abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 januari 2009 @ 21:15:23 #51
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65330259
Net trouwens een mailtje gehad van Analog dat we de nodige zomerspullen al binnen krijgen deze week
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_65339110
Seauw... over ongeveer 1 a 2 uurtjes vertrekken we. Eerst naar Zuid-Duitsland om daar te overnachten en dan morgenvroeg door naar Fiesch, CH.
Tot over een 10 dagen ofzo
Age of fruity enlightenment!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:14:04 #53
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65357154
Vandaag ff naar Innsbruck geweest.
Oa. langs de Burton store.
Ik kon het niet laten om een nieuwe jas te kopen

Vrij baggy fit voor mijn doen maar goed, hij zit wel lekker en ziet er vet uit

Vriendinnetje heeft ook nog totaal nieuwe outfit uitgezocht.
Het is weer een mooie rekening
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zaterdag 24 januari 2009 @ 22:16:52 #54
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_65369806
kirchberg kitbuhel was wel tof Zeker de verse poeder was mooi

beetje jammer dat mijn auto nog wel in st johann staat
pi_65371853
Schoenen die niet pasten verkocht, nu maar eens op zoek naar nieuwe. Misschien volgende week naar Telstar, schijnt een soort bazar ofzo te zijn?

St Johann, hey daar ben ik ook wel eens geweest .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65376842
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 22:16 schreef Fugie het volgende:
kirchberg kitbuhel was wel tof Zeker de verse poeder was mooi

beetje jammer dat mijn auto nog wel in st johann staat
haha ik was 2 weken terug nog in st johann me pa lag in het krankenhaus daar , heb daar een dag geboard op huurschoenen maar dat was zo klote bagger troep.
Maar zeker wel vette jas . wat heb je vriendinnetje gekocht?
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_65376882
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:17 schreef Chicolate het volgende:
Schoenen die niet pasten verkocht, nu maar eens op zoek naar nieuwe. Misschien volgende week naar Telstar, schijnt een soort bazar ofzo te zijn?

St Johann, hey daar ben ik ook wel eens geweest .
Kan je die schoenen enzo niet gewoon een middag passen? Dat scheelt al met boarden en je heb geen last van mensen zonder verstand?! En je weet wat je niet wil/ wel wil en wat je lekker vindt zitten.!
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_65421960
Ik ben nu op zoek naar een appartement zo rond 9 a 10 april voor een weekendje in frankrijk (of iig een hoger gebied zodat er nog sneeuw ligt), maar dat valt lang niet mee,
als ik al wat vind is het weer een busreis, en dat willen we niet,
kost teveel tijd en is te krap.

Hebben jullie nog wat fijne tips,
de prijs maakt niet bijzonder veel uit.
  maandag 26 januari 2009 @ 16:36:34 #59
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_65424326
ik vlieg waarschijnlijk deze week nog naar innsbruck om mijn auto op te halen
  maandag 26 januari 2009 @ 17:40:35 #60
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65426700
quote:
Op maandag 26 januari 2009 16:36 schreef Fugie het volgende:
ik vlieg waarschijnlijk deze week nog naar innsbruck om mijn auto op te halen
Waarom moest je hem daar laten?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 26 januari 2009 @ 19:04:00 #61
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_65429326
quote:
Op maandag 26 januari 2009 17:40 schreef XL het volgende:

[..]

Waarom moest je hem daar laten?
ontsteking kapot gevroren.
pi_65459766
Ik zie trouwens in de OP bij "Our Gear" dat heel veel mensen hier bescherming dragen.. een helm, iets voor de rug, of bescherming in de broek, etc..

is dat omdat jullie allerlei gevaarlijk stunts uithalen, of is het sowieso verstandiger om als snowboarder om iets voor je hoofd of rug te dragen? Wanneer is het "nodig" ?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:45:23 #63
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_65460466
Ik denk dat de meeste het aandoen omdat ze wel een slechte ervaring hebben gehad

Ik doe zelf nog niet aan protectie, maar soms overweeg ik het wel. Zeker mbt tot funparken en freeriden is het geen overbodige luxe. Maar op een ijzige piste vallen kan ook aardig pijn doen
  dinsdag 27 januari 2009 @ 16:47:47 #64
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65460562
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:27 schreef OldJeller het volgende:
Ik zie trouwens in de OP bij "Our Gear" dat heel veel mensen hier bescherming dragen.. een helm, iets voor de rug, of bescherming in de broek, etc..

is dat omdat jullie allerlei gevaarlijk stunts uithalen, of is het sowieso verstandiger om als snowboarder om iets voor je hoofd of rug te dragen? Wanneer is het "nodig" ?
Misschien kun je dat aan Dieter Althaus vragen?
Waarom zou je het niet dragen?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_65461487
quote:

Ik doe zelf geen stunts, maar draag wel een helm en kniebeschermers sinds dit jaar. Ook als je niet stunt val je nog wel eens lelijk (zeker op ijsplaten) en ik heb wat weefsel in mn knie dat permanent ongevoelig is geworden, te vaak op gevallen. Of je valt achterover, op je hoofd, kan je een leuke hersenschudding bezorgen als er toevallig een klomp ijs achter je ligt. Het dragen van bescherming was deels nodig, en deels een veiliger gevoel .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65461658
quote:

Als ik gewoon ga boarden dan draag ik m'n bescherming meestal niet, dus is meer voor als ik het park in ga of andere dingen van plan ben waarbij ik de kans mezelf te slopen vergroot.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 17:43:07 #67
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65462568
quote:

Ik heb wel bescherming, maar ik heb het niet vaak om/op

Een helm en backprotector zijn gewoon verstanding omdat er op de piste genoeg gebeurd waarbij je daar aan letsel kan oplopen. Denk maar eens aan aangeskied worden terwijl je op de grond zit. De kans je rug of je hoofd een klap krijgen is best wel groot.
Maar ook als je een keer een happertje maakt op de piste en je valt op je achterhoofd.
Er zijn genoeg redenen te bedenken.

Een crashpant is gewoon handig als je veel op je kont valt

'nodig" is misschien moeilijk aan te geven. Verstandig is een betere omschrijving. Heb je per definitie een helm/backprotector nodig? Nee.
Is het verstandig? Ja altijd!

Kortom, eigen inzicht. Als leraar rij ik nooit met een helm, maar aan de andere kant kan ik het niet afraden om het wel te doen want eigenlijk is het verstandiger om het wel te doen
  woensdag 28 januari 2009 @ 02:04:27 #68
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65478549
Niemand heeft nog wat gezegd over me mooie jas
pi_65482883
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 02:04 schreef Komakie het volgende:
Komakie!
Ik moet je werkelijk complimenteren met je nieuwe jas.
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
  woensdag 28 januari 2009 @ 10:32:44 #70
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_65483538
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 02:04 schreef Komakie het volgende:
Mooie jas.
Lijkt een beetje op die van Nomis.

Wodt geen Gerlos dit weekend. Het is Mayrhofen geworden. Bijna nergens plek meer.
Vijdag ochtend vertrekken en dinsdag weer terug

Laatste kans voor de Lib Tech........
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_65503631
Pff, wat een kutzooi. Weet nog niet eens zeker of ik volgend jaar kan gaan snowboarden. Als het kan dan zal het toch voorzichtig aan doen worden met een pin in m'n bot dat aardig uitsteekt aan de bovenkant. Ik moet in ieder geval niet op m'n knieen vallen dan .Tip aan anderen: als je je scheenbeen breekt, zorg dan dat je een mooie breuk voor elkaar krijgt
  donderdag 29 januari 2009 @ 01:01:30 #72
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65514734
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:46 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Pff, wat een kutzooi. Weet nog niet eens zeker of ik volgend jaar kan gaan snowboarden. Als het kan dan zal het toch voorzichtig aan doen worden met een pin in m'n bot dat aardig uitsteekt aan de bovenkant. Ik moet in ieder geval niet op m'n knieen vallen dan .Tip aan anderen: als je je scheenbeen breekt, zorg dan dat je een mooie breuk voor elkaar krijgt
hmmmm goeie tip, maar of hij is op te volgen...
het is niet zo als ik val van "ohw hey dat wordt een beenbreuk, laat ik maar zo en zo vallen, dan is het tenminste een mooie"

sorry btje flauw...
  donderdag 29 januari 2009 @ 01:04:49 #73
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65514772
Vandaag trouwens lekker gereden. Was vrij en er ligt een beetje poeder

Ik merk dat ik door die paar poederdagen de flow weer te pakken heb. Begin nu echt dingen te doen waarvan ik eerst zoets had dat ik het beter niet kan doen. Vandaag van een 5m klif gedropt. Min of meer per ongeluk en (eerlijk is eerlijk) ik ging op me giecheltje, maar ik deed het toch maar ff
Heb ook al een keer in de bomen gehangen vandaag en in de beek gelegen. Gelukkig wel nog allemaal goed gekomen
pi_65515033
Bedankt voor het delen van ervaringen en het geven van advies betreft bescherming.

En Komakie, je hebt een puike jas uitgezocht!
pi_65546006
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 01:01 schreef Komakie het volgende:

[..]

hmmmm goeie tip, maar of hij is op te volgen...
het is niet zo als ik val van "ohw hey dat wordt een beenbreuk, laat ik maar zo en zo vallen, dan is het tenminste een mooie"

sorry btje flauw...
Het was ook met voetbal gebeurd, een paar weken voordat ik zou gaan voor dit jaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')