Jij bent niet bekend met Miss/Mister Fok?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:25 schreef -SG- het volgende:
Er zijn maar 5 mensen in MIS dus heel spannend zal het niet worden![]()
.
Daarvoor hebben we 't maffiaspel-topic toch al?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:17 schreef Adelante het volgende:
les 1 in hoe trek ik meer post in m'n forum: open een SC
Je roept het over jezelf afquote:
Wat Isdatzo zegtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:17 schreef Adelante het volgende:
We hebben het maffiaspel al als SCquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:17 schreef Adelante het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je roept het over jezelf afPak de camera maar vast
![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben het maffiaspel al als SC![]()
Je weet wel, dat topic waar jij aan mee zou doenspuitdertien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
gewoon een week niet scheren en een capuchon over je kop, misschien nog drie superturbo kuurtjes bij de zonnebank en je kunt op opsporing gezocht.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:21 schreef LasTeR het volgende:
Moet ik, als crimineel zijnde, ook daadwerkelijk mijn best doen om er zo uit te zien? Is iets teveel moeite eigenlijk.
Vraag het aan de users, daar moet je stemmen van krijgenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:21 schreef LasTeR het volgende:
Moet ik, als crimineel zijnde, ook daadwerkelijk mijn best doen om er zo uit te zien? Is iets teveel moeite eigenlijk.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben het maffiaspel al als SC![]()
Je weet wel, dat topic waar jij aan mee zou doenmeedoen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zit al weken niet meer in een top100 dagcijfers, dus het gaat wel prima nu."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Dan kan ik het nu al.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
gewoon een week niet scheren en een capuchon over je kop, misschien nog drie superturbo kuurtjes bij de zonnebank en je kunt op opsporing gezocht.
Inzenden kan vanaf maandag 19 januari 22.00 tot maandag 9 februari 20.00quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:21 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
ik zal op een verveelde dag fotoshop eens aanslingeren dan![]()
Tot wanneer is het eigenlijk?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:58 schreef pea4fun het volgende:
Leuk zeg!
Als er nog mensen mee willen doen met een leuk idee en nog een fotograaf zoeken wil ik daar wel aan meewerken hoor
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:52 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
tvp. Bied me tevens ook aan als fotograaf (in het bezit van mobiele studio) regio Oosterhout/Breda.
Beter scheer je je gewoon.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:25 schreef El.Wulfo het volgende:
3 dagen baardje, 5 dagen of gewoon vanaf nu niet meer scheren?
HIer [Actie] Cam je eigen icon en win leuke goodies! ben je anders al leuk bezigquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:01 schreef LasTeR het volgende:
Iemand die een leuk idee heeft en een model nodig heeft, PM maar.
Maar het gaat me geen misdaad prijs opleveren ben ik bang.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
HIer [Actie] Cam je eigen icon en win leuke goodies! ben je anders al leuk bezig
Maar even serieus,wanneer stuur je je foto's?quote:Op maandag 26 januari 2009 01:09 schreef LasTeR het volgende:
Als protest doe ik niet mee aan deze onzin. De hele opzet van de originele contest is om de knapste individuelen van Fok! aan te wijzen. Door mee te doen aan een thema van een subforum dat nog maar even het levenslicht heeft gezien zou ik alleen maar aantonen dat ik mijn eigen schoonheid niet serieus neem.
De hele essentie van het concept is bij deze dus weggevallen. Ik heb zelf genoeg dingen meegemaakt en ook gedaan tot het moment dat ik mezelf als crimineel mocht bestempelen. Waarom zoekt men dan toch naar een persoon die het leukste een stereotype neer kan zetten, terwijl dit nergens op is gebaseerd? Wat voor een waarde voegt dit toe aan een, van origine, schoonheidsverkiezing?
Dus, sorry Fok!, de echte Mister Fok laat nog een jaartje op zich wachten als jullie het niet erg vinden.
Ontvangenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:52 schreef JOPPI3 het volgende:
De volgende ook CHECK MY FOBOOOOOOOOOO!
Volgend jaar dus.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:40 schreef roooosje het volgende:
[..]
Maar even serieus,wanneer stuur je je foto's?
[..]
Ontvangen
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:13 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
Zo, ik is klaar![]()
Zie fobo voor de "beste". Zijn alle twee leuk, maar tja als je toch moet kiezen...
Sorry, ik dacht dat het een "Ik doe ook mee aan de wedstrijd" icon was.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje voorbarig om nu al de FOK! Mr Icon te gebruikenniet ?
Als derde inzending maak ik dan toch nog 30% kansquote:
Maar voor deze foto's kun je een masker gebruikenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als derde inzending maak ik dan toch nog 30% kansMaar foto's op FOK! worden over het algemeen alleen maar tegen je gebruikt, dus
4e.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als derde inzending maak ik dan toch nog 30% kansMaar foto's op FOK! worden over het algemeen alleen maar tegen je gebruikt, dus
Dank uquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:43 schreef Harajuku. het volgende:
Inzendtopic MISter en MIStress FOK!
Verklaar u nader? 1 misdaadfoto heb ik al, 2 normale? Telt die van mijn badkamer ook (zie fb) zo ja dan graag toevoegen...quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:01 schreef Harajuku. het volgende:![]()
Vanaf nu mag je één misdaadfoto insturen, en 2 normale foto's. Dus, kom maar
Wel waar je zelf opstaat!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:46 schreef JOPPI3 het volgende:
[..]
Verklaar u nader? 1 misdaadfoto heb ik al, 2 normale? Telt die van mijn badkamer ook (zie fb) zo ja dan graag toevoegen...
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:43 schreef Harajuku. het volgende:
Inzendtopic MISter en MIStress FOK!
Slowchat is toch zeiken...quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:27 schreef Harajuku. het volgende:
Als je hier nu steeds alleen komt om te zeiken mag je wel wegblijven hoor
quote:
Hij is net bij jou langsgeweest en heeft alle waardevolles pullen meegenomen =(quote:
Ik zag het niet aankomen iig. Had wel wat meer enthousiasme verwacht. Maar kennelijk hebben jullie liever dat we jaar in jaar uit hetzelfde doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat jullie modjes dit niet zagen aankomen zeg. Ontzettende fail.
ik vind het juist wel leuk om een keer wat anders te doen, is toch wel meer een uitdaging om er iets creatiefs van te maken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zag het niet aankomen iig. Had wel wat meer enthousiasme verwacht. Maar kennelijk hebben jullie liever dat we jaar in jaar uit hetzelfde doen.
Precies, jij snapt het tenminste en neemt de moeite er wat van te maken. Repsect liisquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:18 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik vind het juist wel leuk om een keer wat anders te doen, is toch wel meer een uitdaging om er iets creatiefs van te maken.
Inderdaad. Liszle haar foto's zijn ook ongeveer hoe ik het in gedachten had. Daarbij, je mág nu 2 normale foto's insturen + 1 MIS. Dat valt dus nog reuze meequote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, jij snapt het tenminste en neemt de moeite er wat van te maken. Repsect liis
Van de reguliere US-posters had ik ook wel wat meer enthousiasme en creativiteit verwacht ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zag het niet aankomen iig. Had wel wat meer enthousiasme verwacht. Maar kennelijk hebben jullie liever dat we jaar in jaar uit hetzelfde doen.
Ik heb er zin an!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:02 schreef JOPPI3 het volgende:
Dus vandaar dat we met zijn 4en naar Amsterdam mogenOntzettend bedankt fok!
![]()
Ja misschien wel, ik weet niet of het nog mag. Aan de ene kant is het al afgelopen en aan de andere kant nog niet:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Dus als ik nu een foto maak, win ik sowieso iets
Jaaa, hup hupquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:24 schreef CaLeX het volgende:
xD
Als ik deze week nog tijd heb, ga ik nog wel proberen om mee te doen. Het Idee heb ik iig al.
Eindig ik vast hoger dan vorig jaar
En Lizzlevette pics
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:53 schreef fyah het volgende:
[..]
care, het gaat er om dat vieze freddy mr fok gaat worden
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:47 schreef roooosje het volgende:
De stemmen zijn geteld!
En Mister Fok! is geworden Evil_ Boterbloem
[ afbeelding ]
En Miss Fok! is geworden Liiszle
[ afbeelding ]
Feli
Jullie worden allen snel gecontacteerd over jullie prijzen.
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dit is wel even een domper geworden, één vrouwelijke inzending
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |