qonmann +1quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:27 schreef Rucebo het volgende:
Victoria Koblenko
Dat is hem!quote:
Ja, flauw he, maar wilde even de tegenstelling laten zien....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:41 schreef tomtomaat het volgende:
In 2001 won hij de FIFA Fair Play award. De december daarvoor had hij in een match tegen Everton getuigd van grote sportiviteit toen hij een open doelkans onbenut liet, en in de plaats daarvan de bal opraapte omdat de doelman van Everton geblesseerd op de grond lag.
Wie?
maar toch. hij deed ook geen poging om te scorenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:52 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dies scoorde een Messi nog niet eens
Dat lijkt mij ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:20 schreef ScottTracy het volgende:
Antwoord op de vraag van Rucebo is Michiel (welke Michiel?) Veenstra Veenstra
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:55 schreef starla het volgende:
america ferera?
Rucebo +1quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:03 schreef Rucebo het volgende:
Sarah Silverman
quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:22 schreef starla het volgende:
gelijkheid
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:05 schreef RoofingBurner het volgende:
Oh, bedoel je martelen?
was het lekker???quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:50 schreef RoofingBurner het volgende:
Ehh...Wikipedia is gebaseerd op deze wet, wiens naam inderdaad ontleent is aan de man van Linuxennehh...ik was even lunchen
Wiki is niet gebaseerd op gratis Inet volgens mijquote:
vooruit laat ik dit maar goedrekenen. "Given enough eyeballs, all bugs are shallow" Wat ermee bedoeld wordt is dat als er maar genoeg mensen naar een stuk programmatuur kijken, uiteindelijk alle fouten (en hun oplossingen) aan het licht zullen komen. tt +1quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:07 schreef tomtomaat het volgende:
het verschaffen van informatie door de gebruikers zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |