Ik zag het niet aankomen iig. Had wel wat meer enthousiasme verwacht. Maar kennelijk hebben jullie liever dat we jaar in jaar uit hetzelfde doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat jullie modjes dit niet zagen aankomen zeg. Ontzettende fail.
ik vind het juist wel leuk om een keer wat anders te doen, is toch wel meer een uitdaging om er iets creatiefs van te maken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zag het niet aankomen iig. Had wel wat meer enthousiasme verwacht. Maar kennelijk hebben jullie liever dat we jaar in jaar uit hetzelfde doen.
Precies, jij snapt het tenminste en neemt de moeite er wat van te maken. Repsect liisquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:18 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik vind het juist wel leuk om een keer wat anders te doen, is toch wel meer een uitdaging om er iets creatiefs van te maken.
Inderdaad. Liszle haar foto's zijn ook ongeveer hoe ik het in gedachten had. Daarbij, je mág nu 2 normale foto's insturen + 1 MIS. Dat valt dus nog reuze meequote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, jij snapt het tenminste en neemt de moeite er wat van te maken. Repsect liis
Van de reguliere US-posters had ik ook wel wat meer enthousiasme en creativiteit verwacht ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zag het niet aankomen iig. Had wel wat meer enthousiasme verwacht. Maar kennelijk hebben jullie liever dat we jaar in jaar uit hetzelfde doen.
Ik heb er zin an!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:02 schreef JOPPI3 het volgende:
Dus vandaar dat we met zijn 4en naar Amsterdam mogenOntzettend bedankt fok!
![]()
Ja misschien wel, ik weet niet of het nog mag. Aan de ene kant is het al afgelopen en aan de andere kant nog niet:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Dus als ik nu een foto maak, win ik sowieso iets
Jaaa, hup hupquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:24 schreef CaLeX het volgende:
xD
Als ik deze week nog tijd heb, ga ik nog wel proberen om mee te doen. Het Idee heb ik iig al.
Eindig ik vast hoger dan vorig jaar
En Lizzlevette pics
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:53 schreef fyah het volgende:
[..]
care, het gaat er om dat vieze freddy mr fok gaat worden
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:47 schreef roooosje het volgende:
De stemmen zijn geteld!
En Mister Fok! is geworden Evil_ Boterbloem
[ afbeelding ]
En Miss Fok! is geworden Liiszle
[ afbeelding ]
Feli
Jullie worden allen snel gecontacteerd over jullie prijzen.
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dit is wel even een domper geworden, één vrouwelijke inzending
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |