Oogschaduwbasis gebruiken!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat ik zo irritant vind, is dat mijn oogschaduw na een paar uur in de lijntjes van m'n oogleden zit opgehoopt ipv mooi op mijn oogjes. Als iemand daar nou nog goede tips voor heeft
.
Zit je ook op bg?quote:Op maandag 19 januari 2009 20:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat palet ken ik ook, van beautygloss!
Ik krijg deze week ook mijn eerste pakket binnen van Everyday Minerals. Ik vroeg me af of de oogschaduws daarvan ook los poeder zijn, of zijn ze gewoon eenvoudig met een kwastje aan te brengen?
Ben iig erg benieuwd hoe die make-up bevalt.
quote:
Whehe, ik wil wel wat meer 'beauty'-topics op fok, vandaar dat ik dit maar eens zo probeerquote:Op maandag 19 januari 2009 20:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh, leuk topic
Ik ben niet zo van de fancy merken, maar koop "gewone" make-up van de algemeen verkrijgbare merken in de drogisterijen die Nederland rijk is. (Invite, MaxFactor, Bourjois e.d.)
Wat ik zo irritant vind, is dat mijn oogschaduw na een paar uur in de lijntjes van m'n oogleden zit opgehoopt ipv mooi op mijn oogjes. Als iemand daar nou nog goede tips voor heeft
.
Losse oogschaduwpoeder heb ik geen ervaring mee. Ik gebruik nog de gewone ouderwetsche opbrengstaafdinggevalletjes.
Ik check het een paar keer in de week jaquote:Op maandag 19 januari 2009 20:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zit je ook op bg?.
Wat heb je besteld bij EDM? De oogschaduws daar zijn ook losse poeders, maar dan wel in sifter-jars, dus wat gemakkelijker aan te brengen (denk ik)
Chocoladebruin! Ik heb recent mijn haar donker geverfd, en kan nu weer donkere kleuren hebben in mijn gezicht. Daarom heb ik ook bij EDM een Marokkaans-rode oogschaduw besteldquote:Op maandag 19 januari 2009 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm, die middelste van de onderste rij ziet er ook wel supermooi uit Birdie
Ik heb die van de Hema, die werkt wel aardig, maar je hebt ze ook van duurdere merken. Alleen die heb ik niet kunnen vinden vooralsnogquote:Op maandag 19 januari 2009 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Bestaat dat? En waar haal je het?
Dat bestaat. Bij elke drogisterij hebben ze die wel. Bijna elk merk (van goedkoop, tot een wat duurder merk) heeft ze. H&M dacht ik ook, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Bestaat dat? En waar haal je het?
Nice!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Chocoladebruin! Ik heb recent mijn haar donker geverfd, en kan nu weer donkere kleuren hebben in mijn gezicht. Daarom heb ik ook bij EDM een Marokkaans-rode oogschaduw besteld.
Tegenwoordig vind ik het wat tegenvallen: veel herhaling, veel écht jonge meiden... maar och, ik haal er altijd wel leuke tips&tricks vandaanquote:Op maandag 19 januari 2009 20:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik check het een paar keer in de week ja. Maar best een nuttige site wel.
Zijn sifter-jars van die potjes met gaatjes in de bovenkant zeg maar?
Ik heb sowieso zo'n gratis setje besteld met foundation, blush en concealer, verder een setje voor 18 dollar met kleine items concealer, oogschaduw, finishing dust en een lipgloss. En nog een paar losse samples oogschaduw.
Hema is echt niet te vergelijken met bv. Too faced shadow insurancequote:Op maandag 19 januari 2009 20:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik heb die van de Hema, die werkt wel aardig, maar je hebt ze ook van duurdere merken. Alleen die heb ik niet kunnen vinden vooralsnog.
Hmm, ga zeker eens kijkenquote:Op maandag 19 januari 2009 20:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik heb die van de Hema, die werkt wel aardig, maar je hebt ze ook van duurdere merken. Alleen die heb ik niet kunnen vinden vooralsnog.
Herkenbaarquote:Op maandag 19 januari 2009 20:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmm, ga zeker eens kijken![]()
![]()
Ik pak meestal wat ik ken. Als ik lang voor zo'n rek blijf staan snuffelen, ben ik een uur later heel veel geld armer
quote:
bourjois dacht ik ook.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat bestaat. Bij elke drogisterij hebben ze die wel. Bijna elk merk (van goedkoop, tot een wat duurder merk) heeft ze. H&M dacht ik ook, bijvoorbeeld.
Ik heb laatst de halve hema leeggekocht qua make-up. Inmiddels heb ik bijna alles weer weg gedaan. Ik kom om in de makeup maar gebruik het nooit zo heel uitgebreid, net als nagellakquote:Op maandag 19 januari 2009 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En vaak valt de helft dan ook nog eens tegen
Beiden gebruiktquote:Op maandag 19 januari 2009 20:42 schreef Anne het volgende:
Wat gebruikt men hier voor de wenkbrauwtjes? Potloodje of 'poeder'?
Ik heb tot nu toe alleen een potlood gebruikt en dat bevalt me wel. Maar ben toch ook wel nieuwsgierig naar andere opties.
Ik gebruik ook altijd een potlood, ik heb toch het idee dat een poeder veel minder natuurlijk staat. Met een potloodje kun je kleine 'haartjes' bijtekenen.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:42 schreef Anne het volgende:
Wat gebruikt men hier voor de wenkbrauwtjes? Potloodje of 'poeder'?
Ik heb tot nu toe alleen een potlood gebruikt en dat bevalt me wel. Maar ben toch ook wel nieuwsgierig naar andere opties.
*jaloers*quote:Op maandag 19 januari 2009 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Potlood voor de wenkbrauwen hier. Ben gelukkig gezegend met hele donkere wenkbrauwen, dus hoef amper wat eraan te doen. Beetje in model houden en dat was het dan ook wel.
Beetje aanzetten kan dan echt een verschil maken in hoe je eruit ziet, vind ik!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:46 schreef Anne het volgende:
[..]
*jaloers*. Bij mij beginnen mijn wenkbrauwen redelijk laat en vallen de uiteinden 'weg'.
Van die duidelijk getekende lijntjesquote:Op maandag 19 januari 2009 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ik doe helemaal niks met mn wenkbrauwen![]()
En idd... Zie zooooveel foute wenkbrauwen langskomen altijd
Kwestie van de goede vorm vindenquote:Op maandag 19 januari 2009 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Beetje aanzetten kan dan echt een verschil maken in hoe je eruit ziet, vind ik!
Indeedquote:Op maandag 19 januari 2009 20:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Van die duidelijk getekende lijntjes. Brr.
Je epileert zequote:Op maandag 19 januari 2009 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ik doe helemaal niks met mn wenkbrauwen![]()
En idd... Zie zooooveel foute wenkbrauwen langskomen altijd
Hmm bourjois ben ik sowieso niet zo'n fan van (iig niet van de regard-serie), ik koop mijn oogpotloden altijd bij de hema, die vind ik primaquote:Op maandag 19 januari 2009 21:16 schreef Karina het volgende:
Als iemand nog een goede tip heeft voor waterproof oogpotlood, dan hoor ik het graag.
Ik gebruik nu Bourjois Oogpotlood Regard Effet Metallisé Pen, 51 - Noir Effet Miroir, die is redelijk waterproof, alleen als je deze slijpt dan breekt elke keer de punt af, dus je doet er daarom niet zo lang mee. In de vriezer leggen voor het slijpen helpt ook al niet
Ik heb die van essence (die je niet hoeft te slijpenquote:Op maandag 19 januari 2009 21:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hmm bourjois ben ik sowieso niet zo'n fan van (iig niet van de regard-serie), ik koop mijn oogpotloden altijd bij de hema, die vind ik prima.
Ja klopt, heb ik altijd al gehad... Als kind had ik gewoon een streepjequote:Op maandag 19 januari 2009 21:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Echt niet? Wat een dunne wenkbrauwen heb je dan.
Deze was de enige die ik kon vinden die waterproof zou zijn, zijn die van de Hema waterproof? Bij mij loopt het namelijk altijd heel snel uit (nogal vochtige ogen schijnbaar).quote:Op maandag 19 januari 2009 21:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hmm bourjois ben ik sowieso niet zo'n fan van (iig niet van de regard-serie), ik koop mijn oogpotloden altijd bij de hema, die vind ik prima.
Ik weet niet of deze waterproof is... maar ik heb altijd meer problemen met mascara dan met oogpotlood.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze was de enige die ik kon vinden die waterproof zou zijn, zijn die van de Hema waterproof? Bij mij loopt het namelijk altijd heel snel uit (nogal vochtige ogen schijnbaar).
http://www.assiee.nl/gallery/quote:Op maandag 19 januari 2009 21:13 schreef Anne het volgende:
Als ik een foto zou plaatsen, zou het je niet opvallen dat ik make-up op heb. Totdat je me zonder ziet.
Ik hou het heel naturel altijd. Dus ik heb niet echt creaties. Jij wel?
Die heb ik hier ook liggen ja, ik weet alleen niet of die waterproof is.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Essence koop je bij de kruidvat. Het is een heel goedkoop merk, maar ook een heel fijn merk. Ik heb daar laatst en mascara voor een paar euro gekocht (lash mania 2,50 euro) en die werkt goed! Voor gewoon overdag is dat een prima mascara
Wel mooi, maar ik check drie verschillende oogkleuren daarquote:Op maandag 19 januari 2009 21:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
http://www.assiee.nl/gallery/
En dan Make-up
Alleen niet alle plaatjes staan erop omdat ik weinig update daar!
ik zal binnenkort eens even meer erop zetten
Wow, staan mooie dingen tussenquote:Op maandag 19 januari 2009 21:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
http://www.assiee.nl/gallery/
En dan Make-up
Alleen niet alle plaatjes staan erop omdat ik weinig update daar!
ik zal binnenkort eens even meer erop zetten
Nee, hij is niet waterproof. Staat niet op de verpakking maar met sommige gewone mascara kun je toch door de regen. Ik heb het vandaag getest, maar voor deze mascara geldt dat niet. Hoewel de mascara niet over mijn gezicht stroomde zoals anderequote:Op maandag 19 januari 2009 21:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook liggen ja, ik weet alleen niet of die waterproof is.
Ik vind deze heel fijnquote:Op maandag 19 januari 2009 21:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb sowieso heel veel problemen met het vinden van een goede mascara.Ik heb namelijk hele lange wimpers, en dat kan heel mooi zijn. Maar als de mascara niet goed ziet valt het daardoor ook extra op (bij elkaar geplakte wimpers enzo)
Ik heb nu deze:quote:Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind deze heel fijn. Circa 25 euro
.
Heeft ze ook spinnenpoten-wimpers?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb het gevoel dat als ik in het gezicht van een klasgenoot van mij blaas, dat er 5 kilo make up van af valt
Oh dat ziet er inderdaad goed uit. Eens kijken of ik die eens kan uitproberen. Ik had heel lang geleden een sample van een super fijne mascara van chanel. Maar die kwam in de winkel op iets van 50 euro uit. Dat gaat me toch echt te ver! (misschien als ik strax een goede baan hebquote:Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind deze heel fijn. Circa 25 euro
.
ow die heb ik idd ook, die vind ik ook wel fijn, maar wel wat te duurquote:Op maandag 19 januari 2009 22:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh dat ziet er inderdaad goed uit. Eens kijken of ik die eens kan uitproberen. Ik had heel lang geleden een sample van een super fijne mascara van chanel. Maar die kwam in de winkel op iets van 50 euro uit. Dat gaat me toch echt te ver! (misschien als ik strax een goede baan heb)
Die Exceptionnel toevallig? Die vond ik echt vreselijk, bijna nog nooit zo'n erge mascara gehadquote:Op maandag 19 januari 2009 22:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh dat ziet er inderdaad goed uit. Eens kijken of ik die eens kan uitproberen. Ik had heel lang geleden een sample van een super fijne mascara van chanel. Maar die kwam in de winkel op iets van 50 euro uit. Dat gaat me toch echt te ver! (misschien als ik strax een goede baan heb)
Wehehe nee dat nog net nietquote:Op maandag 19 januari 2009 22:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heeft ze ook spinnenpoten-wimpers?.
Ik ken een meisje die dat wel heeft. Gewoon ene grote dikke brok met mascara en wimpers. Ziet ze zelf dan niet in de spiegel dat het er heel vies uit ziet? Maar als je haar smorgens zonder make up ziet herken je dr ook niet!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heeft ze ook spinnenpoten-wimpers?.
Make-up kan een hoop doen hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 22:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ken een meisje die dat wel heeft. Gewoon ene grote dikke brok met mascara en wimpers. Ziet ze zelf dan niet in de spiegel dat het er heel vies uit ziet? Maar als je haar smorgens zonder make up ziet herken je dr ook niet!
Iedereen denkt dat ze heel knap is, maar dat is puur de make-up
Ik heb 'm via een meisje op beautygloss gekocht, die had er een stuk of vijf tegelijk ingekocht. En ik heb het matte palette, ben zelf niet zo fan van shimmer (ik draag ook meestal een bril en dan vind ik dat je ogen niet teveel moeten glitteren).quote:Op maandag 19 januari 2009 22:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Burdie, nog een vraagje aan jou! Dat palet ziet er super goed uit. Dus ik ging op de site van Costal Scents kijken maar daar zag ik alleen losse oogschaduws staan die behoorlijk duur zijn. (vandaar mijn post over een palet met zacht prijsje)
Maar nu heb ik heb toch gevonden! en de prijs is echt prima!! Maar is jou palet de gewone variant of de ultra shimmer?
En waar heb jij het palet gekocht, via de site van Costal Scents? Weet je dan hoe hoog de verzendkosten zijn?
Ik vind hem wel fijn ja, weet alleen niet of die waterproof is. Laatst had ik wel pandabeeroogjes, maar dat gebeurt me altijd op dagen waarop ik me niet meer herinner welk merk mascara ik heb opgedaanquote:
Hehequote:Op maandag 19 januari 2009 22:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind hem wel fijn ja, weet alleen niet of die waterproof is. Laatst had ik wel pandabeeroogjes, maar dat gebeurt me altijd op dagen waarop ik me niet meer herinner welk merk mascara ik heb opgedaan.
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:23 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hehewaterproof maakt mij niet zoveel uit
dus het is een aanrader? nice! thanks
Thnx! Ik me meteen maar even aangemeld op dat forum, mocht ik er ooit nog handige tips zienquote:Op maandag 19 januari 2009 22:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb 'm via een meisje op beautygloss gekocht, die had er een stuk of vijf tegelijk ingekocht. En ik heb het matte palette, ben zelf niet zo fan van shimmer (ik draag ook meestal een bril en dan vind ik dat je ogen niet teveel moeten glitteren).
Ik heb er trouwens 22 euro voor betaald, inclusief verzenden.
Weet waar je aan begintquote:Op maandag 19 januari 2009 22:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Thnx! Ik me meteen maar even aangemeld op dat forum, mocht ik er ooit nog handige tips zien
Hij is sloom i knowquote:Op maandag 19 januari 2009 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
Die link doet het bij mij niet btw...
http://www.youtube.com/user/AssiieJjquote:Op maandag 19 januari 2009 22:34 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met Arab Eyes? Dat zou ik graag eens bij mezelf proberen, maar weet niet goed hoe het moet (op youtube staan wel how-to filmpjes van panacea81)
Ow leuk, makeupfilmpjesquote:Op maandag 19 januari 2009 22:39 schreef Assiej het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/AssiieJj
heb er toevallig een tut over
sorry voor de fouten van mijn engels etc...
hoop dat je er wat aan hebt?
Wow, inderdaad een beetje prijzig, maar voor goede producten heb ik altijd wel geld over hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:45 schreef SHE het volgende:
( klikken op tab ' bare escentuals ' ) voor de make up
onder de tab ' dermalogica ' vind je huidverzorging. Je schrikt wel even van de prijs; maar ik kan je verzekeren dat het werkelijk elke stuiver waard is. Daar kan echt geen face lift tegenop !
Ik gebruik sinds een paar maanden Chanel Stylo Yeux Waterproof eyeliner; het is niet echt een potlood dat je moet slijpen, maar zo'n 'staafje' dat je steeds omhoog draait. Aan de achterkant zit een soort puntenslijpertje ingebouwd dat je kan gebruiken om een punt eraan te maken. Ik ben er blij mee en had ook vaak last met uitlopend oogpotloodquote:Op maandag 19 januari 2009 21:16 schreef Karina het volgende:
Als iemand nog een goede tip heeft voor waterproof oogpotlood, dan hoor ik het graag.
Ik gebruik nu Bourjois Oogpotlood Regard Effet Metallisé Pen, 51 - Noir Effet Miroir, die is redelijk waterproof, alleen als je deze slijpt dan breekt elke keer de punt af, dus je doet er daarom niet zo lang mee. In de vriezer leggen voor het slijpen helpt ook al niet
Stuur ze eens een mail; ik weet niet of het voor de make up ook geld, maar als ik creme's koop, dan krijg ik altijd een krankzinnige hoeveelheid samplesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wow, inderdaad een beetje prijzig, maar voor goede producten heb ik altijd wel geld over hoor. Kan je bij bareminerals ook samplekits aanvragen om je kleur te bepalen?
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb ongeveer de helft van alle oogschaduwkleurtjes van EDMWerkt heel fijn vind ik
Ik vind vooral het feit dat je gratis mag proberen erg fijn, tis toch lastig om via je monitor de juiste kleur poeder te vinden
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:53 schreef SHE het volgende:
ps; de kwasten zijn ook een aanrader ; mijn oude van Mac waren van een bedroevende kwaliteit vergelen met deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |