quote:Op woensdag 21 januari 2009 07:45 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Interessant! Er wordt duidelijk "Is de mol" gezegd. En volgens mij in de stem van de voice-over. Of draaf ik nou door
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
Dat die zelfingenomen kwal Sebastiaan er maar snel mag uitvliegen.
Dat is exact wat er mis is met deze opzet: veel van deze BN'ers hebben een prima salaris. Voor het geld hoeven ze het niet te doen. Het lijkt er steeds meer om te gaan dat je jezelf zo grappig, bijdehand en sneaky genoeg profileert zodat jij de getapte BN'er bent. Het is precies wat Jane net postte: het wordt meer een kwestie van 'Wie is de kandidaat'quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:04 schreef portie het volgende:
Als die pot zo laag blijft heeft het voor al die BN'ers natuturlijk geen nut om die pot te gaan winnen. Gelukkig begint die pot wat te vullen nu. Hopen dat ze inzien dat je er nog een fatsoenlijk bedrag uit kan halen als ze gewoon hun best gaan doen.
Bij elk filmpje waarin ze terugkijken op de laatste aflevering zit zo'n zwart/wit stukje. Bij aflevering 1 was dat Hans, bij de tweede Froukje en nu Sebastiaan. Zit verder niets achter denk ik..quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:08 schreef Suuz_ het volgende:
Hier is te zien dat een aantal kandidaten terugkijken op de 2e afl. Aan het eind als PJH het fimpje "afsluit" en het ook echt afgelopen lijkt komt er opeens nog een stukje van Froukje in zwart/wit beeld. Zij begint te praten over een opdracht zonder duidelijke vraag en dan stopt het filmpje zonder dat ze echt uitgepraat is...
Ik verdenk Froukje niet heel erg als mol maar vind dit wel vaag...meer mensen opgevallen?
Dat is tegenwoordig hip, serieusquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:38 schreef GauloisesB. het volgende:
Is het niemand opgevallen dat Dennis tot 2 keer toe zijn zonnebril achterstevoren droeg?
Een keer tijdens zijn videodagboek, de andere keer bij de test.
Waarom zou iemand een zonnebril ACHTER op z'n hoofd dragen? Een mol ziet en weet alles -> "ogen in zijn achterhoofd"?
En ik op Dennisquote:
Er zijn Wie-is-de-mol-weekendenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:17 schreef banananasi het volgende:
[..]
Bij elk filmpje waarin ze terugkijken op de laatste aflevering zit zo'n zwart/wit stukje. Bij aflevering 1 was dat Hans, bij de tweede Froukje en nu Sebastiaan. Zit verder niets achter denk ik..
Ik zou het btw wel leuk vinden als ze een serie maakten met mensen die al jaren intensief WIDM volgen![]()
die met de auto leek heel veel op die in dat maisveld jaren terug waar ze vlaggen moesten laten zakken. Daar werden ze ook opgejaagd met instructies van bovenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:31 schreef evert het volgende:
mag ik overigens opmerken dat ik het een geweldige serie vind. heel orginele opdrachten die wij niet eerder, ook niet in andere varianten, te zien geweest zijn. met die auto's, die muziek, erg origineel!
amish veld? o, maisveld! ja, met het verschil dat dit autorammen het wel extra leuk maaktequote:Op donderdag 22 januari 2009 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die met de auto leek heel veel op die in dat amisveld jaren terug waar ze vlaggen moesten laten zakken. Daar werden ze ook opgejaagd met instructies van boven
ja een veld vol amishquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:48 schreef evert het volgende:
[..]
amish veld? o, maisveld! ja, met het verschil dat dit autorammen het wel extra leuk maakte
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Weten jullie wat vorige week de muziekhint was bij Schiffers.fm?
Jaren terug? Dat was vorig seizoen man...quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die met de auto leek heel veel op die in dat maisveld jaren terug waar ze vlaggen moesten laten zakken. Daar werden ze ook opgejaagd met instructies van boven
Ja... Of ze willen het nu totaal anders doen. Het zou ook weer zo makkelijk zijn als het gewoon degene is die het minst ophaalt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:49 schreef Jane het volgende:
Waarschijnlijk is degene die het minst aanwezig is gewoon de mol. Van Paula zijn nu al zoveel 'verdachte' dingen uitgezonden dat ze het eigenlijk niet meer kan zijn. Als Sebastiaan (idd erg zelfingenomen) de Mol zou zijn, hadden ze zijn bekentenis over het stelen van het boekje niet uitgezonden. De 'Wie is Dennis is de Mol'-theorie is voor de inmiddels doorgewinterde Molkijkers zo transparant dat ze dat risico wrs niet nemen. Zou absoluut funest zijn voor het programma als al bij de derde aflevering iedereen denkt dat het Dennis is en hij blijkt het ook te zijn.
Ik heb de afgelopen week een paar oude buitenlandse series gedownload (UK, Australie, US) en dan zie je weer hoe tof het was met gewone kandidaten. Tuurlijk proberen ze daar elkaar ook wel op het verkeerde been te zetten, maar toch heel anders. Alleen het feit al dat het dan echt vreemden van elkaar zijn geeft een heel andere sfeer en maakt het een heel ander spel. Die BN'ers weten toch al meer van elkaar en voelen zich gelijk op hun gemak in de groep. Daardoor gaat een hele dimensie van het spel verloren.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb inmiddels de hoop opgegeven dat ze ooit nog een serie met doodgewone Nederlanders opnemen die de zaak wél redelijk serieus namen en ervoor wilden zorgen dat de pot zo hoog mogelijk was.
Dacht ik ook al, maar is wel heel doorzichtig toch?quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:30 schreef -SG- het volgende:
Bij die opdracht in het theater he. Was Dennis Wie...
En Wie is de Mol?
Zou dus kunnen zijn. Dennis is de Mol..
Het feit dat zoveel mensen (inclusief ikzelf) daar direkt aan denken, maakt al dat het bijna geen echte clue kan zijn. Sterker nog, w.m.b. maakt het de kans dat Dennis de Mol is aanzienlijk kleiner.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Dacht ik ook al, maar is wel heel doorzichtig toch?
"V" for Vivienne?quote:It begins by stating a distinctive four-note "short-short-short-long" motif twice
The symphony, and the four-note opening motif in particular, are well known worldwide. (...) During World War II, the BBC used the four-note motif to introduce its radio news broadcasts because it evoked the Morse code letter "V" (· · · —, "victory").
Ik heb alleen USA nr 5 gezien, en ik vond die taxi chauffeur en die gynaecologe hilarischquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen week een paar oude buitenlandse series gedownload (UK, Australie, US) en dan zie je weer hoe tof het was met gewone kandidaten. Tuurlijk proberen ze daar elkaar ook wel op het verkeerde been te zetten, maar toch heel anders. Alleen het feit al dat het dan echt vreemden van elkaar zijn geeft een heel andere sfeer en maakt het een heel ander spel. Die BN'ers weten toch al meer van elkaar en voelen zich gelijk op hun gemak in de groep. Daardoor gaat een hele dimensie van het spel verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |