Ik heb laatst de halve hema leeggekocht qua make-up. Inmiddels heb ik bijna alles weer weg gedaan. Ik kom om in de makeup maar gebruik het nooit zo heel uitgebreid, net als nagellakquote:Op maandag 19 januari 2009 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En vaak valt de helft dan ook nog eens tegen
Beiden gebruiktquote:Op maandag 19 januari 2009 20:42 schreef Anne het volgende:
Wat gebruikt men hier voor de wenkbrauwtjes? Potloodje of 'poeder'?
Ik heb tot nu toe alleen een potlood gebruikt en dat bevalt me wel. Maar ben toch ook wel nieuwsgierig naar andere opties.
Ik gebruik ook altijd een potlood, ik heb toch het idee dat een poeder veel minder natuurlijk staat. Met een potloodje kun je kleine 'haartjes' bijtekenen.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:42 schreef Anne het volgende:
Wat gebruikt men hier voor de wenkbrauwtjes? Potloodje of 'poeder'?
Ik heb tot nu toe alleen een potlood gebruikt en dat bevalt me wel. Maar ben toch ook wel nieuwsgierig naar andere opties.
*jaloers*quote:Op maandag 19 januari 2009 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Potlood voor de wenkbrauwen hier. Ben gelukkig gezegend met hele donkere wenkbrauwen, dus hoef amper wat eraan te doen. Beetje in model houden en dat was het dan ook wel.
Beetje aanzetten kan dan echt een verschil maken in hoe je eruit ziet, vind ik!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:46 schreef Anne het volgende:
[..]
*jaloers*. Bij mij beginnen mijn wenkbrauwen redelijk laat en vallen de uiteinden 'weg'.
Van die duidelijk getekende lijntjesquote:Op maandag 19 januari 2009 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ik doe helemaal niks met mn wenkbrauwen![]()
En idd... Zie zooooveel foute wenkbrauwen langskomen altijd
Kwestie van de goede vorm vindenquote:Op maandag 19 januari 2009 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Beetje aanzetten kan dan echt een verschil maken in hoe je eruit ziet, vind ik!
Indeedquote:Op maandag 19 januari 2009 20:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Van die duidelijk getekende lijntjes. Brr.
Je epileert zequote:Op maandag 19 januari 2009 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ik doe helemaal niks met mn wenkbrauwen![]()
En idd... Zie zooooveel foute wenkbrauwen langskomen altijd
Hmm bourjois ben ik sowieso niet zo'n fan van (iig niet van de regard-serie), ik koop mijn oogpotloden altijd bij de hema, die vind ik primaquote:Op maandag 19 januari 2009 21:16 schreef Karina het volgende:
Als iemand nog een goede tip heeft voor waterproof oogpotlood, dan hoor ik het graag.
Ik gebruik nu Bourjois Oogpotlood Regard Effet Metallisé Pen, 51 - Noir Effet Miroir, die is redelijk waterproof, alleen als je deze slijpt dan breekt elke keer de punt af, dus je doet er daarom niet zo lang mee. In de vriezer leggen voor het slijpen helpt ook al niet
Ik heb die van essence (die je niet hoeft te slijpenquote:Op maandag 19 januari 2009 21:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hmm bourjois ben ik sowieso niet zo'n fan van (iig niet van de regard-serie), ik koop mijn oogpotloden altijd bij de hema, die vind ik prima.
Ja klopt, heb ik altijd al gehad... Als kind had ik gewoon een streepjequote:Op maandag 19 januari 2009 21:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Echt niet? Wat een dunne wenkbrauwen heb je dan.
Deze was de enige die ik kon vinden die waterproof zou zijn, zijn die van de Hema waterproof? Bij mij loopt het namelijk altijd heel snel uit (nogal vochtige ogen schijnbaar).quote:Op maandag 19 januari 2009 21:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hmm bourjois ben ik sowieso niet zo'n fan van (iig niet van de regard-serie), ik koop mijn oogpotloden altijd bij de hema, die vind ik prima.
Ik weet niet of deze waterproof is... maar ik heb altijd meer problemen met mascara dan met oogpotlood.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze was de enige die ik kon vinden die waterproof zou zijn, zijn die van de Hema waterproof? Bij mij loopt het namelijk altijd heel snel uit (nogal vochtige ogen schijnbaar).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |