abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65545444
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niet? En hoe verklaar je dan die ogenschijnlijk onverklaarbare oorlog in Irak? Olie, war on terror? Lamenielachen! Daar zijn duidelijk heel andere belangen bij gediend geweest!
Stargates!
Op woensdag 28 januari 2009 21:37 schreef 2cv het volgende:
Een tokkie had je whopper af moeten pakken, er op moeten spugen, zeiken en schijten en het ding dan in je strot moeten rammen.
  donderdag 29 januari 2009 @ 22:05:55 #77
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65547208
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:26 schreef Ice22 het volgende:

[..]

Stargates!
niet perse stargates. er is evidentie gevonden voor een buitenaardse invasie. bush is een reptilian , dat weten we nu. maar ik hoop alleen dat ze vreedzame bedoelingen hebben..
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 00:38:06 #78
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_65553027
Voor alles is er -zoals jij noemt- 'evidentie gevonden' ofwel te vinden.

Evidentie is een mooi woord waarmee je kunt verbloemen dat er 0,0 bewijs is en doen alsof er wel bewijs is.
pi_65553571
Was het maar zo dat Obama slechts buitenaards zou zijn, in werkelijkheid is hier namelijk iets onvoorstelbaar veel ergers aan de hand en niemand die er erg in lijkt te hebben!

Barack Obama, naar verluid de eerste zwarte president van de Verenigde staten...

..is in werkelijkheid niemand anders dan Wilbert Gieske!

Ter onderbouwing van deze niet te ontkennen waarheid hieronder nog twee weinig verhullende foto's!

Wilbert Gieske op een luchthaven, op het punt Indonesië te bezoeken.

Wilbert Gieske met een lesbische Sjamaan die hem met zwarte magie even overtuigend als zij mannelijk lijkt, tot een zogenaamd afro-amerikaanse senator heeft weten te maken, inmiddels president.

2012 lijkt hiermee definitief bevestigd.

Ik wens u allen zo lang nog mogelijk voorspoed en sterkte.
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 30 januari 2009 @ 07:38:48 #80
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65555163
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 01:08 schreef NotYou het volgende:
Was het maar zo dat Obama slechts buitenaards zou zijn, in werkelijkheid is hier namelijk iets onvoorstelbaar veel ergers aan de hand en niemand die er erg in lijkt te hebben!

Barack Obama, naar verluid de eerste zwarte president van de Verenigde staten...
[ afbeelding ]

..is in werkelijkheid niemand anders dan Wilbert Gieske!
[ afbeelding ]

Ter onderbouwing van deze niet te ontkennen waarheid hieronder nog twee weinig verhullende foto's!

[ afbeelding ]
Wilbert Gieske op een luchthaven, op het punt Indonesië te bezoeken.

[ afbeelding ]
Wilbert Gieske met een lesbische Sjamaan die hem met zwarte magie even overtuigend als zij mannelijk lijkt, tot een zogenaamd afro-amerikaanse senator heeft weten te maken, inmiddels president.

2012 lijkt hiermee definitief bevestigd.

Ik wens u allen zo lang nog mogelijk voorspoed en sterkte.
en de bewijzen stapelen zich op! knap stukje speurderswerk!! Ik denk dat ik maar eens begin met een schuilkelder te maken. fckn corrupte regering overal
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_65649311
alle mensen zijn buitenaards behalve de TS
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_65649438
Hij is de halfbroer van Mace Windu, doh.
pi_65677150
Wat een geweldig topic
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_65697968
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:14 schreef sweetlady-o het volgende:
samenvatting?
Er is een hoop meer aan de hand bij de verkiezing van Obama, juist op dit moment, dan in eerste instantie lijkt. Maar het verhaal is - zeker als je nog nooit eerder iets van bv Hoagland hebt gezien of gelezen - een ver van mijn bed show met vage termen. Ik zit enigzins in dit soort materie en ik denk dat hij wel interessante punten heeft, maar ik betwijfel of hij het helemaal bij het rechte eind heeft. Hij heeft het er iig over dat Obama op Hawaii is geboren en dat is dan weer de befaamde 19.5 (19.47) graden hotspot van een bolvormig object (voor meer uitleg over 19.47 en geometrie, klik hier)

Volgens hem komen er iig allerlei zaken in onze wereld voor en wordt dit gestuurd/beinvloed door energie uit multidimensionale realiteit achter onze 3d werkelijkheid.

Als je jezelf een beetje in het diepe wil gooien, ga kijken die video's

oh en jogy, vul aub aan daar waar nodig/verbeteren!
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_65832784
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:09 schreef Remco1975 het volgende:
Zoo hey, net dit onderwerp in een verkeerde topic geplaatst. Ik werdt bijna gelynched
Maar nu hier maar eens de ideeen peilen.

Van Bush was het bekend, buitenaards...zie filmpjes youtube. Hoe denkt men hier over Obama
Ook buitenaards ??
Ik ben van mening dat users met zo'n OP gewoon een ban moeten krijgen.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
pi_65833008
Hij gedraagt zich niet echt menselijk nee maar daarom is hij ook president van Amerika, Beatrix zou je ook als buitenaards kunnen noemen omdat ze ook een functie heeft waarbij ze niet al haar menselijke trekjes laat zien.

Misschien dat Obama buiten de publiciteit om een hele andere manier van overkomen heeft zonder een rol te hoeven vervullen waarbij het een soort van buikspreek pop lijkt te zijn.
Genieten is toegestaan!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')