quote:
Heb je al antwoord op je brief gekregen?quote:
Ja, het is toch goddomme ook niet normaalquote:Op maandag 26 januari 2009 17:33 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ik denk niet dat ze je mail echt gaan lezen eerlijk gezegd. Hij is 'iets' te lang. Maar ik snap je frustratie.
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, het is toch goddomme ook niet normaal
En nee, inderdaad nog geen antwoord gehad
Maar goed, even een paar kennissen bij Kassa! inschakelen maar
V.
Ik heb m ff snel getest.. dwz geprobeerd te testen. Ik heb m nog niet gehaaldquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:53 schreef Gamer_V het volgende:
Hebben jullie die gratis timetrialmap voor de ps3 al geprobeerd? Hij is best leuk. Vooral anders.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Verbal, wat een enorm eproblemen zeg met die EA-account! Echt, wat een hondensysteem dat het zo vaak niet werkt
Ik vind hem errug vet!! Ga ook zeker wel proberen daar een hele dikke tijd neer te zettenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:53 schreef Gamer_V het volgende:
Hebben jullie die gratis timetrialmap voor de ps3 al geprobeerd? Hij is best leuk. Vooral anders.
Ja, hoe kom ik erbij te verwachten dat een spel dat ik koop ook echt volledig werktquote:
Omdat de DLC eraan komt?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:56 schreef Gamer_V het volgende:
Mijn mirror's edge trophies zijn van 100 naar 85% gegaan.
Jup. Ze zijn ook niet te halen zonder de uitbreiding.quote:
85% Staat wel heel vervelend inderdaad. 1000/1250 valt nog wel mee. Maar ik heb ze toch niet allemaalquote:Op zondag 1 februari 2009 14:14 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Jup. Ze zijn ook niet te halen zonder de uitbreiding.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |