Fotooooooo's!
Dit is eigenlijk alleen hetgene wat ik vrijwel dagelijks gebruik (niet alles tegelijk natuurlijk), heb nog ergens een zooi oude makeup en makeup die ik gewoon nooit gebruik.
![]()
Kwasten
![]()
Bronzer (die gebruik ik alleen nooit

), concealer en foundation; daaronder blushes:
Plum Dust, Text Message, Jingle Bells, Email Me, Swimming Pool.
Verder daaronder finishing powder, kleine concealer en foundation, mixing medium in een EM potje.
![]()
Eyeshadows, van links naar rechts:
12:01AM, On The Phone, Silver Bells, Sleigh Ride, Rare Silk, Bloom Shadow (gratis sample van CS), Mistletoe
Baby Bath (zonder label), Oasis, Sleigh Ride (dubbel, I know), Christmas Carol, Autumn Afternoon, Frost Bitten.
![]()
Overzicht, met Rosebud Salve mint, twee oude eyeshadows van HEMA en Bourjois geloof ik...? en anderhalf potje gevuld met Urban Decay Primer Potion. Kon uit het potje zelf niks meer halen dus opengesneden en de "resten" in de potjes gedaan

![]()
Totaal overzicht met 88 ultra shimmer palette (binnenkort ga ik ook nog de Neutral palette bestellen

), mascara's (gratisz Chanel Exceptionnel, Max Factor Masterpiece waterproof en gewone), eyeliner en wenkbrauwpotlood, en als laatst lipglossjes linksonderin van John van G, Vollare en Max Factor.
![]()
Zo ligt het meeste ervan in m'n laadje