Stargates!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet? En hoe verklaar je dan die ogenschijnlijk onverklaarbare oorlog in Irak? Olie, war on terror? Lamenielachen! Daar zijn duidelijk heel andere belangen bij gediend geweest!
niet perse stargates. er is evidentie gevonden voor een buitenaardse invasie. bush is een reptilian , dat weten we nu. maar ik hoop alleen dat ze vreedzame bedoelingen hebben..quote:
en de bewijzen stapelen zich op! knap stukje speurderswerk!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:08 schreef NotYou het volgende:
Was het maar zo dat Obama slechts buitenaards zou zijn, in werkelijkheid is hier namelijk iets onvoorstelbaar veel ergers aan de hand en niemand die er erg in lijkt te hebben!![]()
Barack Obama, naar verluid de eerste zwarte president van de Verenigde staten...
[ afbeelding ]
..is in werkelijkheid niemand anders dan Wilbert Gieske!
[ afbeelding ]
Ter onderbouwing van deze niet te ontkennen waarheid hieronder nog twee weinig verhullende foto's!
[ afbeelding ]
Wilbert Gieske op een luchthaven, op het punt Indonesië te bezoeken.
[ afbeelding ]
Wilbert Gieske met een lesbische Sjamaan die hem met zwarte magie even overtuigend als zij mannelijk lijkt, tot een zogenaamd afro-amerikaanse senator heeft weten te maken, inmiddels president.
2012 lijkt hiermee definitief bevestigd.
Ik wens u allen zo lang nog mogelijk voorspoed en sterkte.
Er is een hoop meer aan de hand bij de verkiezing van Obama, juist op dit moment, dan in eerste instantie lijkt. Maar het verhaal is - zeker als je nog nooit eerder iets van bv Hoagland hebt gezien of gelezen - een ver van mijn bed show met vage termen. Ik zit enigzins in dit soort materie en ik denk dat hij wel interessante punten heeft, maar ik betwijfel of hij het helemaal bij het rechte eind heeft. Hij heeft het er iig over dat Obama op Hawaii is geboren en dat is dan weer de befaamde 19.5 (19.47) graden hotspot van een bolvormig object (voor meer uitleg over 19.47 en geometrie, klik hier)quote:Op maandag 2 februari 2009 23:14 schreef sweetlady-o het volgende:
samenvatting?
Ik ben van mening dat users met zo'n OP gewoon een ban moeten krijgen.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:09 schreef Remco1975 het volgende:
Zoo hey, net dit onderwerp in een verkeerde topic geplaatst. Ik werdt bijna gelynched
Maar nu hier maar eens de ideeen peilen.
Van Bush was het bekend, buitenaards...zie filmpjes youtube. Hoe denkt men hier over Obama
Ook buitenaards ??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |