abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:39:05 #201
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_65476258
Otten wordt en is eigenlijk al goed genoeg. Was een van de betere NEC-spelers twee seizoenen geleden, maar raakte toen zwaar geblesseerd. Komt er wel.

Geld kunnen ze beter stoppen in de posities die straks vanwege alle huurlingen weer openvallen (Bouaouzan, Rommedahl, Zomer, Dani Fernandez, John..).
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65476429
Bouaouzan, Zomer en Dani mogen van mij sowieso wel een contract krijgen.

Die andere twee, nog even afwachten.
pi_65480473
Zomer en Dani wel, maar Boua hoeft wat mij betreft geen contract.
Rendement is wel erg laag bij hem.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 28 januari 2009 @ 08:25:36 #204
149454 GSbrder
Les extręmes se touchent
pi_65480642
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 08:12 schreef -J-D- het volgende:
Zomer en Dani wel, maar Boua hoeft wat mij betreft geen contract.
Rendement is wel erg laag bij hem.
Klopt, maar ik zie nog wel potential in hem. Hij kán erg dreigend zijn,
en vroeg of laat verkopen we die dan wel weer, vergeet niet dat die jongen over een paar weken pas 25 wordt, dus het is geen weggegooid geld, met een paar goede wedstrijden in europees verband kan er zomaar interesse komen, plus dat hij van zijn kant niet veel opties heeft; in Nederland verguist, in Engeland geen naam gemaakt. Hij mag blij zijn met zijn kans bij NEC en hij wilt zelf verder met dit team.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_65481567
Nu zie je toch weer de nadelen van huren. De continuīteit is ver te zoeken. Hopen dat ze sowieso Dani en Zomer nog vast kunnen leggen, zo niet, dan heb je een fors probleem aan het einde van het seizoen.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_65481713
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 23:33 schreef J-heronimus het volgende:
Spelers kopen is in Nijmegen blijkbaar verboden. Alleen het huren van spelers en spelers goedkoop de deur laten uitgaan is toegestaan.
Wat dat betreft kan je dus niet echt spreken van een breuk met het verleden.

Alhoewel NEC tegenwoordig nog wel "wat" overhoudt aan transfers. Voorheen liepen ze hier altijd gratis de deur uit.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_65483415
quote:
Tot en met het einde van voetbaljaargang 2008-2009 zal Milano Koenders (22) in het rood-groen-zwarte shirt van N.E.C. spelen. De verdediger wordt gehuurd van AZ. Vanochtend heeft hij met goed gevolg de medische keuring doorstaan wat betekent dat hij direct aan kan sluiten bij de groepstraining. De verdediger gaat spelen met rugnummer 3.
Koenders is zowel inzetbaar op de rechtsbackpositie als rechts centraal in de verdediging. N.E.C. trainer Mario Been over de nieuwe aanwinst: 'Milano is een multifunctionele verdediger die op een aantal posities uit de voeten kan. Gezien het drukke wedstrijdprogramma dat ons te wachten staat, is het voor ons een hele waardevolle aanwinst.'
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65483805
Tja Koenders, hij zat niet voor niets op de bank bij AZ.
Moge hij bij NEC zichzelf bewijzen.

Ben zeer benieuwd
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65483859
Ik denk dat hij het gewoon goed gaat doen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 28 januari 2009 @ 10:44:29 #210
149454 GSbrder
Les extręmes se touchent
pi_65483929
Tsja.. Niet Wisgerhof-material, maar wellicht een tijdelijke oplossing totdat
eind seizoen Mario Been weggaat, hij El-Ak, Davids, Schöne, Babos & vBeukering meeneemt.
NEC zijn tweede elftal kan gaan opstellen en met 30 miljoen in kas degradeert in 2010.

Zie het zo somber in, aankomende zomer moet er meer kwaliteit aangetrokken worden dan er wegloopt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_65484279
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 10:44 schreef GSbrder het volgende:
Tsja.. Niet Wisgerhof-material, maar wellicht een tijdelijke oplossing totdat
eind seizoen Mario Been weggaat, hij El-Ak, Davids, Schöne, Babos & vBeukering meeneemt.
NEC zijn tweede elftal kan gaan opstellen en met 30 miljoen in kas degradeert in 2010.

Zie het zo somber in, aankomende zomer moet er meer kwaliteit aangetrokken worden dan er wegloopt.
Denk dat het wel mee zal vallen met de spelers die Been mee gaat nemen. Van jouw rijtje verwacht ik sowieso Babos en Beuk niet.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_65485273
Babos en Beuk gaan denk ik niet mee.
Maar tja je weet het nooit. Waar geld lonkt, gaan spelers naartoe.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65485306
quote:
Mario Been wordt de nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord. De 45-jarige Rotterdammer tekent binnenkort een contract dat hem per 1 juli aanstaande voor drie jaar aan de club verbindt. Feyenoord en Been startten vorige weken de gesprekken over de functie van hoofdtrainer. Die verliepen van begin af aan zeer positief en mondden gisteren uiteindelijk uit in een definitieve overeenstemming. ‘Ik wil bij Feyenoord iets moois opbouwen’, laat een verheugde Been weten.
http://www.feyenoord.nl/p(...)_been_nieuwe_trainer
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65486027
Hopelijk gaat er nu wat rust komen bij NEC.
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 28 januari 2009 @ 12:14:41 #215
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65487008
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:48 schreef BasNijmegen het volgende:
Hopelijk gaat er nu wat rust komen bij NEC.
Inderdaad, leuk dat hij naar Feyenoord gaat, dik verdiend enzo maar nu nog even een half seizoen alle aandacht voor NEC. Dat is hard nodig want de resultaten in de competitie zijn niet best de afgelopen weken. Thuis verliezen van Ajax en uit bij AZ is opzich niet zo vreemd maar wel 0 punten. Gelijkspelen thuis tegen ADO en uit in Arnhem is ook niet om over naar huis te schrijven. Tijd voor een dikke overwinning.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_65487034
Ik verwacht dat Been door het hele stadion toegezongen gaat worden, zondag
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65487285
hahaha jah door het HELE stadion. Zolang wij maar winnen vind ik alles best
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65487716
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65492262
Als het bij deze twee huurlingen blijft, en het voetbal blijft op dit niveau dan is het een kwestie van tijd voordat de supporters gaan mokken, ondanks het mooie afgelopen jaar. Dat komt gewoon doordat beloftes gewoon niet worden nagekomen.
Brett Holman
pi_65494772
Ik denk dat ze nu alles huren om geld te besparen. En dat ze voor het volgende seizoen veel nieuwe en mooie aankopen kunnen doen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65498272
Laten we hopen dat het zo is
Brett Holman
pi_65499213
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 15:31 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik denk dat ze nu alles huren om geld te besparen. En dat ze voor het volgende seizoen veel nieuwe en mooie aankopen kunnen doen.
Nu ik nog eens over mijn bovenstaande post heb nagedacht, zou dit nog best wel eens de reden kunnen zijn. NEC komt het seizoen door met huurlingen. In de zomer komen er veel meer contracten vrij en zijn er veel meer tranfers mogelijk. NEC heeft geld bespaard en kan dus mee doen voor veel goedkopere spelers of een aantal duurdere talenten. En zo kunnen we de klap opvangen, als er spelers worden weggekocht of weglopen omdat contract voorbij is.
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:22:49 #223
149454 GSbrder
Les extręmes se touchent
pi_65500665
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:25 schreef BasNijmegen het volgende:
Babos en Beuk gaan denk ik niet mee.
Maar tja je weet het nooit. Waar geld lonkt, gaan spelers naartoe.
Hmm.. Nee, ik zei het ook meer omdat zij, buiten Davids, Schöne & El-Ak diegene waren die het meest opgeheveld werden door Been. Het begon eigenlijk al afgelopen herfst, toen Mario met de een na de ander lovende uitspraak kwam over zijn selectie.

"El-Akchaoui de beste back van Nederland"
"Ik zou niet weten welke nummer 10 beter is dan Lasse Schöne!"
"Davids zou niet misstaan bij Feyenoord"
"v. Beukering de beste spits in de 16 meter."
"Gabor Babos hoort bij de top 3 in Nederland."

Door deze woorden, waarbij ik eerst dacht dat het was ze een carričre-doorstart te laten maken, zie je waar Been zijn talentjes in de spelersploeg ziet zitten. Door de gelimiteerde transfersommen in NEC-contracten, waar Been natuurlijk van op de hoogte is, door de toenemende interesse in NEC als Feyenoord-kweekvijver, zou hij zijn miljoenen nuttig kunnen besteden door goede spelers voor weinig geld te halen waarmee hij al gewend is te werken. Ik verwacht dat tenminste 1 ā 2 van bovenstaande mee zullen verhuizen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 28 januari 2009 @ 21:31:14 #224
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_65507625
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 18:22 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Hmm.. Nee, ik zei het ook meer omdat zij, buiten Davids, Schöne & El-Ak diegene waren die het meest opgeheveld werden door Been. Het begon eigenlijk al afgelopen herfst, toen Mario met de een na de ander lovende uitspraak kwam over zijn selectie.

"El-Akchaoui de beste back van Nederland"
"Ik zou niet weten welke nummer 10 beter is dan Lasse Schöne!"
"Davids zou niet misstaan bij Feyenoord"
"v. Beukering de beste spits in de 16 meter."
"Gabor Babos hoort bij de top 3 in Nederland."

Door deze woorden, waarbij ik eerst dacht dat het was ze een carričre-doorstart te laten maken, zie je waar Been zijn talentjes in de spelersploeg ziet zitten. Door de gelimiteerde transfersommen in NEC-contracten, waar Been natuurlijk van op de hoogte is, door de toenemende interesse in NEC als Feyenoord-kweekvijver, zou hij zijn miljoenen nuttig kunnen besteden door goede spelers voor weinig geld te halen waarmee hij al gewend is te werken. Ik verwacht dat tenminste 1 ā 2 van bovenstaande mee zullen verhuizen.
Echter weet Been ook donders goed welke knulletjes er in de kweekvijver van Feyenoord zitten en dat je die vooral niet te snel moet afschrijven. Zoals Holman, El-Ak ed
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  woensdag 28 januari 2009 @ 21:56:14 #225
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_65508713
Denk dat Holman en El-Ak ook onder Been niet geslaagd zouden zijn bij Feijenoord (of PSV of Ajax) omdat daar de druk om te presteren gewoon veel hoger ligt en ze veel sneller afgeschreven worden. Neemt niet weg dat Been een geweldige trainer is voor jonge spelers en ze durft te brengen en vertrouwen geeft.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')