haha ik was 2 weken terug nog in st johann me pa lag in het krankenhaus daarquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:16 schreef Fugie het volgende:
kirchberg kitbuhel was wel tofZeker de verse poeder was mooi
beetje jammer dat mijn auto nog wel in st johann staat
Kan je die schoenen enzo niet gewoon een middag passen? Dat scheelt al met boarden en je heb geen last van mensen zonder verstand?! En je weet wat je niet wil/ wel wil en wat je lekker vindt zitten.!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:17 schreef Chicolate het volgende:
Schoenen die niet pasten verkocht, nu maar eens op zoek naar nieuwe. Misschien volgende week naar Telstar, schijnt een soort bazar ofzo te zijn?
St Johann, hey daar ben ik ook wel eens geweest.
Waarom moest je hem daar laten?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:36 schreef Fugie het volgende:
ik vlieg waarschijnlijk deze week nog naar innsbruck om mijn auto op te halen
Misschien kun je dat aan Dieter Althaus vragen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:27 schreef OldJeller het volgende:
Ik zie trouwens in de OP bij "Our Gear" dat heel veel mensen hier bescherming dragen.. een helm, iets voor de rug, of bescherming in de broek, etc..
is dat omdat jullie allerlei gevaarlijk stunts uithalen, of is het sowieso verstandiger om als snowboarder om iets voor je hoofd of rug te dragen? Wanneer is het "nodig" ?
Ik doe zelf geen stunts, maar draag wel een helm en kniebeschermers sinds dit jaar. Ook als je niet stunt val je nog wel eens lelijk (zeker op ijsplaten) en ik heb wat weefsel in mn knie dat permanent ongevoelig is geworden, te vaak op gevallen. Of je valt achterover, op je hoofd, kan je een leuke hersenschudding bezorgen als er toevallig een klomp ijs achter je ligt. Het dragen van bescherming was deels nodig, en deels een veiliger gevoelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:27 schreef OldJeller het volgende:
Ik zie trouwens in de OP bij "Our Gear" dat heel veel mensen hier bescherming dragen.. een helm, iets voor de rug, of bescherming in de broek, etc..
is dat omdat jullie allerlei gevaarlijk stunts uithalen, of is het sowieso verstandiger om als snowboarder om iets voor je hoofd of rug te dragen? Wanneer is het "nodig" ?
Als ik gewoon ga boarden dan draag ik m'n bescherming meestal niet, dus is meer voor als ik het park in ga of andere dingen van plan ben waarbij ik de kans mezelf te slopen vergroot.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:27 schreef OldJeller het volgende:
Ik heb wel bescherming, maar ik heb het niet vaak om/opquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:27 schreef OldJeller het volgende:
Komakie!quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:04 schreef Komakie het volgende:
Niemand heeft nog wat gezegd over me mooie jas
Mooie jas.quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:04 schreef Komakie het volgende:
Niemand heeft nog wat gezegd over me mooie jas
hmmmm goeie tip, maar of hij is op te volgen...quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:46 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Pff, wat een kutzooi. Weet nog niet eens zeker of ik volgend jaar kan gaan snowboarden. Als het kan dan zal het toch voorzichtig aan doen worden met een pin in m'n bot dat aardig uitsteekt aan de bovenkant. Ik moet in ieder geval niet op m'n knieen vallen dan.Tip aan anderen: als je je scheenbeen breekt, zorg dan dat je een mooie breuk voor elkaar krijgt
Het was ook met voetbal gebeurd, een paar weken voordat ik zou gaan voor dit jaarquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmmmm goeie tip, maar of hij is op te volgen...
het is niet zo als ik val van "ohw hey dat wordt een beenbreuk, laat ik maar zo en zo vallen, dan is het tenminste een mooie"
sorry btje flauw...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |