Tof! Maar, me know nothing!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ermm Duvel? Misschien kun je hier eens wat meer over vertellen? Hoorn, Spoor 1
[ afbeelding ]
Kunnen ze niet beter de perrons verwarmen en dan bij de in- en uitgangen voor de treinen van die flappen maken? Die plastic dingen die je bij een overgang van een binnenzwembad naar een buitenzwembad ook hebt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tof! Maar, me know nothing!![]()
Over die warmtepalen: die dingen zijn natuurlijk debiel: je maakt wat warmte (elektrisch) en pompt dat de koude buitenlucht in. Het is het tegengestelde van energiebesparing. En vervolgens komt dan iemand met "zonnepanelen" aanzetten, en die dingen leveren net genoeg energie om het lampje in de "aan"-knop van die paal te verlichten. Het is je reinste energieverspilling. Het zou beter zijn om gewoon ProRail sjaals uit te delen of zo.
Maar welke dat is, dat weet je pas achteraf natuurlijkquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:33 schreef Wadloper het volgende:
Daar heb je zeker gelijk in. Maar toch, als je een paar daagjes vrij bent, zou ik persoonlijk voor de beste dag kiezen![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:58 schreef RealZeus het volgende:van een binnenzwembad naar een buitenzwembad ook hebt.
* flapflap
"Dames en heren, de intercity uit Utrecht is zojuist binngekomen in baan 8"
* Dr_Flash vult Geld Terug bij Verdrinking inquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Rezigers op het perron allemaal zeiknat door de vloedgolf die de baanruimer veroorzaakt.
Ik zag vrijdag een setje staan op de Cartesiusweg, dus niet veel momenteel.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:18 schreef sander89 het volgende:
Weet iemand over er nog nieuwe ontwikkelingen zijn met SLT, laatste tijd erg stil daar rond om.(ook op andere forum's)
Zal wel weer een (paar) maandje(s) langer duren ben ik bang.
Dat prototyping gaat nog niet volgens plan. Maar liever iets later in hopelijk goed uitgeruste SLT's dan zo snel mogelijk in sputterende ondingen.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:07 schreef bork het volgende:
[..]
Ik zag vrijdag een setje staan op de Cartesiusweg, dus niet veel momenteel.
"Kijk mij eens GEEN nummertjesfapper zijn"quote:
Utrecht - Almere Oostvaarders zit vaak nog wel Plan T in, net als de stoptrein Dordrecht - Leiden (en door naar Utrecht)quote:Op zondag 25 januari 2009 12:52 schreef von_Preussen het volgende:
Leuke foto's ja, vooral van die Plan T's (zolang je ze nog kan maken).
Ik wist niet dat ze daar zoveel rondreden, ik dacht dat ze maar een beetje overal rondreden (ter versterking van "Plan V-diensten").
Nouja, ik zet ze onder hun nummer op mijn site, zodat ik ze nog enigszins kan terugvinden. Verder maakt mij het nummer niet zoveel uit.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Kijk mij eens GEEN nummertjesfapper zijn"![]()
Aldus de site van het spoorwegmuseumquote:Op zondag 25 januari 2009 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk beeld wel, die DE1 onder de boogjes. Zal van de zomer nog wel vaker gebeuren hoop ik. Tot wanneer gaat dat met die Heimwee Expres eigenlijk door?
quote:Geplande ritten voor 2009
- 24 & 25 januari, Blauwe Engel
- 21 & 22 februari, Mat’54 (extra ritten ivm On traXS!)
- 28 februari & 1 maart, Mat’46
- 28 & 29 maart, Blauwe Engel
- 25 & 26 april, Blokkendoos + Jaap
- 30 & 31 mei, Mat’46
- 4 & 5 juli, Mat’54
- 25 & 26 juli, Blokkendoos
- 29 & 30 augustus, 1202/1312 + Rijtuigen
- 26 & 27 september, Blauwe Engel
- 24 & 25 oktober, Mat’54
- 28 & 29 november, Mat’46
- 26 & 27 december, Blokkendoos
Tering. Langs welk perron moet dan allemaal passen?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:52 schreef Duvel het volgende:
29/30 augustus! Fapwaardig! Plan E + Plan W + Ovale ramenrijtuig + Blokkendoos + stalen D (voor de vervelende kindertjes).
Het middenperron op de Maliebaan is 200 meter lang (gemeten met google earth, prorail hefet hem er niet in staan).quote:Op zondag 25 januari 2009 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering. Langs welk perron moet dan allemaal passen?
Ja, en nostalgisch is het ook niet, want in deze samenstelling heeft het nooit gereden (en zeker niet met een gerenoveerde 1300quote:Op zondag 25 januari 2009 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, het zal ook wel passen, maar het is wel een hele sleep voor een museumtrein toch
De Ratjetoe Expresquote:Op zondag 25 januari 2009 14:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, en nostalgisch is het ook niet, want in deze samenstelling heeft het nooit gereden (en zeker niet met een gerenoveerde 1300).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |