Geef wat goede docu's danquote:Op maandag 19 januari 2009 21:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jajajajaja, ik ben niet zo van de films.
Gekookte aardappelen zijn goorquote:Op maandag 19 januari 2009 21:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jajajajaja, ik ben niet zo van de films.
[..]
Vlees en groente.
Aardappels hoeven van mij niet zo.
Of jij kan niet kokenquote:Op maandag 19 januari 2009 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gekookte aardappelen zijn goor![]()
Gepofte met knoflooksaus.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welk net?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:11 schreef Fascination het volgende:
Over een uur komt er een interessante docu op. Over Heinrich Himmler, en nu niet gaan googlen he.
Canvas.quote:
Himmler ken ik wel. 2e wo was interessant lesstof.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:11 schreef Fascination het volgende:
Over een uur komt er een interessante docu op. Over Heinrich Himmler, en nu niet gaan googlen he.
Ah, de vader van de holocaustquote:Op maandag 19 januari 2009 21:11 schreef Fascination het volgende:
Ah, de uitvinder van de auto.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:11 schreef Fascination het volgende:
Planet Earth.quote:
Niet als mijn oma ze maakt.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Persoonlijke smaak telt zeker niet mee?quote:
Zo zou je 't kunnen formuleren.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah, de vader van de holocaust?
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:15 schreef Florian_ het volgende:
Himmler, dat is toch die clown die kon jongleren met wel 14 ballen terwijl hij met zijn eenwieler over een dun touw reed? Respect
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:15 schreef Florian_ het volgende:
Himmler, dat is toch die clown die kon jongleren met wel 14 ballen terwijl hij met zijn eenwieler over een dun touw reed? Respect
Ik zou eerst beginnen met vaginaal als ik jou was, anaal kun je beter bewaren voor de 2e datequote:
Me tooquote:Op maandag 19 januari 2009 21:17 schreef IQM het volgende:
Ik wil wel eens een documentaire zien over Josef Mengele.
De expert heeft gesproken.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zou eerst beginnen met vaginaal als ik jou was, anaal kun je beter bewaren voor de 2e date
Ik vond het wel grappigquote:Op maandag 19 januari 2009 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo zou je 't kunnen formuleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |