+quote:Op maandag 19 januari 2009 14:09 schreef Guncta het volgende:
Krijg zo af en toe op zaterdag wel een bitchslam.
Wat een onzinquote:Op maandag 19 januari 2009 14:18 schreef Deliah het volgende:
Gewoon net zo hard terug slaan, harder gaan slaan is uit den boze.
Een onschuldig duwtje moet je niet beantwoorden met een tanden uit de mond sla klap ofzo.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:19 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wat een onzin
Moet je je maar bedenken voor je uithaalt.
Een van de weinige wijze woorden uit dit topic!quote:Op maandag 19 januari 2009 13:59 schreef Desunoto het volgende:
Oneens. Een vorm van geweld gebruiken vind ik sowieso een teken van zwakte.
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:08 schreef Registratiedienst het volgende:
Slaan als het gerechtvaardigd is (context). Reactie - Actie.
Nee van mijn vriendin hou ik, heb ik respect voor. Als een gaar dronken wijf mij tijdens het stappen duwt duw ik net zo hard terug, zelfde geldt voor slaan.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:21 schreef -moppie- het volgende:
Slaan jullie jullie vriendin ook?
Wat heeft een onschuldig duwtje met een mep te maken?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:20 schreef Deliah het volgende:
[..]
Een onschuldig duwtje moet je niet beantwoorden met een tanden uit de mond sla klap ofzo.
M'n vriendin is geen viswijf dat ten onrechte denkt fysieke leverage te hebben t.o.v. een kerel.quote:
OMGquote:Op maandag 19 januari 2009 14:28 schreef superworm het volgende:
Ze ging vreemd, loog, sloeg, schreeuwde en dat alles ruim een jaar lang, maar ik heb nooit een vinger naar mn ex (of een andere vrouw) uitgestoken. Tegen van zwakte idd. En dat doe je gewoon niet; zeg gewoon iets negatiefs over dr kleren ofzo, komt veel harder aan
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:36 schreef Ladylike het volgende:
Als ik mezelf verlaag tot het slaan van een vent, mag hij me met gelijke munt terug betalen
Waarom zou een kerel het wel moeten accepteren dat ie gemept wordt door welk wijf dan ook?
Oog om oog, tand om tand
Wanneer is slaan terecht dan? Een aanrander ofzo zal niet onder de indruk zijn van fatsoensregels.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:25 schreef Keiichi het volgende:
Indien een vrouw terecht slaat is terugslaan not-done
Neenee ze heeft me in totaal 2x een mep in mn gezicht verkocht, valt erg mee, en dat waren beide keren dat ik haar dusdanig op d'r plek had gezet dat ze geen antwoord meer had.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:34 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
OMG
Jij werd dus de kamer doorgeslagen en liet je alles welgevallen, maar jij was sterk en zij was zwak.
Je kunt dit punt wel iets reeeler verpakken denk ik
dan zeg je haar. oke ik mag geen vrouwen slaan maar je vraagt er nu wel een beetje om.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik had laatst met iemand een gesprek hierover en hij vertelde: als een vrouw mij met opzet voluit slaat dan sla ik net zo hard terug. Ik was het hiermee eens.
Meer mensen?
Brian, ben jij het?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
dan zeg je haar. oke ik mag geen vrouwen slaan maar je vraagt er nu wel een beetje om.
ik waarschuw je alvast. als je me nu weer voluit slaat, dan sla ik je terug.
en dan bepaald zij of je wel of niet slaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |