Anders rijmt het niet. En die snappen toch het verschil niet tussen rivaal en concurrent.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zijn wij een 'rivaal' van Twente?![]()
Concurrent misschien, maar toch zeker geen rivaal.
Niet eens concurrent. Die boertjes hebben het alleen allemaal heel hoog in hun bol de laatste tijd.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zijn wij een 'rivaal' van Twente?![]()
Concurrent misschien, maar toch zeker geen rivaal.
Alleen hadden die een spandoek "Wisgerhof = Mister NEC".quote:
Maar, dat spandoek hangt er het hele jaar alquote:Op maandag 19 januari 2009 19:33 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Alleen hadden die een spandoek "Wisgerhof = Mister NEC".
In Nijmegen zijn ze blijkbaar iets realistischer.
Iets van: Altijd Nijmegenaar. Oe a Gentenaar. Zoiets.quote:
ben benieuwd of hij wat loslaat over de Serviër. zal wel niet als er niet naar gevraagd wordt.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de Sport 1 kijkers. Danny Blind is straks te gast bij Sport 1 United.
Dan stel ik die vraag toch.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ben benieuwd of hij wat loslaat over de Serviër. zal wel niet als er niet naar gevraagd wordt.
Oh, en het is de bedoeling dat het contract van Alderweireld tot medio 2013 wordt verlengd.quote:Dario Cvitanich is officieel voor één competitiewedstrijd geschorst na zijn rode kaart (twee keer geel) tegen NEC. Hij mist daardoor de uitbeurt van komend weekeinde tegen FC Groningen.
Je pikt er ook net die 4 topics uit dat ik er niet bij was.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ongelooflijk bizar eigenlijk dat het nog maar een jaar geleden is dat het zo'n grote puinhoop was. Ik zat toevallig een beetje door die oude topics te scrollen en te lezen, maar je kan je haast niet meer voorstellen wat voor sfeer er rondom deze tijd vorig jaar hing rond Ajax, fans, spelers, trainer, bestuur. En dan nu die complete rust.
Voor wie het ook nog eens wil herlezen
[CENTRAAL] Wie wordt na dit seizoen trainer/coach van Ajax? #1
Ajax-commissie (olv Coronel) komt met rapport
Marco van Basten nieuwe coach Ajax
AFC Ajax-topic #916: Frank Rijkaard, welkom terug? en verder
En natuurlijk hoe Montana wel niet tegen de komst van Marco was.
Sprookje Cruijff duurde helaas maar een week ofzoquote:Op maandag 19 januari 2009 20:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ongelooflijk bizar eigenlijk dat het nog maar een jaar geleden is dat het zo'n grote puinhoop was. Ik zat toevallig een beetje door die oude topics te scrollen en te lezen, maar je kan je haast niet meer voorstellen wat voor sfeer er rondom deze tijd vorig jaar hing rond Ajax, fans, spelers, trainer, bestuur. En dan nu die complete rust.
Dat is nog niks vergeleken met die tijd van Wouters. En er zo'n team stond vergelijkbaar met het Feyenoord van nu, er zelfs van Fortuna Sittard thuis werd verloren. Toen zag ik het niet meer zittenquote:Op maandag 19 januari 2009 20:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Door die periode kan ik mij nu de woede wel voorstellen van de menigte die het Maasgebouw steeds wil bestormen.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is nog niks vergeleken met die tijd van Wouters. En er zo'n team stond vergelijkbaar met het Feyenoord van nu, er zelfs van Fortuna Sittard thuis werd verloren. Toen zag ik het niet meer zitten
En deze kan in de bookmarks voor de eerst volgende keer dat we twee keer achter elkaar punten laten liggen.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doe er maar een jaartje extra bij. Emanuelson ook graag.quote:Ajax hoopt op korte termijn het contract van centrale verdediger Toby Alderweireld open te breken en te verlengen tot medio 2013. Dat weet het Algemeen Dagblad maandagavond te melden.
De 19-jarige Belg maakte tegen NEC zijn officiële debuut.
Ajax - Fortuna Sittard 1-3quote:Op maandag 19 januari 2009 20:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is nog niks vergeleken met die tijd van Wouters. En er zo'n team stond vergelijkbaar met het Feyenoord van nu, er zelfs van Fortuna Sittard thuis werd verloren. Toen zag ik het niet meer zitten
Doet Urby denk ik niet, hij heeft in 2006 bijgetekend. Tegen die tijd kan hij wel naar het buitenland als hij zo blijft spelen.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:41 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Doe er maar een jaartje extra bij. Emanuelson ook graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |