Ja, en nostalgisch is het ook niet, want in deze samenstelling heeft het nooit gereden (en zeker niet met een gerenoveerde 1300quote:Op zondag 25 januari 2009 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, het zal ook wel passen, maar het is wel een hele sleep voor een museumtrein toch
De Ratjetoe Expresquote:Op zondag 25 januari 2009 14:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, en nostalgisch is het ook niet, want in deze samenstelling heeft het nooit gereden (en zeker niet met een gerenoveerde 1300).
papaquote:Op zondag 25 januari 2009 19:39 schreef knars het volgende:
vandaag een middagje getreind met junior, maar we konden de plan T's toch niet ontwijken. Ach, als je een complete bak van zo'n vehikel helemaal voor jezelf + nageslacht hebt, is het nog best te doenMaar zodra ik tijdens de spits zo'n ding in mijn ooghoeken ontwaar, begin ik doorgaans luid vloekend te schuimbekken.
Ik zal morgen even iemand aan z'n jasje trekkenquote:Op maandag 19 januari 2009 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
NS ga eens je link naar je spoorkaart updaten. Hij klopt niet meer namelijk.
terugleeskoningquote:Op zondag 25 januari 2009 20:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zal morgen even iemand aan z'n jasje trekken
Ik weet precies wie ik ervoor moet hebben dus dat is zo gepieptquote:Op zondag 25 januari 2009 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
terugleeskoning![]()
En dat het nu ook nog echt wat effect mag hebben gaarne
Ben benieuwd, want dat ding op internet is dus van 2006quote:Op zondag 25 januari 2009 20:26 schreef eer-ik het volgende:
De nieuwe kaart is sowieso al lang en breed beschikbaar,
Ik zag het ja.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben benieuwd, want dat ding op internet is dus van 2006
Kijk ff naar de tariefafstanden Gvc - Ut?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zag het ja.
Had vrijdag nog een kaart voor me liggen incl. Holendrecht dus dat zou best nog wel eens een nieuwe versie kunnen zijn
Over achterstallig onderhoud gesproken.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben benieuwd, want dat ding op internet is dus van 2006
Pfff, wat is er mis met een wachtruimte waarin je uit de wind kan staan, dat scheelt vaak al genoeg om het wachten op een trein veel aangenamer te maken. Dit is pure energieverspilling.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
De FC Vingerverf heeft weer wat bedacht hoor. De Nederlandse treinreiziger heeft het koud. Weet je? We zetten een soort oversizede kebabgrill neer, want hoe meer groene stroom je verbruikt, hoe hipper![]()
Amsterdam Amstel, 23 januari 2009
[ afbeelding ]
Op Leiden Centraal staan er ook een paar.
Bron: GelreNieuws.nlquote:ALMEN – Ongeveer 80 treinreizigers hebben zondagavond ongeveer twee uur vastgezeten in een stilstaande trein bij Almen. De trein had iets geraakt, echter wat er geraakt was is onbekend gebleven.
De trein was om zeven of half tien vertrokken van station Zutphen naar Lochem. Op het traject tussen Eefde en Almen had de trein iets geraakt. De machinist en diverse passagiers hadden een geluid gehoord. De machinist had de trein daarom net voorbij de Kapelweg in Almen tot stilstand gebracht. Het traject tussen Eefde en Almen kent diverse kleine onbewaakte overgangen. Omdat onbekend was wat er geraakt was, werd niet uitgesloten dat de trein mogelijk in botsing met een persoon was gekomen. Ruim twintig hulpverleners, van brandweer, ambulance en politie kwam ter plaatse. Met zaklampen werd te voet het spoor afgezocht. Ook werd te onderkant van de trein geīnspecteerd. Na twee uur zoeken was er niets gevonden en kon de trein verder richting Lochem. Met behulp van een trein die richting Zutphen reed werd het spoor daarna nogmaals afgezocht. Wat de trein geraakt heeft is tot nog toe een mysterie.
Ja Diepenveen he? Moet ik idd nogeens heen. Maar die laat ik rustig liggen tot volgend jaar, dan woon ik in Dvquote:Op maandag 26 januari 2009 01:49 schreef Peter het volgende:
Flash, jaag je ook op bordjes van opgeheven spoorlijnen? ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Spoorlijn_Deventer_-_Ommen bijv.)
Gemakzucht.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Diepenveen he? Moet ik idd nogeens heen. Maar die laat ik rustig liggen tot volgend jaar, dan woon ik in Dv
Is het al gefixed?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk ff naar de tariefafstanden Gvc - Ut?
whehe, fail.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
Er staat nu een kaart van 9 december 2007
quote:Inmiddels is er nieuws uitgelekt over de indienststelling van de SLTs. Deze week zijn er proefritten (zonder reizigers) vooral tussen Utrecht en Geldermalsen waarna en de week daarna de afname proefritten en hopelijk dan ook de officiële overname door de NS. Dan zal half februari het proefbedrijf met reizigers met reizigers gaan starten.
Inmiddels staat ook voor juni een grote buitendienststelling van Plan Vs in de planning. De treinstellen met de nummers 801-870 die nog rijden zullen dan buiten dienst gaan. Deze zijn allemaal eigendom van NS Financial Services en in juni loopt daarvan het leasecontract af. Kennelijk heeft NS Reizigers niet besloten om dit te verlengen.
Al vanaf 2 Februari begint de vervanging in de dienstregeling van de Plan V. De sneltrein Amsterdam - Haarlem - Breda wordt geheel met VIRM gereden in plaats van DDAR, deze gaan dan naar de stoptrein Utrecht - Tiel/'s-Hertogenbosch en de stoptrein Breda - 's-Hertogenbosch. Ook komen er weer meer verbouwde Sprintertweetjes bij die Plan V diensten over nemen. Hierdoor zijn er in totaal 19 Plan V treinstellen minder nodig op een doordeweekse dag.
De volgende grote weiziging daarna zal op 20 april plaatsvinden, met waarschijnlijk de officiële indienststelling van de SLT (zal als het goed loopt in de praktijk al eerder zijn) en de buitendienststelling van de ICK.
Die staat er de hele tijd al. Maar die klopte ook toen al niet dus.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
Er staat nu een kaart van 9 december 2007
heb nogmaals het verzoek uitgezet om de kaart te updaten.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die staat er de hele tijd al. Maar die klopte ook toen al niet dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |