joris33 het volgende:
Laat Blake maar lekker verliezen vanacht
quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:41 schreef Tim86 het volgende:
no nooit heb ik de POD gekozen en krijg niet eens een eervolle vermelding
Mijn conditional formatting skills in Excel zijn nog niet optimaal, excuusquote:
De Spadea's.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bij deze alsnog erkenning voor onze helden, de onconformistische mannen van de game, de rebelse eenlingen!
Santoroquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:49 schreef dekouwe het volgende:
Dag 5 : Del Potro
geen zin om Roddick te kiezen die zich verslaat op een alles terug slicende stokbrood
maar goed eerst moet blake nog doorgaan ;-)
Geen afvallers dusquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als Blake wint, dan zijn er geen afvallers vandaag
Ik heb het niet meer kunnen terug vinden, hoe werkt jou wos-experiment?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:11 schreef Chriz2k het volgende:
WOS-experiment: ¤100 @ Blake @ 1.07 = ¤107. Totaal: ¤130, ROI: 107,5%
Dag 5: Robredo
Elke dag een vast bedrag van ¤100 op de meest gekozen speler.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:27 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik heb het niet meer kunnen terug vinden, hoe werkt hou wos-experiment?
dag 5: Del Potro
Dat is juist mijn punt. Als de potd steeds goed blijkt te zijn, kan je die gaan volgen. Als iedereen dat doet, werkt het systeem niet meer.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:23 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hoezo? POtD kan er toch ook uitvliegen?
Stel dat Blake nou morgen verliest, dan liggen er juist kansen voor mensen als Ambrosius (en voor jou natuurlijk).
Ambrosius hoopt nu natuurlijk dat Blake verliest, en terecht.
Er zijn vaak genoeg massaslachtingen geweest met een verliezende mass-pick.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:34 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dat is juist mijn punt. Als de potd steeds goed blijkt te zijn, kan je die gaan volgen. Als iedereen dat doet, werkt het systeem niet meer.
Wat een onzettende bullshitquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:34 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dat is juist mijn punt. Als de potd steeds goed blijkt te zijn, kan je die gaan volgen. Als iedereen dat doet, werkt het systeem niet meer.
Mensen, leer eens lezen. Er staat als...quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een onzettende bullshit.
Dan zou je slapend miljonair kunnen worden.
Ik niet, ik analyseer gewoon de wedstrijden van die dag en het zal me verder aan mijn reet roesten hoeveel anderen die speler ook kiezen...quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:06 schreef RayMania het volgende:
Kijken mensen serieus naar wat anderen hebben gekozen?.
Das alles behalve verstandig. Je kan beter (of in ieder geval hiernaast) een lijstje met meer namen nemen. Wat als Djokovic de finale niet haalt oid? Dan heb je geen pick meer over. Dus dit lijstje als alles volgens plan gaat, en wanneer een pick onmogelijk is overgaan op een ander lijstje?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:57 schreef Cavalier1 het volgende:
Heb het al gevonden:
pick 7: Del Potro
pick 8: Blake
pick 9 (kwartfinale): Nadal
pick 10 (halve finale): Murray
pick 11 (finale): Djokovic
Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Weer geen uitvallers vandaag. Ik vind het een saai toernooi tot nu toe, met maar weinig risicootjes. Komt natuurlijk ook door de spelers die gewoon hun ding doen op de AO...
---
Ik vind dit veel leukerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:38 schreef Chriz2k het volgende:
Ik mis de oude versie wel een beetje, de uitslag van alle wedstrijden voorspellen was toch leuker, vooral als je niet van elkaar kon zien wat je voorspelde.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Santoro
Dan heb ik tenminste wel een leuke wedstrijd gezien
quote:
Dus je liefde voor die ouwe, gaat boven winst ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wist niet dat dit zijn laatste wedstrijd was, dan had ik niet tegen hem gekozen
hopelijk komt ie nog naar rosmalen
Het gaat me nooit om de winstquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus je liefde voor die ouwe, gaat boven winst ?
Uhmm, als je dag 6 niet hebt gedaan, lig je er gewoon uitquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:07 schreef dekouwe het volgende:
*zucht*
paar keer gekeken maar kon niet op forum komenen me pick van dag6 niet kunnen doen
nouja dag 7 roddick
4 uur de tijd om te kiezen, op zich wel erg weinig natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 20:54 schreef wimderon het volgende:
Zou lullig zijn voor de mensen die nu niet hebben kunnen kiezen, wat doen we XL?
Er zijn er al een aantal die op irc hun keuze hebben doorgegeven, maar dat wist je uiteraard alquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:13 schreef RayMania het volgende:
Anders degene die nog niet gekozen hebben even pm-en.
Voor dag 6 is toch genoeg tijd geweest? Volgens mij zijn er ook maar 2 zonder pick.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:18 schreef sven2345 het volgende:
sjaah ....moeilijke beslissing...de mensen die op dag 6 wel een pick hebben gemaakt worden weer benadeeld omdat ze een speler kwijt zijn...als de mensen die niet hebben (kunnen) stemmen pick 7 mogen maken
Liefde voor het spel. Volgende keer ga ik persoonlijk bij XL langs om mijn keuze door te geven.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:21 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Er zijn er al een aantal die op irc hun keuze hebben doorgegeven, maar dat wist je uiteraard al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |