Spambot!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:39 schreef BrandX het volgende:
Ik ben trouwens nog maar een kleine 100 posts verwijderd van de top 500 kreeg ik te horen
*schaam*
Elke dag dat ik niet in de lijst sta, heb ik weer keihard gewerkt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
je zou ook eens kunnen werken, luie kutambtenaar
Frups!quote:
Ambtenaarmaanden zeker.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:47 schreef OA het volgende:
[..]
Elke dag dat ik niet in de lijst sta, heb ik weer keihard gewerkt.Dus de afgelopen maanden heb ik zeker 5 dagen niet hard gewerkt!
![]()
Niet eens eens een streepje?quote:
quote:
Spam!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:42 schreef OA het volgende:
Misschien doe ik vandaag wel een poging om in de daglijst te komen...
Je bent van plan helemaal te stoppen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:56 schreef Pheno het volgende:
Ik houd het goed voel, met juist pogingen te doen niet in de daglijst voor te komen. Cold turkey stoppen lukt niet, dus afbouwen is de manier!
Ja, stomme Limbo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat ik er niet in sta. SpamPG weer wel!
Eigenlijk heb ik het wel wat gehad ja. Mijn daggemiddelde van 300 haal ik al tijden niet meer hoor. Ik denk dat ik deze maand niet of nauwelijks in je cijfertjes zal staanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Je bent van plan helemaal te stoppen?
Wat is je nieuwe hobby?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik het wel wat gehad ja. Mijn daggemiddelde van 300 haal ik al tijden niet meer hoor. Ik denk dat ik deze maand niet of nauwelijks in je cijfertjes zal staan
Dan waren het spoor N en de DS die meer aandacht wilden!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:07 schreef Pheno het volgende:
Mwoa, dat valt wel mee, die heeft niets te klagen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan waren het spoor N en de DS die meer andacht wilden!
Nee, ik wil fok minder aandacht geven. Het is niet dat ik hier iets nuttigs doe of zoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan waren het spoor N en de DS die meer andacht wilden!
Minder, dus niet geen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik wil fok minder aandacht geven. Het is niet dat ik hier iets nuttigs doe of zo
Klonkquote:
EOquote:
Neejquote:
JortKquote:
Dagmarktquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn vrouw wilde wat meer aandacht.
Sjorhandquote:
Hier was het al in de middagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:21 schreef Pheno het volgende:
Goed onderwerp, zo in de vroege ochtend.
waarom klik ik ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:13 schreef Pheno het volgende:
Afbouwen, dus niet niet geen.
The Stig ontmaskerd door bouwvakker
Ik dacht Mark Webber.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom klik ik ook
en ik had echt verwacht dat het een oud-F1-topper was
Ik vond de titel toch al redelijk spoileralert-achtig als je het echt niet wilde wetenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom klik ik ook
en ik had echt verwacht dat het een oud-F1-topper was
Ja maar mn nieuwsgierigheid nam mn brein over en maakte dat mn vinger klikte en mn ogen deden lezenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond de titel toch al redelijk spoileralert-achtig als je het echt niet wilde weten
so?quote:
Netjes geschoren?quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:01 schreef Frutsel het volgende:
kinderen op de werkvloer
zou verboden moeten worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |