Dat is makelaars-taal voor: het is een baggerbende en je zal flink je handjes uit de mouwen moeten steken...quote:Op maandag 19 januari 2009 15:18 schreef Cothen het volgende:
De kogel is door de kerk: Cothen gaat naar Gouda verhuizen. Nee, niet het hele dorp, slechts ondergetekende.
De makelaar belde zojuist dat de verkoper akkoord gaat en binnenkort ben ik de trotse eigenaar van een ruime 3-kamer in Gouda. Het appartement is nog helemaal in de stijl waarin in het 1986 is opgeleverd. De vorige bewoners hebben vrijwel niets aan de woning aangepast, dus ik kan helemaal naar eigen smaak inrichten.
Dat is mijn eigen tekstquote:Op maandag 19 januari 2009 15:20 schreef Echo99 het volgende:
Dat is makelaars-taal voor: het is een baggerbende en je zal flink je handjes uit de mouwen moeten steken...
In Gouda is veel meer te doen!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:56 schreef klusfoobje het volgende:
ma wrom ga je nu van landelijk Cothen ( ben opgegroeid in Doorn) naar Gouda verhuizen ???????
Hij heeft een nieuwe baan... als buschauffeur.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:56 schreef klusfoobje het volgende:
ma wrom ga je nu van landelijk Cothen ( ben opgegroeid in Doorn) naar Gouda verhuizen ???????
Ik kom van oorsprong uit Rotterdam. Mijn ouders zijn drie jaar geleden naar Cothen verhuisd, waarbij ik in een flatje in Rotterdam ben "achtergebleven". Begin dit jaar is mijn flatje gesloopt en kon ik op korte termijn geen andere vinden. Aangezien mijn afstudeerbedrijf (en nu werkgever) in Utrecht zit, ben ik weer bij mijn ouders ingetrokken. Nu ik een vaste baan heb, wil ik het huis weer uit en weg van dit saaie gebeuren. (kan heel goed begrijpen dat sommigen het fantastisch vinden, maar ik vind het 3x niks).quote:Op maandag 19 januari 2009 16:56 schreef klusfoobje het volgende:
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:40 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ik kom van oorsprong uit Rotterdam. Mijn ouders zijn drie jaar geleden naar Cothen verhuisd, waarbij ik in een flatje in Rotterdam ben "achtergebleven". Begin dit jaar is mijn flatje gesloopt en kon ik op korte termijn geen andere vinden. Aangezien mijn afstudeerbedrijf (en nu werkgever) in Utrecht zit, ben ik weer bij mijn ouders ingetrokken. Nu ik een vaste baan heb, wil ik het huis weer uit en weg van dit saaie gebeuren. (kan heel goed begrijpen dat sommigen het fantastisch vinden, maar ik vind het 3x niks).
Het liefst zou ik naar Rotterdam teruggaan, maar daar heb ik niets kunnen vinden waar ik het naar mijn zin kan hebben. Mijn vriendin woont al in de buurt van Gouda én Gouda ligt mooi tussen Rotterdam en Utrecht in.
file? Welke file? Ik ben meestal zo laat of zo vroeg dat er (nog) geen file staat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:42 schreef klusfoobje het volgende:
je werd dus gewoon knettergek van het file verhaal van Wijk naar de A12
Op de vloer komt laminaat. De wanden wil ik (laten) stucken en verven. Voornamelijk wit, met 1 wand paars oid (of een andere in het oog springen de kleur. Keuken en badkamer laat ik voorlopig nog voor wat ze zijn, het plan is om dat over een jaar aan te pakken. De werkkamer wordt een echt kantoor, met kantooruitstraling. Beetje saai, ik weet het, maar als ik werk wil ik geen tierlantijntjes en andere sfeer-verhogende atributen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:55 schreef Em.ster het volgende:
De vorige bewoners lieten zich denk ik niet voorstaan op hun uitstekende smaak. Nou, vertel eens in welke stijl je het wil gaan doen allemaal?
hmmm das voor 5:30 vertrekken en pas na 19:30 weer naar huis,quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:42 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
je werd dus gewoon knettergek van het file verhaal van Wijk naar de A12
TS heeft geen vaste werktijden én eet zelden thuisquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:09 schreef PKfotografie het volgende:
hmmm das voor 5:30 vertrekken en pas na 19:30 weer naar huis,
tussen 9 en 15:00 gaat het meestal redelijk.
vraag me nu af wat voor werktijden de ts dan heeft
16 maart krijg ik de sleutel. Vanmiddag ga ik het voorlopige koopcontract tekekenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:49 schreef Susanne81 het volgende:
Gefeliciteerd! Wanneer krijg je de sleutel?
Dat gaat ook zeker gebeurenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:19 schreef 907 het volgende:
Welkom in Gouda!
Leuk huis!Als je vriendin in de buurt woont, waarom komt ze er dan niet gezellig bij?
Het hoeft natuurlijk niet vroeg en laat te zijn, het kan ook vroeg en vroeg zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:09 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hmmm das voor 5:30 vertrekken en pas na 19:30 weer naar huis,
tussen 9 en 15:00 gaat het meestal redelijk.
vraag me nu af wat voor werktijden de ts dan heeft
Die in Rotterdam is meer administratieve ellende dan die in Gouda!quote:
Tja, het is een beschermingsmaatregel om er voor te zorgen dat Gouwenaren als eerste in aanmerking komen voor de goedkopere koopwoningen.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:13 schreef Metatron het volgende:
Huisvestingsvergunning? Wat voor verkapt belastingheffingsexcuus is dat nou weer?
Ah, gewoon volledig in strijd met Europese wetgeving m.b.t. vrije vestiging dus.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tja, het is een beschermingsmaatregel om er voor te zorgen dat Gouwenaren als eerste in aanmerking komen voor de goedkopere koopwoningen.
Hm, er zit vast wel ergens een addertje, want boven een bepaalde financiële grens heb je die vergunning niet meer nodig.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:55 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ah, gewoon volledig in strijd met Europese wetgeving m.b.t. vrije vestiging dus.
¤ 181.512,= om precies te zijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:56 schreef Duvel het volgende:
Hm, er zit vast wel ergens een addertje, want boven een bepaalde financiële grens heb je die vergunning niet meer nodig.
Oh ja, dat.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:17 schreef Cothen het volgende:
[..]
¤ 181.512,= om precies te zijn.
Dan moet het eerst 13 weken te koop staan en twee zijn geadverteerd in een regionaal krantje. Dan pas mag een niet-Gouwenaar het kopen.
Praktische indelingquote:Op donderdag 5 februari 2009 07:53 schreef Cothen het volgende:
Maten opgenomen en gelijk maar even een mooie indeling gemaakt op floorplanner:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:37 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dat is toch wel duidelijk na de eerste foto?
Oeh, authentieke details uit de jaren '80!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:18 schreef Cothen het volgende:
De kogel is door de kerk: Cothen gaat naar Gouda verhuizen. Nee, niet het hele dorp, slechts ondergetekende.
De makelaar belde zojuist dat de verkoper akkoord gaat en binnenkort ben ik de trotse eigenaar van een ruime 3-kamer in Gouda. Het appartement is nog helemaal in de stijl waarin in het 1986 is opgeleverd. De vorige bewoners hebben vrijwel niets aan de woning aangepast, dus ik kan helemaal naar eigen smaak inrichten.
Jemig, is dat een zwarte kousen-VVE of zo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:59 schreef Cothen het volgende:
Vandaag de brief ontvangen van de VVE:
Klussen met geluidsproductie (timmeren, boren e.d.) mag aleen ma-za van 08.00 - 19.00 en op zondag helemaal niet![]()
En dat anno 2009....
(Of stel ik me nu aan)
Ik las CIA voorzieningen?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:18 schreef Cothen het volgende:
Uiteraard gaat er ook geklust worden:CAI-voorzieningen in slaapkamer en werkkamer
quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:59 schreef Cothen het volgende:
Klussen met geluidsproductie (timmeren, boren e.d.) mag aleen ma-za van 08.00 - 19.00 en op zondag helemaal niet![]()
En dat anno 2009....
(Of stel ik me nu aan)
"Centrale Antenne Inrichting", tegenwoordig noemen we dat "kabel".quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
(wat zijn CAI voorzieningen eigenlijk?)
Welkom in Goudaquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:59 schreef Cothen het volgende:
En dat anno 2009....
(Of stel ik me nu aan)
In de straat met de prachtige naam: "Lange Noodgodsstraat".quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:53 schreef error_404 het volgende:
Welkom in Gouda! In welke buurt/straat staat je huis?
Thnks.quote:succes met de verbouwing alvast!
Dat beloofd een hoop "gezelligheid"quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welkom in Gouda
Je mag hier op zondag nog geen scheet laten
He, das bij mijn vriendin om de hoek, leuke buurtquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:06 schreef Cothen het volgende:
In de straat met de prachtige naam: "Lange Noodgodsstraat".
Dat is inderdaad de binnenplaats, de voorkant zit aan de straatquote:Op zondag 22 februari 2009 16:58 schreef waterkip het volgende:
Dat is wel de binnenplaats toch,op die foto?
Voorkant grenst aan de straat,en er zit zo'n enge Pakistaan 50 meter verderop.
Jammer genoeg is Restaurant De Gouds Gracht helaas recentelijk wegens omstandigheden gesloten.
Vette shitquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:27 schreef Cothen het volgende:
Sinds gisteren heb ik de sleutel
Ik had daar geboekt voor mijn trouwdag, om er met de familie te eten. Heel toevallig liep ik er de week voor "D-Day" nog even langs... Gesloten en te koop...quote:Op zondag 22 februari 2009 16:58 schreef waterkip het volgende:
Dat is wel de binnenplaats toch,op die foto?
Voorkant grenst aan de straat,en er zit zo'n enge Pakistaan 50 meter verderop.
Jammer genoeg is Restaurant De Gouds Gracht helaas recentelijk wegens omstandigheden gesloten.
Druk aan het verven atmquote:
PICS!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:46 schreef Cothen het volgende:
[..]
Druk aan het verven atm
Vergeet eigenlijk steeds foto's te maken.
Zal morgen eens foto's maken (als ik het niet vergeet).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |