Okj, niet lachenquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:38 schreef Burdie het volgende:
Zou eigenlijk bij iemand thuis moeten he, ik ga niet in een café in de stad zitten tutten.
Je mag het hier vast ook wel in het topic plaatsen ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:04 schreef n0a het volgende:
Schiedam hier. Kunnen evt ook een make up foto topic maken. Zo blijven we oefenen.
Bijna carnavalquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:02 schreef Assiej het volgende:
Dit dametje komt uit Oldenzaal ( 15 km ongv. van enschede )
Zit een weekje bij mijn moeder. Enige wat ik bij me heb is lippenstift en een fotocamera zonder kabeltje. :pquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
Je mag het hier vast ook wel in het topic plaatsen ?
Ik vind MissLipgloss eigenlijk nog veel leuker dan beautyglossquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:07 schreef Chanty87 het volgende:
Ooooh leuk, al die Beautygloss bezoeksters en Everyday Minerals gebruiksters hier![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vind MissLipgloss eigenlijk nog veel leuker dan beautygloss
Ik woon ook in Oldenzaalquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:02 schreef Assiej het volgende:
Dit dametje komt uit Oldenzaal ( 15 km ongv. van enschede )
In de wijk met muziekstraatnamenquote:
Mag ik jou dan alvast reserveren?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
(ik heb best grote ogen en lange wimpers dus daar past veel make-up op!)
Nee dat is toch niet sneu!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:07 schreef Burdie het volgende:
Ik heb echt nauwelijks vriendinnen die 'into' makeup en meisjesdingen zijn, dus ik moet het echt hebben van dit soort dingen.
Crap, nu klink ik wel een beetje sneu.
Groningen is idd iets teveel van het goede vanuit het zuiden!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Als er een meet komt ben ik ook van de partij. Mits niet in groningen dat is voor mij zowel met de auto als de trein niet te doen.
Noem je mij nu jongensachtig?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:07 schreef Burdie het volgende:
Ik heb echt nauwelijks vriendinnen die 'into' makeup en meisjesdingen zijn, dus ik moet het echt hebben van dit soort dingen.
Crap, nu klink ik wel een beetje sneu.
Oh ja?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
M'n vriend schop ik wel een avondje de deur uit
quote:
Yeeyquote:
Nog steeds in Gouda, net als gisteren toen ik dat posttequote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:07 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik ookals ik uitgenodigd ben
waar woon je ?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nog steeds in Gouda, net als gisteren toen ik dat postte![]()
Free sample kits en freebie specials ftwquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:46 schreef MissBliss het volgende:
WTF!
Mijn makeup bestaat uit hoogstens 10 items
Mij nog minder hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:46 schreef MissBliss het volgende:
WTF!
Mijn makeup bestaat uit hoogstens 10 items
Waar haal ik dat?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 @ 20:05 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Free sample kits en freebie specials ftw
Ja, mij dus ook!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 @ 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mij nog minder hoor
- Foundation
- Concealer
- Poeder en rouge
- Oogpotlood
- Eyeliner
- Oogschaduw (2 doosjes, 1 van de hema en 1 van bourjois)
- Lippenstift
Dat was het eigenlijk wel
Maar ik wil er wel meer mee doen, maar weet gewoon niet zo goed wat en hoe en zo'n avondje lijkt me purrrrrfect om dat eens een beetje te ontdekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |