ik geef het toch aan jou!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij van de koffiedrinkers is?
Kloptquote:
Dan krijg je wel een lege kop terug he!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ik geef het toch aan jou!
kun jij het even vasthouden terwijl ik thee zet voor de andere marc
Liefquote:Op maandag 19 januari 2009 19:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ik geef het toch aan jou!
kun jij het even vasthouden terwijl ik thee zet voor de andere marc
daar was ik al bang voor jaquote:Op maandag 19 januari 2009 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan krijg je wel een lege kop terug he!
Pienquote:
Je hebt thee nodigquote:Op maandag 19 januari 2009 20:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb een hele dikke knuffel nodig want ik ben een beetje ziek
Hahaha dat was al wel bekend hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 21:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb vooral aandacht nodig, normaal ben ik daar redleijk vatbaar voor
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb een hele dikke knuffel nodig want ik ben een beetje ziek
Dan heb je groot gelijk. Gefeliciteerd!quote:
Jep, 1 februari beginnenquote:Op maandag 19 januari 2009 21:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan heb je groot gelijk. Gefeliciteerd!
Heb je ook al iets anders?
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep, 1 februari beginnenDus nu lekker ff tijdje thuis
Nope, er is bij de overname van mijn contract iets fout gegaan, heb nieuw contract gekregen, met proeftijd... die is wel doorgestreept, maar zo onduidelijk dat ik t bijna niet kon zien... dus heb me er braaf aan gehoudenquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nope, er is bij de overname van mijn contract iets fout gegaan, heb nieuw contract gekregen, met proeftijd... die is wel doorgestreept, maar zo onduidelijk dat ik t bijna niet kon zien... dus heb me er braaf aan gehouden
Jep, en in het begin wilde ik er over gaan zeuren... maar nu komt het me wel goed uitquote:
In je netwerkverbindingen kijken en de breedbandverbinding verwijderen?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:34 schreef Pien85 het volgende:
Nou... elke keer als ik naar een nieuwe pagina wil, dan wil IE verbinding maken met een breedbandverbinding... maar dat kan helemaal niet, want ik heb een draadloos netwerk... en dan zou je denken, netwerk toevoegen... maar dat doet het kreng dus niet
je vind het heus wel lekkerquote:Op maandag 19 januari 2009 21:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat zit je dan met thee rond te smijten =(
hgihgighgh HIJG
Netjesquote:Op maandag 19 januari 2009 21:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep, 1 februari beginnenDus nu lekker ff tijdje thuis
Heb ik gedaan, maar dan wil ie dus helemaal niet meerquote:Op maandag 19 januari 2009 21:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
In je netwerkverbindingen kijken en de breedbandverbinding verwijderen?
* Fha geeft theequote:Op maandag 19 januari 2009 21:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar dan wil ie dus helemaal niet meer
Overigens doet ie t nu weer even, maar zometeen doet ie t waarschijnlijk niet meer
Ik wil ook thee!
Dankjewelquote:Op maandag 19 januari 2009 21:39 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha geeft thee
En goed voor elkaar met die baan![]()
Alsjeblieftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |