Ik nietquote:Op maandag 19 januari 2009 14:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
bijna idereen in dit topic doet it gerelateerd werk/opleiding
Dat bedoelde ik ook niet sarcastischquote:Op maandag 19 januari 2009 14:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Doe je weinig aan..
[..]
Ja vind ik wel
windows 7. haat em nu alquote:Op maandag 19 januari 2009 14:30 schreef Tally het volgende:
Ik heb nog 2 pc's te fixen.. Starten niet meer op..
En heb net Windows 7 geinstalleerd.. Even knutselen
oohh jawel hoor.quote:
maar mischien wel beter dan vistaquote:
het is dan ook beta komen veel veranderingen (hoop ik)quote:Op maandag 19 januari 2009 14:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
oohh jawel hoor.
laatst geinstalleert in VMware, vind em echt niet fijn werken
go debquote:
met koppijn nog minder snel... *zucht*quote:Op maandag 19 januari 2009 14:30 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
De tijd is niet vooruit te branden vandaag
*kuch kuch* ibuprofen *kuch*quote:Op maandag 19 januari 2009 14:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
met koppijn nog minder snel... *zucht*
dan hoop ik dat de GUI veranderen.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar mischien wel beter dan vista
[..]
het is dan ook beta komen veel veranderingen (hoop ik)
ik denk dat ik het over 10 min voor gezien houd...quote:
Placebo'squote:Op maandag 19 januari 2009 14:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
*kuch kuch* ibuprofen *kuch*
Wondermiddel
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
*kuch kuch* ibuprofen*kuch*
Wondermiddel
Gewoon even een weetje (omdat veel huisartsen het wel voorschrijven maar niet waarschuwen):quote:Op maandag 19 januari 2009 14:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
*kuch kuch* ibrufen *kuch*
Wondermiddel
jah dat zijn goede pillenquote:
Ik hoop dat ze een hoop (knopjes etc) terug zetten zoals bij 98/xp etc was.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dan hoop ik dat de GUI veranderen.
vooral de taskbar en Explorer werken echt niet fijn.
en IE gaf al problemen toen ik FF wilde downloaden
Oei dan moet ik wel uitkijken... kheb een zwangere vrouw...quote:Op maandag 19 januari 2009 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewoon even een weetje (omdat veel huisartsen het wel voorschrijven maar niet waarschuwen):
Van Ibuprofen kun je maagklachten (maagzweer oa) krijgen. Voor de vrouwen die de pil en Ibu slikken is dit risico trouwens NOG hoger
had je eerder moeten doen hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 14:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Oei dan moet ik wel uitkijken... kheb een zwangere vrouw...
betwijfel t.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een hoop (knopjes etc) terug zetten zoals bij 98/xp etc was.
Ohw okeejquote:Op maandag 19 januari 2009 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewoon even een weetje (omdat veel huisartsen het wel voorschrijven maar niet waarschuwen):
Van Ibuprofen kun je maagklachten (maagzweer oa) krijgen. Voor de vrouwen die de pil en Ibu slikken is dit risico trouwens NOG hoger
daarom ging er gelijk FF opquote:Op maandag 19 januari 2009 14:39 schreef Friday12 het volgende:
crazy waarom gebruik je IE![]()
IE is een probleem. Troep is het
wat gaat het doen?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:39 schreef crazy987 het volgende:
[..]
betwijfel t.
btw, wat vinden jullie van mijn GUI voor dat programma wat ik voor m`n stage maak:
[ afbeelding ]
*knip uit voorwoord*quote:
quote:Dit programma is ontwikkeld voor Fabricom GTI Major Projects te moerdijk.
Het programma is geschreven door Vincent van Walsum gedurende zijn stage periode.
Met dit programma is het mogelijk om incidenten per computer bij te houden en systemen te registreren per locatie.
Schat, lezen is een vak...quote:Op maandag 19 januari 2009 14:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw okeej
Zal het onthouden voor wanneer ik zwanger ben
Paracetamol is wel goed?
Nep pillen..quote:
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op maandag 19 januari 2009 14:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en als jij niet er onder valt hoeft je dus ook niet te zeggen dat je geen nerd bent
sorry...quote:Op maandag 19 januari 2009 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
had je eerder moeten doen hoornu is het al te laat
een soort van topdeskquote:
maar ibu's die zijn niet zo vies... en die lijken dus ook nog op smarties...quote:Op maandag 19 januari 2009 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Schat, lezen is een vak...
IBU kan altijd maagproblemen veroorzaken... maar alleen voor vrouwen die de pil slikken ligt het risico op maagklachten na gebruik van ibu nog hoger
Paracetamol is een van de veiligste pijnstillers verkrijgbaar
Ik slik preventief een maagbeschermer (omeprazol)quote:Op maandag 19 januari 2009 14:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar ibu's die zijn niet zo vies... en die lijken dus ook nog op smarties...
zijn goed ervaren hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 14:41 schreef tripack het volgende:
[..]
een soort van topdesk
hoe ervaren zijn de gebruikers van het programma wat je gaat maken?
ze hadden al zoiets.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wat voor ongeorganiseerde troep werkt je als ze dat nog niet hebben
Persoonlijk vind ik linksboven een dropdown knopje met belangrijke opties cruciaalquote:Op maandag 19 januari 2009 14:39 schreef crazy987 het volgende:
[..]
betwijfel t.
btw, wat vinden jullie van mijn GUI voor dat programma wat ik voor m`n stage maak:
[ afbeelding ]
ok ik dacht al it bedrijf zonder tool dat is gewoon uhm ja FAILquote:Op maandag 19 januari 2009 14:43 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zijn goed ervaren hoor
[..]
ze hadden al zoiets.
Maar zodra ze een rapportage uitprintte kregen ze ALLES dus een boekwerk van 100-200 pagina;s
dus even herschreven, en nu zijn ze 1 tot 2 pagina;s
Ja dat las ik schat, maar ik heb er normaal geen last van maar misschien wel als ik zwanger benquote:Op maandag 19 januari 2009 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Schat, lezen is een vak...
IBU kan altijd maagproblemen veroorzaken... maar alleen voor vrouwen die de pil slikken ligt het risico op maagklachten na gebruik van ibu nog hoger
Paracetamol is een van de veiligste pijnstillers verkrijgbaar
naja, zoveel opties zijn er niet hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 14:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik linksboven een dropdown knopje met belangrijke opties cruciaal
ik slik eigenlijk bijna nooit wat... slik jij zoveel dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik slik preventief een maagbeschermer (omeprazol)
C# met een MSSQL Database als backendquote:Op maandag 19 januari 2009 14:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ok ik dacht al it bedrijf zonder tool dat is gewoon uhm ja FAIL(welke taal geschreven?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |