Dan kom je op de verkeerde plekken, en je dus per definitie geen baas. Ga maar weer lekker tussen de Heidi's in Lederhosen in de Skihut staan.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:56 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Als je geen bier op hebt zijn er weinig chicks de moeite waard om te hosselen. Helemaal als je een baas bent.
Meneer heeft ook een keer 2 breezers opquote:Op maandag 19 januari 2009 21:09 schreef Rbnn het volgende:
Mensen die zeggen 'Zonder alcohol heb ik het ook gezellig,' moeten echt optieven. Alcohol máákt alles gewoon leuker.
laat even weten wanneer je weer post, zorg ik dat ik kenkerlam benquote:Op maandag 19 januari 2009 21:09 schreef Rbnn het volgende:
Mensen die zeggen 'Zonder alcohol heb ik het ook gezellig,' moeten echt optieven. Alcohol máákt alles gewoon leuker.
quote:
Jaa man ze smaakten heerlijkquote:Op maandag 19 januari 2009 21:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Meneer heeft ook een keer 2 breezers op
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:14 schreef Rasher het volgende:
Kun jij soms met alcohol geen leuke tijd hebben?
Dat ookquote:Op maandag 19 januari 2009 22:09 schreef Specularium het volgende:
Of mensen die beweren niet te drinken vanwege de alcohol maar omdat het 'lekker' is.
.
Precies! Al die fucking losers die het zonodig gezellig moeten hebben als ze dronken zijn! Dan ben je gewoon verslaafd!quote:Op maandag 19 januari 2009 13:21 schreef Cybey het volgende:
Ik kan ook dronken zijn zonder het gezellig te hebben!
Een goed glas cola op zijn tijd, niets mis mee. Maar het is onmogelijk een hele avond door cola te drinken. Als ik BOB ben (komt 1x per jaar voor) ben ik na 5 glazen cola misselijkquote:Op maandag 19 januari 2009 23:23 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat ook![]()
Qua smaak vind ik cola toch lekkerder dan bier, maar bij het uitgaan drink ik gewoon bier, voor de alcohol, voor de gezelligheid
het is ook gewoon lekker.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:09 schreef Specularium het volgende:
Of mensen die beweren niet te drinken vanwege de alcohol maar omdat het 'lekker' is.
.
Als ik thuis op de bank een biertje pak, doe ik dat omdat ik bier gewoon heel lekker vind. Niet om zo zat als een wiel te worden.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:09 schreef Specularium het volgende:
.
qftquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mensen die Heineken geen bier noemen
Bier discussies
Bier
''Snap ik niet, als ik zuip dan wordt ik gek, pak een rek, en gooi hem op je kankerbek''quote:'Ik word agressief pak een kruk ram hem stuk op je kanker rug ik ben afhankelijk.'
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:22 schreef Dueno het volgende:
echt bazen maakt het niet uit welk bier ze drinken.
groetjes baas,
Dus jij vind bier lekker he? Ga jij dan ook op een brakke zondagmorgen lekker je eerste biertje openen terwijl de laatste zich nog aan t verteren is. Of pak je dan toch maar die vieze vruchtensap???? Fucking bullshit dat je bier drinkt omdat je t zo "lekker" vind. Of jij doet t om stoer te doen of jij doet t om er bij te horen of jij doet t om toch wel even dat lekkere gevoel te krijgen wat bier bier maakt.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:58 schreef de_priester het volgende:
TS is duidelijk afhankelijk van alcohol
bij mij bepaalt het niet of het gezelliger wordt, alcohol.
Je kunt namelijk ook prima zonder alcohol gezellig hebben.
Echter, ik ga er niet minder om drinken.
Maar ik drink dan ook een potje bier omdat ik het lekker vind en niet voor de gezelligheid
quote:
Nee muts, 's morgens bak je een paar eieren en drink je een liter melk. Een bazenontbijt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:55 schreef Angeliquetje het volgende:
[..]
Dus jij vind bier lekker he? Ga jij dan ook op een brakke zondagmorgen lekker je eerste biertje openen terwijl de laatste zich nog aan t verteren is. Of pak je dan toch maar die vieze vruchtensap???? Fucking bullshit dat je bier drinkt omdat je t zo "lekker" vind. Of jij doet t om stoer te doen of jij doet t om er bij te horen of jij doet t om toch wel even dat lekkere gevoel te krijgen wat bier bier maakt.
Nep gast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |