you just got mathieu`dquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben er vaker uitgevlogen door ons aller stokbrood te backen, en toch ga ik het proberen
Pick 3: Paul-Henri Mathieu
quote:
De eend geeft zich niet zomaar gewonnen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mijn speler is nog bezig, maar dat gaat niet meer mis.
quote:
Dat is drie maal exit dusquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:12 schreef dekouwe het volgende:
ghehe de mensen met kohlie mogen nog gaan oppassen
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:39 schreef Nalbandian het volgende:
Dag 3: Kohlschreiber
[..]
Als jij er zo nodig uit wil vliegen moet je zeker voor Wawa kiezen
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaan wij ook met blacklists in de sig rondlopen zoals op MTF trouwens?!
Mijn enige fout is dat ik dacht dat PHM wel iets konquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:21 schreef sven2345 het volgende:
zoek de fout eens bij jezelf man!:P..alhoewel dit wel heel erg veel pech is idd:p
hoezo seizoen verklootquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godverdomme zeg, dankzij zo'n idioot is je seizoen nu al flink verkloot
Dat deed ik al bij Schüttler. Ik bedoel, heb je gezien tegen wie hij speelde?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Mijn enige fout is dat ik dacht dat PHM wel iets kon
Ik ook. Schema gaat tot nu toe nog goed.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:27 schreef RayMania het volgende:
Goed werk, BS. Ik ben van plan om uit te spelen, trouwens.
Je doet aardig je best. Zo even wat tussentijdse feitjes posten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ook. Schema gaat tot nu toe nog goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |