Laten we hopen. Maar wedstrijden zoals tegen NEC van afgelopen zondag kan het elftal veel vertrouwen geven. Ook hadden we tegen Twente eigenlijk moeten verliezen. Sprong zo ongeveer een gat in het plafond toen Lindgren de 0-2 maakte.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:32 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Vast en zeker, maar hoe lang houd je dit vol? Nee dan ben ik het met toma eens. Die ballen blijven niet zo goed vallen als tegen NEC.
De ontlading die volgt na zo'n gewonnen wedstrijd is groter dan bijv. tegen De Graafschap! Maar t is niet goed voor je hart...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laten we hopen. Maar wedstrijden zoals tegen NEC van afgelopen zondag kan het elftal veel vertrouwen geven. Ook hadden we tegen Twente eigenlijk moeten verliezen. Sprong zo ongeveer een gat in het plafond toen Lindgren de 0-2 maakte.
Maar dit is mijn beleving van het spelletje
quote:'Dit is ook een goede oplossing voor Ajax, want een zo sterk mogelijk NEC is voor Ajax beter, aangezien we hun concurrenten voor de titel nog op bezoek krijgen', zegt Carlos Aalbers.
Ajax.nlquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:10 schreef Devz het volgende:
Staat de samenvatting van zondag al ergens online?
Sorry voor de lange URL!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:10 schreef Devz het volgende:
Staat de samenvatting van zondag al ergens online?
Alleen bleek zondag andermaal dat het verdedigend nog niet al te best is...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De ontlading bij het elftal bij de 2-4 was echt prachtig om te zien.![]()
Ook bij de 0-1 en 1-2 van Sulijmani kreeg ik gewoon kippenvel.
Ondanks dat ik me zeer verbonden voel met Ajax, ben ik op de eerste plaats voetbalsupporter
Het gemis van Vermaelenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:44 schreef Longmen het volgende:
[..]
Alleen bleek zondag andermaal dat het verdedigend nog niet al te best is...
quote:Ajax kan een leuk bedrag op de rekening bijschrijven wanneer Nigel de Jong Hamburger SV verruilt voor Manchester City. Mochten de bedragen van twintig miljoen euro kloppen, dan vangen de Amsterdammers 800.000 euro.
"De transfer is nog niet rond. Maar dit zou een mooie meevaller zijn", zegt manager technische zaken Danny Blind in De Telegraaf. "Zeker als je bedenkt dat Nigel bij HSV nog maar een contract voor een half jaar heeft."
De acht ton die Ajax bij een transfer mag ontvangen, is een solidariteitsbijdrage. "De oude club heeft maximaal recht op vijf procent van de transfersom", zegt Blind. "Maar dat is afhankelijk van hoelang hij daar vanaf zijn twaalfde heeft gevoetbald. Nigel heeft maar twee jaar níét bij ons gespeeld."
Dat betekent dat Ajax kan rekenen op het fikse bedrag van 800.000 euro. "We krijgen wel meer een solidariteitsbijdrage, maar vaak lagere bedragen", aldus Blind.
De transfer van De Jong naar Manchester City is overigens nog niet volledig afgerond. Volgens De Telegraaf gaat de middenvelder dinsdag met de Engelse club onderhandelen over een contract van 4,5 jaar.
En vermeerquote:
Nee dankje, liever af en toe een spannde wedstrijd en de rest met 6-0 graagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:12 schreef Doezelhaar het volgende:
Liever elke week een wedstrijd die spannend is als een 6-0 winst..
liever altijd met 6-0 winnen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee dankje, liever af en toe een spannde wedstrijd en de rest met 6-0 graag
dat moeten dubbele cijfers wordenquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:24 schreef finsdefis het volgende:
[..]
dat moeten dubbele cijfers worden
quote:Hooghouden Suarez was wraakactie tegen El-Akchaoui
Luis Suarez (foto) leek afgelopen zondag in de voetsporen van Richard Witschge te willen treden, door tijdens het uitduel tegen NEC Nijmegen de bal een aantal keren hoog te houden. Nu blijkt echter dat Suarez wraak wilde nemen op zijn directe tegenstander Youssef El-Akchaoui, die vorig seizoen tegen FC Groningen eenzelfde streek uithaalde bij een 5-1 voorsprong voor NEC.
Suarez zag zijn oude ploeggenoten op televisie vernederd worden en was daar dusdanig verbolgen over, dat hij zondag zijn gram haalde. ‘Ik wilde niet zoals El Akchaoui destijds bewust kwetsen. Daarom deed ik het nu bij 0-0,’ legt Suarez in het AD uit. Ajax won het treffen uiteindelijk met 2-4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |