GMTA??? wasda?quote:
Great minds think alikequote:
quote:
wat is het verschil tussenquote:
gefeliciteerd met je tvpquote:
En waar haal jij die info vandaan?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
***** GMTA Great Minds Think Alike
*** GMTA Georgia Motor Trucking Association
*** GMTA German Medical Technology Alliance
*** GMTA Georgia Music Teachers Association
*** GMTA Greenfield Montague Transportation Area
*** GMTA Green Mountain Transit Agency (Vermont)
*** GMTA Guam Mass Transit Authority
** GMTA Gainesville Music Teachers Association
** GMTA Gloucester Music Teachers Association
** GMTA Goals-Means Task Analysis
** GMTA Greater Madison Tennis Association (Wisconsin)
** GMTA Greenwich Musical Theatre Academy (UK)
** GMTA Genetically Modified Total Annihilation (game)
** GMTA General Motors Technical Academy
** GMTA Grand Manan Tourism Association
** GMTA Group Mortgage Term Assurance
* GMTA Greater Metropolitan Toronto Area
* GMTA Graduate Merit Tuition Awards
BCC wilt je versieren met zn knipoog en ik wil een peuk rokenquote:Op maandag 19 januari 2009 13:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
wat is het verschil tussenen
![]()
![]()
dank u beiden!
ow ja, normaal zn avatar al, maar nu ook nog in een bericht...quote:Op maandag 19 januari 2009 13:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
BCC wilt je versieren met zn knipoog en ik wil een peuk roken
he die heb ik net gemist vanochtendquote:Op maandag 19 januari 2009 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm de nieuwe u2 klinkt wel lekker
beetje ala queens of the stone age eigelijk
low pricing high service!quote:
sorry je mist het profielquote:Op maandag 19 januari 2009 13:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow ja, normaal zn avatar al, maar nu ook nog in een bericht...![]()
succes met je peukie...
LOLquote:Op maandag 19 januari 2009 13:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
low pricing high service!
ik ben een hoer!![]()
![]()
Een goedkope hoer nog welquote:Op maandag 19 januari 2009 13:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben een hoer!![]()
![]()
maar wel een goede!!quote:
maar hij verleent wel krediet!quote:
van wie ben je een kloon?quote:
quote:
tis leen nietquote:Op maandag 19 januari 2009 13:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar hij verleent wel krediet!
quote:
Wie? wat? waar?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:30 schreef Klonk het volgende:
kunnen jullie nou echt niets normaal doen
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:30 schreef Klonk het volgende:
kut! ik hoopte op romeinse cijfersquote:Op maandag 19 januari 2009 13:31 schreef Klonk het volgende:
sorry, macht der gewoonte, verkeerde tekst...
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kut! ik hoopte op romeinse cijfers
Je verwart mequote:Op maandag 19 januari 2009 13:31 schreef Klonk het volgende:
sorry, macht der gewoonte, verkeerde tekst...
hij ook alquote:
nee, nee.. net nieuw en meteen in GRTDOJW...quote:Op maandag 19 januari 2009 13:31 schreef Dueno het volgende:
[..]
ben je stoned ofzo, ik ben geen kloon
Tis ook niet echt moeilijk om mij te verwarrenquote:
maak je maar lekker drukquote:Op maandag 19 januari 2009 13:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee, nee.. net nieuw en meteen in GRTDOJW...erg verdacht...
heb jij een broer genaamd pappi_chulo ?quote:
kijk OP kom dan verder zeurenquote:Op maandag 19 januari 2009 13:31 schreef Dueno het volgende:
[..]
ben je stoned ofzo, ik ben geen kloon
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 19 januari 2009 13:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben een hoer!![]()
![]()
quote:
?? QUEquote:Op maandag 19 januari 2009 13:30 schreef Klonk het volgende:
gabriella cilmi- sweet about me ?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
godver dat nr weer op de radio
wie kan nu ff kijken op de 3fm site voor me plz ?
sweetquote:Op maandag 19 januari 2009 13:45 schreef tripack het volgende:
[..]
gabriella cilmi- sweet about me ?
[ afbeelding ]
nee, eentje daarvoorquote:Op maandag 19 januari 2009 13:45 schreef tripack het volgende:
[..]
gabriella cilmi- sweet about me ?
[ afbeelding ]
tjah dan ben je te laatquote:
nee me opaquote:Op maandag 19 januari 2009 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb jij een broer genaamd pappi_chulo ?
kutquote:
quote:
maar hopelijk is deze minder irritant...quote:Op maandag 19 januari 2009 13:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
idd irritant mannetje was die papi![]()
net zoals deze dus hoogstwaarschijnlijk een kloon
Ja LL ik ben trots op je OPquote:
en dan lunch WL?quote:
quote:
geniet ervan dan!quote:
ach het was erger geweest als hij gezegd had dat hij over 30 min weekend had...quote:
Dat heb ik ook wel eens gezegdquote:Op maandag 19 januari 2009 14:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach het was erger geweest als hij gezegd had dat hij over 30 min weekend had...
truequote:Op maandag 19 januari 2009 14:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
genieten doe ik alleen in het weekendquote:
zeg ik moet iets opbiechten ........................quote:Op maandag 19 januari 2009 14:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg ik moet iets opbiechten ........................die was niet grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rot voor je dan dat je zo vrij ben...quote:Op maandag 19 januari 2009 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
genieten doe ik alleen in het weekend
true...quote:
nou rot vooral omdat ik weer vroeg mn bed uit moet.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
rot voor je dan dat je zo vrij ben...
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
rot voor je dan dat je zo vrij ben...
tja das waar... ik had vanmorgen ook nog wel even willen blijven liggen...quote:Op maandag 19 januari 2009 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou rot vooral omdat ik weer vroeg mn bed uit moet.
normaal gesproken kraait de haan mensen wakker, nu neem ik het voortouw maarquote:Op maandag 19 januari 2009 14:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja das waar... ik had vanmorgen ook nog wel even willen blijven liggen...
Wat aardig van je WL...quote:Op maandag 19 januari 2009 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
normaal gesproken kraait de haan mensen wakker, nu neem ik het voortouw maar
jaja mooz... echt waar...quote:
ja dat blijkt...quote:
nog even volhouden MD,quote:Op maandag 19 januari 2009 14:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat aardig van je WL...
pff ik ben echt ff gaar... heb geen zin meer vandaag...
Oke ik post um tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke ik post um tochJa ik miste umSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey moosquote:
Brammel is er vast wel, ik denk ik ook welquote:Op maandag 19 januari 2009 14:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hey moos![]()
ben je er vanaaf nog ff? Heb nog wat vraagjes en wil je wat laten zien. En brammel natuurlijk ook
ik weet nog 1 uur en 25 minuten...quote:
En friday ook en tally en debbie en WLquote:Op maandag 19 januari 2009 14:18 schreef Moozzie het volgende:
Volgens mij heb ik maleduck toch raak geschoten want ik zie um niet meer
Ohw je leeft nogquote:Op maandag 19 januari 2009 14:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik weet nog 1 uur en 25 minuten...
nee internet vloog er hier uit... daar heb je op zitten schieten...quote:Op maandag 19 januari 2009 14:18 schreef Moozzie het volgende:
Volgens mij heb ik maleduck toch raak geschoten want ik zie um niet meer
ja gelukkig wel...quote:
een date mooz?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hey moos![]()
ben je er vanaaf nog ff? Heb nog wat vraagjes en wil je wat laten zien. En brammel natuurlijk ook
Das een beter gevoel.. bij mij voelt het alsof het 10 uur 's avonds is...quote:Op maandag 19 januari 2009 14:21 schreef Friday12 het volgende:
omg is het alweer half 3 ik heb het gevoel alsof het 11 uur is ofzo
Wordt tijd voor andere lenzen denk ikquote:Op maandag 19 januari 2009 14:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee internet vloog er hier uit... daar heb je op zitten schieten...
Ik was aan het werk!!quote:Op maandag 19 januari 2009 14:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En friday ook en tally en debbie en WL
en jezelf nu ook maar gedaan of niet?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En friday ook en tally en debbie en WL
nadruk op was of op werk?quote:
ach heb gelijk ff wat drinken gepakt... altijd handigquote:Op maandag 19 januari 2009 14:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wordt tijd voor andere lenzen denk ik
Sorry
Das te laatquote:Op maandag 19 januari 2009 14:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Brammel is er vast wel, ik denk ik ook wel
Maar ik ben altijd laatuurtje of 10 ofzo
nou veel plezier dan... ik ben hier vanaaf zowieso niet...quote:Op maandag 19 januari 2009 14:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik er vanavond misschien niet
Spannendquote:Op maandag 19 januari 2009 14:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hey moos![]()
Mja werk.. Denk ik.. Ik ben het eigenlijk nog..quote:
Ik ben systeembeheerderquote:Op maandag 19 januari 2009 14:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niet zo vloeken
Wat doe je eigenlijk voor werk?
Nopequote:Op maandag 19 januari 2009 14:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en jezelf nu ook maar gedaan of niet?
Ik ken dat idee.. ik heb ook het idee dat ik voor vandaag mn max heb bereikt qua werk...quote:Op maandag 19 januari 2009 14:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja werk.. Denk ik.. Ik ben het eigenlijk nog..
Maar moet nog van alles doen maar ik snap even iets niet
Of tenminste.. Mijn hoofd is een gatenkaasIk kan niets onthouden
gelukkigquote:
met kerst had ik dat ook telkens (had van die blauwe leds) dus het leek net schemering telkens maar het was toen al 4.30 uur in de ochtendquote:Op maandag 19 januari 2009 14:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das een beter gevoel.. bij mij voelt het alsof het 10 uur 's avonds is...
Half 10 danquote:Op maandag 19 januari 2009 14:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das te laatbeter ben je er eerder
![]()
dan kan het altijd nog een verassing zijn...quote:
Ik had het ook niet over hierquote:Op maandag 19 januari 2009 14:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nou veel plezier dan... ik ben hier vanaaf zowieso niet...
not me...quote:Op maandag 19 januari 2009 14:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
bijna idereen in dit topic doet it gerelateerd werk/opleiding
ah... nou veel plezier IRL dan...quote:
Ligt gewoon aan mijn bui.. Ik heb nog niet veel gedaan vandaag.. Maar toch..quote:Op maandag 19 januari 2009 14:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ken dat idee.. ik heb ook het idee dat ik voor vandaag mn max heb bereikt qua werk...
Ja maar niet echt spannendquote:Op maandag 19 januari 2009 14:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan kan het altijd nog een verassing zijn...
Doe je weinig aan..quote:Op maandag 19 januari 2009 14:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja vind ik welquote:
Tjah die gasten hebben ook nooit wat te doenquote:Op maandag 19 januari 2009 14:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik doe het zelf ook majaquote:Op maandag 19 januari 2009 14:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Doe je weinig aan..
[..]
Ja vind ik wel
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah... nou veel plezier IRL dan...
idd jij ook nietquote:Op maandag 19 januari 2009 14:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Tjah die gasten hebben ook nooit wat te doen
Ik nietquote:Op maandag 19 januari 2009 14:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet sarcastischquote:Op maandag 19 januari 2009 14:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Doe je weinig aan..
[..]
Ja vind ik wel
windows 7. haat em nu alquote:Op maandag 19 januari 2009 14:30 schreef Tally het volgende:
Ik heb nog 2 pc's te fixen.. Starten niet meer op..
En heb net Windows 7 geinstalleerd.. Even knutselen
oohh jawel hoor.quote:
maar mischien wel beter dan vistaquote:
het is dan ook beta komen veel veranderingen (hoop ik)quote:Op maandag 19 januari 2009 14:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
oohh jawel hoor.
laatst geinstalleert in VMware, vind em echt niet fijn werken
go debquote:
met koppijn nog minder snel... *zucht*quote:Op maandag 19 januari 2009 14:30 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
De tijd is niet vooruit te branden vandaag
*kuch kuch* ibuprofen *kuch*quote:Op maandag 19 januari 2009 14:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
met koppijn nog minder snel... *zucht*
dan hoop ik dat de GUI veranderen.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar mischien wel beter dan vista
[..]
het is dan ook beta komen veel veranderingen (hoop ik)
ik denk dat ik het over 10 min voor gezien houd...quote:
Placebo'squote:Op maandag 19 januari 2009 14:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
*kuch kuch* ibuprofen *kuch*
Wondermiddel
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
*kuch kuch* ibuprofen*kuch*
Wondermiddel
Gewoon even een weetje (omdat veel huisartsen het wel voorschrijven maar niet waarschuwen):quote:Op maandag 19 januari 2009 14:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
*kuch kuch* ibrufen *kuch*
Wondermiddel
jah dat zijn goede pillenquote:
Ik hoop dat ze een hoop (knopjes etc) terug zetten zoals bij 98/xp etc was.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dan hoop ik dat de GUI veranderen.
vooral de taskbar en Explorer werken echt niet fijn.
en IE gaf al problemen toen ik FF wilde downloaden
Oei dan moet ik wel uitkijken... kheb een zwangere vrouw...quote:Op maandag 19 januari 2009 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewoon even een weetje (omdat veel huisartsen het wel voorschrijven maar niet waarschuwen):
Van Ibuprofen kun je maagklachten (maagzweer oa) krijgen. Voor de vrouwen die de pil en Ibu slikken is dit risico trouwens NOG hoger
had je eerder moeten doen hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 14:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Oei dan moet ik wel uitkijken... kheb een zwangere vrouw...
betwijfel t.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een hoop (knopjes etc) terug zetten zoals bij 98/xp etc was.
Ohw okeejquote:Op maandag 19 januari 2009 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewoon even een weetje (omdat veel huisartsen het wel voorschrijven maar niet waarschuwen):
Van Ibuprofen kun je maagklachten (maagzweer oa) krijgen. Voor de vrouwen die de pil en Ibu slikken is dit risico trouwens NOG hoger
daarom ging er gelijk FF opquote:Op maandag 19 januari 2009 14:39 schreef Friday12 het volgende:
crazy waarom gebruik je IE![]()
IE is een probleem. Troep is het
wat gaat het doen?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:39 schreef crazy987 het volgende:
[..]
betwijfel t.
btw, wat vinden jullie van mijn GUI voor dat programma wat ik voor m`n stage maak:
[ afbeelding ]
*knip uit voorwoord*quote:
quote:Dit programma is ontwikkeld voor Fabricom GTI Major Projects te moerdijk.
Het programma is geschreven door Vincent van Walsum gedurende zijn stage periode.
Met dit programma is het mogelijk om incidenten per computer bij te houden en systemen te registreren per locatie.
Schat, lezen is een vak...quote:Op maandag 19 januari 2009 14:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw okeej
Zal het onthouden voor wanneer ik zwanger ben
Paracetamol is wel goed?
Nep pillen..quote:
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op maandag 19 januari 2009 14:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en als jij niet er onder valt hoeft je dus ook niet te zeggen dat je geen nerd bent
sorry...quote:Op maandag 19 januari 2009 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
had je eerder moeten doen hoornu is het al te laat
een soort van topdeskquote:
maar ibu's die zijn niet zo vies... en die lijken dus ook nog op smarties...quote:Op maandag 19 januari 2009 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Schat, lezen is een vak...
IBU kan altijd maagproblemen veroorzaken... maar alleen voor vrouwen die de pil slikken ligt het risico op maagklachten na gebruik van ibu nog hoger
Paracetamol is een van de veiligste pijnstillers verkrijgbaar
Ik slik preventief een maagbeschermer (omeprazol)quote:Op maandag 19 januari 2009 14:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar ibu's die zijn niet zo vies... en die lijken dus ook nog op smarties...
zijn goed ervaren hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 14:41 schreef tripack het volgende:
[..]
een soort van topdesk
hoe ervaren zijn de gebruikers van het programma wat je gaat maken?
ze hadden al zoiets.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wat voor ongeorganiseerde troep werkt je als ze dat nog niet hebben
Persoonlijk vind ik linksboven een dropdown knopje met belangrijke opties cruciaalquote:Op maandag 19 januari 2009 14:39 schreef crazy987 het volgende:
[..]
betwijfel t.
btw, wat vinden jullie van mijn GUI voor dat programma wat ik voor m`n stage maak:
[ afbeelding ]
ok ik dacht al it bedrijf zonder tool dat is gewoon uhm ja FAILquote:Op maandag 19 januari 2009 14:43 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zijn goed ervaren hoor
[..]
ze hadden al zoiets.
Maar zodra ze een rapportage uitprintte kregen ze ALLES dus een boekwerk van 100-200 pagina;s
dus even herschreven, en nu zijn ze 1 tot 2 pagina;s
Ja dat las ik schat, maar ik heb er normaal geen last van maar misschien wel als ik zwanger benquote:Op maandag 19 januari 2009 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Schat, lezen is een vak...
IBU kan altijd maagproblemen veroorzaken... maar alleen voor vrouwen die de pil slikken ligt het risico op maagklachten na gebruik van ibu nog hoger
Paracetamol is een van de veiligste pijnstillers verkrijgbaar
naja, zoveel opties zijn er niet hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 14:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik linksboven een dropdown knopje met belangrijke opties cruciaal
ik slik eigenlijk bijna nooit wat... slik jij zoveel dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik slik preventief een maagbeschermer (omeprazol)
C# met een MSSQL Database als backendquote:Op maandag 19 januari 2009 14:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ok ik dacht al it bedrijf zonder tool dat is gewoon uhm ja FAIL(welke taal geschreven?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |