*clappity clappity*quote:Op maandag 19 januari 2009 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
mag ik even pimpen!
Ik heb daarnet, 10 keer opgedrukt!
Ok, met knieën op de grond, maar ik heb 't wel gedaan en het is gelukt, ik was zeer trots![]()
Ik heb respect voor iedereen die maar een poging tot opdrukken doetquote:Op maandag 19 januari 2009 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
mag ik even pimpen!
Ok, met knieën op de grond, maar ik heb 't wel gedaan en het is gelukt, ik was zeer trots![]()
*schouderklopje*quote:Op maandag 19 januari 2009 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
mag ik even pimpen!
5 dagen is misschien wat optimistisch?quote:Op maandag 19 januari 2009 20:20 schreef cyclechick het volgende:
[..]
*schouderklopje*
Goed gedaan!![]()
Nu vol blijven houden en over 5 dagen doe je het gewoon op je voeten!
ik moet en zal 't ooit 50 keer kunnen..quote:Op maandag 19 januari 2009 20:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb respect voor iedereen die maar een poging tot opdrukken doet
Da's wel waar ja... Ik ben 1m59 en ik heb nu maat 36/38 maar eigenlijk zou ik met mijn lengte zeker nog een maat kleiner moeten hebben om er echt slank uit te zien. Mijn zusje is nog iets kleiner dan ik en XS is haar vaak nog te groot, maar toch is ze niet mager. Gewoon mooi slank.quote:
Oké, maar ik ben niet herkenbaar verder he?quote:Op maandag 19 januari 2009 20:21 schreef Totziens het volgende:
Ik zie m ook nog steeds hoor soesje!
De foto's die ik heb gezien denk ik bij; woaaaaah dat wil ik ook! Ik ga nog maar even door want zo ver ben ik nog lange niet
dankquote:Op maandag 19 januari 2009 20:21 schreef Sugar het volgende:
Motorbloempje, jij bent ook een mooierd! Ik zie wel dat je nog wat kwijt kunt voor nog betere shape, maar je hebt wel mooie vormen al!
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
mag ik even pimpen!
Ik maak nog wel even een foto van buik in zittende positie. Echt, ik lijk wel drie maand zwanger. Ik sla bijna al mijn vet op bij mijn buik. En ja, op zo'n staande foto valt dat toch minder opquote:
Why not? gewoon doenquote:Op maandag 19 januari 2009 20:22 schreef Sugar het volgende:
Ik krijg bijna zin om ook bikinifoto's te maken!Maar ik neem het risico niet.
Het risico van...?quote:Op maandag 19 januari 2009 20:22 schreef Sugar het volgende:
Laat ziehiehiehien!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:23 schreef Chicolate het volgende:
Het is geluktOp de foto lijk ik dunner dan in het echt
'rom niet?quote:Op maandag 19 januari 2009 20:22 schreef Sugar het volgende:
Ik ga straks PM'enquote:Op maandag 19 januari 2009 20:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Laat ziehiehiehien!
Ik ga zo op de loopband en douchen, kijken of ik daarna nog foto's kan maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |