quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:26 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Face Book International... OMG je hebt gelijk
ik ben vorige week nog wezen lunchen in London met een oude klasgenoot. Ook via facebook teruggevondenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:32 schreef remlof het volgende:
Heb van het weekend nog een paar oude bekenden in Londen teruggevonden via Facebook
Zoooo eens!quote:Op woensdag 21 januari 2009 07:02 schreef Leef het volgende:
Al mijn vrienden zitten op facebook. Ik helaas ook. Ik vind het een KUT KUT KUT website.
"Aline heeft een scheet gelaten!"
"Henk gaat naar bed!!"
"Katja is lid geworden van de groep "mensen die het gaaf vinden om lid te worden van een groep!!!"
"Elise heeft op de muur van Teun geschreven: "Hee ik vind dat je een lekkere grote pik hebt!!!!"
Reuze interessant allemaal, uiteraard.
Nou geweldig hoor, al die "sociale networking sites" kunnen van mij de moord stikken. Hyves, facebook, myspace, linkedin en de hele rotzooi. Als ik iets tegen iemand wil zeggen, kan ik toch gewoon tegen hem praten, of desnoods bellen of emailen? Rot op met die prutssites
P0wned.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Na aandringen van anderen, eigenlijk werd ik gedwongen..
Ik doe er overigens geen moer mee..
Die spelletjes maken facebook echt te verslavendquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:52 schreef mirved het volgende:
Hyves was er gewoonweg eerder in Nederland.
Heb sinds kort ook Facebook om in contact te blijven met internationale vrienden. Zit inderdaad beter in elkaar dan Hyves. Ook wel leuk dat je er spellen mee kan doen tegen vrienden (braintraining/wordgames etc)
Dan ga ik jou eens zoeken om vriendjes te worden!quote:
Waarom is het bagger dan? Omdat jij er niks aan vindt? Of omdat je anders wilt zijn dan anderen? Op Hyves kan je ook je profiel afschermen. En het Hyvesvolk bestaat niet alleen maar uit breezers.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Facebook roeleert gewoon en heeft een simpel maar effectief design. Hyves is echt een baggerwebsite.
Overigens denk ik dat de meeste mensen Hyves gebruiken omdat het daar veel makkelijker is om op de profielen van breezahsletjes te kijken. Op FB moet je 9 van de 10 keer iemand eerst als vriend toevoegen voordat je z'n profiel kan zien.
Ja,want via hyves weet ook iedereen waar je bent op ieder moment,weet ook iedereen wat je mankeert(anti-depressief,je schaamhaar kleur,etc),en weet natuurlijk ook iedereen je vingerafdruk,dus een moordernaar heeft genoeg keus om de boel te misleidenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:51 schreef Kentoet het volgende:
Best paradoxaal eigenlijk dat in deze tijd waarin veel mensen zich druk maken om het steeds minder worden van de privacy, Hyves en Facebook zo populair zijn.
Gewoon een slecht opgezette website. FB werkt veel soepeler, sneller, je hebt er veel minder last van onzin 'gadgets' en zo kan ik nog wel even door gaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:59 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Waarom is het bagger dan? Omdat jij er niks aan vindt? Of omdat je anders wilt zijn dan anderen? Op Hyves kan je ook je profiel afschermen. En het Hyvesvolk bestaat niet alleen maar uit breezers.
Dat is allemaal een optie. Hyves is vele maken sneller dan fok. Ook op drukke momenten. De 'hetgeen wat ik gebruik is het enige wat goed is' gedachte is ook weer sterk in trek.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gewoon een slecht opgezette website. FB werkt veel soepeler, sneller, je hebt er veel minder last van onzin 'gadgets' en zo kan ik nog wel even door gaan.
Dat is ook best lastig.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Facebook roeleert gewoon en heeft een simpel maar effectief design. Hyves is echt een baggerwebsite.
Overigens denk ik dat de meeste mensen Hyves gebruiken omdat het daar veel makkelijker is om op de profielen van breezahsletjes te kijken. Op FB moet je 9 van de 10 keer iemand eerst als vriend toevoegen voordat je z'n profiel kan zien.
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:28 schreef Chimay het volgende:
Over de hele wereld gebruikt men Facebook, ook hier in Belgiė is het een echte hype.
Ik vroeg mij af waarom bijna geen enkele Nederlander facebook heeft/kent, terwijl het in de rest van de wereld zo mateloos populair is?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |