abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65210056
De kogel is door de kerk: Cothen gaat naar Gouda verhuizen. Nee, niet het hele dorp, slechts ondergetekende.

De makelaar belde zojuist dat de verkoper akkoord gaat en binnenkort ben ik de trotse eigenaar van een ruime 3-kamer in Gouda. Het appartement is nog helemaal in de stijl waarin in het 1986 is opgeleverd. De vorige bewoners hebben vrijwel niets aan de woning aangepast, dus ik kan helemaal naar eigen smaak inrichten.

Uiteraard gaat er ook geklust worden:
  • CAI-voorzieningen in slaapkamer en werkkamer
  • bedraad netwerk door het hele appartement
  • vervangen schakelmaterieel (uit estetisch oogpunt, ze werken verder prima)
  • bekabeling voor thuisbios in de muur verwerken
  • groot bureau met voldoende LAN-,CAI- en electra-aansluitingen
  • bar in de keuken (eventueel verwijderen c.v.-radiator)
  • Laminaatvloer door de hele woning
  • "Iets" op de muren (nog geen idee wat)

De foto's (van de makelaar):

• So we just called him Fred too
      maandag 19 januari 2009 @ 15:20:45 #2
    93427 Echo99
    © Boy_Snakeye 21.07.05
    pi_65210145
    quote:
    Op maandag 19 januari 2009 15:18 schreef Cothen het volgende:
    De kogel is door de kerk: Cothen gaat naar Gouda verhuizen. Nee, niet het hele dorp, slechts ondergetekende.

De makelaar belde zojuist dat de verkoper akkoord gaat en binnenkort ben ik de trotse eigenaar van een ruime 3-kamer in Gouda. Het appartement is nog helemaal in de stijl waarin in het 1986 is opgeleverd. De vorige bewoners hebben vrijwel niets aan de woning aangepast, dus ik kan helemaal naar eigen smaak inrichten.
    Dat is makelaars-taal voor: het is een baggerbende en je zal flink je handjes uit de mouwen moeten steken...

Maar feli hoor. Zit er mooi ruim uit.
    Lang leve mij! *O*
    pi_65210269
    quote:
    Op maandag 19 januari 2009 15:20 schreef Echo99 het volgende:
    Dat is makelaars-taal voor: het is een baggerbende en je zal flink je handjes uit de mouwen moeten steken...
    Dat is mijn eigen tekst
    So we just called him Fred too
      maandag 19 januari 2009 @ 15:27:32 #4
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
      maandag 19 januari 2009 @ 16:07:38 #5
    65252 Bart
    Slecht voor de gezondheid
    pi_65212157
    Gefeli en succes met de verbouwing
    I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
    Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
    Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
    pi_65212696
    feli, wat heeft het je nou gekost?
      maandag 19 januari 2009 @ 16:56:11 #7
    229849 klusfoobje
    Fokke & Sukke zeggen;
    pi_65213988
    ma wrom ga je nu van landelijk Cothen ( ben opgegroeid in Doorn ) naar Gouda verhuizen ???????
    We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
    pi_65214719
    quote:
    Op maandag 19 januari 2009 16:56 schreef klusfoobje het volgende:
    ma wrom ga je nu van landelijk Cothen ( ben opgegroeid in Doorn ) naar Gouda verhuizen ???????
    In Gouda is veel meer te doen!
    pi_65216519
    quote:
    Hij heeft een nieuwe baan... als buschauffeur.
      maandag 19 januari 2009 @ 19:58:19 #10
    65762 ozzyat105
    rock&roll high school
    pi_65220514
    leuk, wat heb je voor dit stulpje betaald?
    reach out and touch faith
    pi_65222281
    quote:
    Ik kom van oorsprong uit Rotterdam. Mijn ouders zijn drie jaar geleden naar Cothen verhuisd, waarbij ik in een flatje in Rotterdam ben "achtergebleven". Begin dit jaar is mijn flatje gesloopt en kon ik op korte termijn geen andere vinden. Aangezien mijn afstudeerbedrijf (en nu werkgever) in Utrecht zit, ben ik weer bij mijn ouders ingetrokken. Nu ik een vaste baan heb, wil ik het huis weer uit en weg van dit saaie gebeuren. (kan heel goed begrijpen dat sommigen het fantastisch vinden, maar ik vind het 3x niks).
    Het liefst zou ik naar Rotterdam teruggaan, maar daar heb ik niets kunnen vinden waar ik het naar mijn zin kan hebben. Mijn vriendin woont al in de buurt van Gouda én Gouda ligt mooi tussen Rotterdam en Utrecht in.

[ Bericht 2% gewijzigd door Fred2 op 19-01-2009 23:57:21 ]
    pi_65224399
    Grappig, kwam dezelfde woning net nog tegen op Funda.
      dinsdag 20 januari 2009 @ 11:42:37 #13
    229849 klusfoobje
    Fokke & Sukke zeggen;
    pi_65238831
    quote:
    Op maandag 19 januari 2009 20:40 schreef Cothen het volgende:

[..]

Ik kom van oorsprong uit Rotterdam. Mijn ouders zijn drie jaar geleden naar Cothen verhuisd, waarbij ik in een flatje in Rotterdam ben "achtergebleven". Begin dit jaar is mijn flatje gesloopt en kon ik op korte termijn geen andere vinden. Aangezien mijn afstudeerbedrijf (en nu werkgever) in Utrecht zit, ben ik weer bij mijn ouders ingetrokken. Nu ik een vaste baan heb, wil ik het huis weer uit en weg van dit saaie gebeuren. (kan heel goed begrijpen dat sommigen het fantastisch vinden, maar ik vind het 3x niks).
    Het liefst zou ik naar Rotterdam teruggaan, maar daar heb ik niets kunnen vinden waar ik het naar mijn zin kan hebben. Mijn vriendin woont al in de buurt van Gouda én Gouda ligt mooi tussen Rotterdam en Utrecht in.

je werd dus gewoon knettergek van het file verhaal van Wijk naar de A12
    We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
    pi_65239262
    De vorige bewoners lieten zich denk ik niet voorstaan op hun uitstekende smaak. Nou, vertel eens in welke stijl je het wil gaan doen allemaal?
    That's quite enough, thank you.
    pi_65240653
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 11:42 schreef klusfoobje het volgende:
    file? Welke file? Ik ben meestal zo laat of zo vroeg dat er (nog) geen file staat.
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 11:55 schreef Em.ster het volgende:
    De vorige bewoners lieten zich denk ik niet voorstaan op hun uitstekende smaak. Nou, vertel eens in welke stijl je het wil gaan doen allemaal?
    Op de vloer komt laminaat. De wanden wil ik (laten) stucken en verven. Voornamelijk wit, met 1 wand paars oid (of een andere in het oog springen de kleur. Keuken en badkamer laat ik voorlopig nog voor wat ze zijn, het plan is om dat over een jaar aan te pakken. De werkkamer wordt een echt kantoor, met kantooruitstraling. Beetje saai, ik weet het, maar als ik werk wil ik geen tierlantijntjes en andere sfeer-verhogende atributen.
    De slaapkamer krijgt ook lichte muren met één wand indezelfde kleur als de "gekleurde" wand in de woonkamer.

De meubels zullen voornamelijk een allergaartje zijn van wat ik in mijn studententijd heb verzameld.
      dinsdag 20 januari 2009 @ 13:32:31 #16
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_65242306
    Gevonden!
    Leuke plek! Moet nog wel het eea aan gebeuren idd!
    pi_65245516
    Leuk,gefeliciteerd!

Welkom in Gouda!
    Hieronder kun je enkele extra dingen voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het forum doet. Overige profielgegevens kun je na je registratie invullen via de profiepagina.
    pi_65321416
    Leuk stulpje
    Wel jammer van de badkamer
    Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
    Slepen ze me mee, hop naar de wc.
    Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
      vrijdag 23 januari 2009 @ 00:09:23 #19
    150677 PKfotografie
    www.fotobijbestellen.com
    pi_65335791
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2009 11:42 schreef klusfoobje het volgende:

[..]

hmmm das voor 5:30 vertrekken en pas na 19:30 weer naar huis,

tussen 9 en 15:00 gaat het meestal redelijk.

vraag me nu af wat voor werktijden de ts dan heeft
    pi_65412724
    Gefeliciteerd! Wanneer krijg je de sleutel?
    pi_65417874
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 00:09 schreef PKfotografie het volgende:

TS heeft geen vaste werktijden én eet zelden thuis
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 10:49 schreef Susanne81 het volgende:
    Gefeliciteerd! Wanneer krijg je de sleutel?
    16 maart krijg ik de sleutel. Vanmiddag ga ik het voorlopige koopcontract tekeken
    pi_65570790
    Welkom in Gouda!
    Leuk huis! Als je vriendin in de buurt woont, waarom komt ze er dan niet gezellig bij?
    Who is it?
    pi_65575841
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 16:19 schreef 907 het volgende:
    Welkom in Gouda!
    Leuk huis! Als je vriendin in de buurt woont, waarom komt ze er dan niet gezellig bij?
    Dat gaat ook zeker gebeuren
    maar ze zit het komende half jaar nog vast aan een huurcontract voor haar kamer en onderverhuur is niet mogelijk. Bovendien kan ik nu alles in orde maken, zodat ze gelijk in een paleisje terecht komt

De hypotheek is trouwens ook geregeld en vanmorgen ook de huisvestingsvergunning (wat een gedoe is dat ). Dinsdag ga ik maten meten en foto's maken. Dan zal ik ook de vonkenfoto erbij zetten
      maandag 2 februari 2009 @ 08:06:00 #24
    22957 Duvel
    Gevallen engel.
    pi_65645865
    Leuk hè, huisvestingsvergunning.
    Niet alles wat geen nut heeft
    heeft geen zin.
    Stijn De Paepe
    pi_65645908
    quote:
    Op vrijdag 23 januari 2009 00:09 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

Het hoeft natuurlijk niet vroeg en laat te zijn, het kan ook vroeg en vroeg zijn .

Ik rijd zelf elke dag tussen R'dam en Utrecht op en neer. 's ochtens ga ik rond 5:30 de deur uit, en 's middags ben ik om 16:00 weer thuis. Da's over het algemeen prima te doen.
    You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
    Meh.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')