Ja, dan zeg je gewoon dat je eerst een nieuw topic aan moet maken.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, mensen die me weer om hulp vragen.
't Is mijn moeder, mên.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dan zeg je gewoon dat je eerst een nieuw topic aan moet maken.
HOAX, die staat hier naast me.quote:
Kan kloppen, had haar net dan ook aan de telefoon. Ze had het over een kleine, stinkende penis en of ze er iets van moest zeggen tegen die jongen...quote:
Die komt helemaal pas NA de SC.quote:
Wat doet jouw moeder met een kleine stinkende penis?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Kan kloppen, had haar net dan ook aan de telefoon. Ze had het over een kleine, stinkende penis en of ze er iets van moest zeggen tegen die jongen...
Dat moet je aan Lakitu vragen...quote:Op maandag 19 januari 2009 13:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat doet jouw moeder met een kleine stinkende penis?
Ja, ze heeft het met me erover gehad. Ik heb haar geadviseerd om te stoppen met jullie incestueuze relatie.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Kan kloppen, had haar net dan ook aan de telefoon. Ze had het over een kleine, stinkende penis en of ze er iets van moest zeggen tegen die jongen...
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, ze heeft het met me erover gehad. Ik heb haar geadviseerd om te stoppen met jullie incestueuze relatie.
Nice try, maar het slaat nergens op als ze tegen míj over de telefoon praat over "die jongen".quote:Op maandag 19 januari 2009 13:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, ze heeft het met me erover gehad. Ik heb haar geadviseerd om te stoppen met jullie incestueuze relatie.
Kringspiermusketier.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
BT, ik wil graag jouw poep aanstampen
Wat LIEF van je.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
BT, ik wil graag jouw poep aanstampen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |