quote:Op maandag 19 januari 2009 11:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan heeft één van de eindes al helemaal geen enkele toegevoegde waarde meer eigenlijk... Dat vind ik wel jammer.
Nou ja, die eindes hadden sowieso al geen toegevoegde waardequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. einde toch best relevant eigenlijk, dat maakt het toch allemaal wel een stuk handiger als je geen bugs misbruikt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:03 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind hetWaarom? Omdat geld binnen halen te moeilijk is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. einde toch best relevant eigenlijk, dat maakt het toch allemaal wel een stuk handiger als je geen bugs misbruikt.
Gewoon bartender spelen tot een klein kapitaal hebt, en dan huizen/winkels kopen. Op een gegeven moment komt er meer geld binnen dan je uit kan geven
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
Nee, het bespaart gewoon een hoop moeite. Ik zeg niet dat het moeilijk is, maar dat einde helpt wel het spel te vergemakkelijken.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:10 schreef Cid het volgende:
[..]
Waarom? Omdat geld binnen halen te moeilijk is?
Gewoon bartender spelen tot een klein kapitaal hebt, en dan huizen/winkels kopen. Op een gegeven moment komt er meer geld binnen dan je uit kan geven
Ik vind hetje kan ook een nieuwe game beginnen met DLCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. einde toch best relevant eigenlijk, dat maakt het toch allemaal wel een stuk handiger als je geen bugs misbruikt.
dan lopen ze door mekaar heen...(zo doe ik het nu)
dan kan je je nog steeds aan de einde houden om je hond niet meer te laten leven.In de ban van de mods.
Ik vind hetIk niet. Ik had voordat ik de laatste missie inging elk huis in het spel gekocht en kreeg iets van 15.000 per 5 minuten binnen. Heb het spel laatst na een week of drie weer opgestart en kreeg in één keer 1.600.000 binnen. Ik kon ook gelijk na de mainquest Fairfax kopen, dat miljoen had ik ondertussen ook al bij elkaar gespaard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. einde toch best relevant eigenlijk, dat maakt het toch allemaal wel een stuk handiger als je geen bugs misbruikt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Ja oké, dan is het andersquote:Op maandag 19 januari 2009 12:32 schreef Rossdale het volgende:
Ik niet, ik begon pas halverwege het spel met huizen kopen. Ik hield me veel te veel bezig met alle quests om me met geld te bemoeien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:57 schreef jogy het volgende:
Knothole island is tof!.
Ik heb eerst fairfax doorgelopen en heb voor de genderbender gekozen aan het eind. helaas had ik twee heterosexuele vrouwen dus dat werd lastig.
Ik was begonnen als vrouwtje en ben ook maar mannetje gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wilde zien hoe een evil mannetje er uit zag in vergelijking met een evil vrouwtje. Het scheelt me een extra keer overnieuw beginnen
Moet hem alleen nog eens helemaal als good guy/girl uitspelen. Maar dat komt over een hele tijd wel eens denk ik. Tegen die tijd zal ik ook pas de DLC halen, met een beetje geluk is de prijs dan ook wat gezakt
Please sir. When moon? When Mustang?
heb nog nooit gezien dat een DLC goedkoper wordt...quote:Op maandag 19 januari 2009 13:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik was begonnen als vrouwtje en ben ook maar mannetje gewordenWilde zien hoe een evil mannetje er uit zag in vergelijking met een evil vrouwtje. Het scheelt me een extra keer overnieuw beginnen
Moet hem alleen nog eens helemaal als good guy/girl uitspelen. Maar dat komt over een hele tijd wel eens denk ik. Tegen die tijd zal ik ook pas de DLC halen, met een beetje geluk is de prijs dan ook wat gezakt
Dan moet je de actieweken wat beter in de gaten houdenquote:Op maandag 19 januari 2009 13:26 schreef rihago het volgende:
[..]
heb nog nooit gezien dat een DLC goedkoper wordt...
Soms ook permanent.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je de actieweken wat beter in de gaten houdenGebeurt niet vaak, maar soms verlagen ze tijdelijk de prijzen van DLC.
Denk het wel, alleen kan het nog wel een tijdje duren.quote:Op maandag 26 januari 2009 06:26 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb gezocht maar kan er echt niets over vinden; gaan ze deze game ooit nog naar PC porten?
Hmm. Als het niet gebeurt zal ik dan waarschijnlijk eindelijk tot de aanschaf van een 360 overgaan denk ik. Ook voor Mass Effect 2quote:Op maandag 26 januari 2009 08:29 schreef Cid het volgende:
[..]
Denk het wel, alleen kan het nog wel een tijdje duren.
zo duur is een 360 niet...quote:Op maandag 26 januari 2009 08:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hmm. Als het niet gebeurt zal ik dan waarschijnlijk eindelijk tot de aanschaf van een 360 overgaan denk ik. Ook voor Mass Effect 2.
Nou ja, met verjaardagsgeld etc.
Zo dom ben ik nog net nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:10 schreef rihago het volgende:
hoeveel geld geef je je echtgenoot?
en hoe happy is die gast??
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:50 schreef addict.for.dramatics het volgende:
En nu blijft er "Inferno" bovenin m'n scherm staan, no matter what.. vervelend wel.
Maarja, Main Story uitgespeeldnu verder met de andere quests en achievements. Trouwen is blijkbaar gewoon niet voor mij weggelegd
![]()
![]()
Is er iemand die overnieuw is begonnen om deze keer als good/evil te spelen? Ik zit eraan te denken, maar aan de andere kant heb ik nog wat andere spellen liggen die ik ook nog wil spelen...
Dat had ik ook bovein staan toen, ging vanzelf weer wegquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:50 schreef addict.for.dramatics het volgende:
En nu blijft er "Inferno" bovenin m'n scherm staan, no matter what.. vervelend wel.
Maarja, Main Story uitgespeeldnu verder met de andere quests en achievements. Trouwen is blijkbaar gewoon niet voor mij weggelegd
![]()
![]()
Is er iemand die overnieuw is begonnen om deze keer als good/evil te spelen? Ik zit eraan te denken, maar aan de andere kant heb ik nog wat andere spellen liggen die ik ook nog wil spelen...
Ja bij mij ging het uiteindelijk ook weer weg (toch wel). Toen ik een andere Will ability kocht.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:55 schreef Elmowan het volgende:
[..]
Dat had ik ook bovein staan toen, ging vanzelf weer weg
alleen als je een save game hebt van voor die tijd. Je word er nog voor gewaarschuwd dat het definitief werkt. En er is geen 2de drankjequote:Op maandag 11 mei 2009 11:12 schreef Rensjebree het volgende:
was ik van de week lekker aan het spelen, en eindelijk genoeg geld bij elkaar voor het kasteel.
Dus ik daar een beetje lekker liggen op dat bed, tot dat er een quest kwam.
Ik die quest gedaan. maar ja aan het einde van de quest kreeg ik een drankje.
Nu ben ik een wijfen wil mijn vrouwen met 10 kinderen geen sex meer met me :-/
valt dit nog terug te draaien, zo dat ik weer een grote aantrekkelijke stoere man met hond word?
Uhuuh dikke fail dusquote:Op maandag 11 mei 2009 11:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
alleen als je een save game hebt van voor die tijd. Je word er nog voor gewaarschuwd dat het definitief werkt. En er is geen 2de drankje
zit in mijn downloadlijst... nu nog op mijn werk...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:04 schreef christvs het volgende:
Staat nu ook bij mij aan het downloaden. Straks eens in co-op gaan spelen.
Je 10 kinderen willen geen seks met jequote:Op maandag 11 mei 2009 11:12 schreef Rensjebree het volgende:
Nu ben ik een wijfen wil mijn vrouwen met 10 kinderen geen sex meer met me :-/
je mag mij toevoegenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:40 schreef killermj het volgende:
Ik ben net begonnen met Fable 2.
Mijn gamertag is : EmJeej
Mocht iemand mij willen helpen of tips kan geven, is dat van harte welkom
zal dit weekend pas weer online zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:35 schreef killermj het volgende:
Ben vanmiddag van de Shire afgekomen.... wat een stom stukje is dat, beetje tegen die commander knokken, voor de rest saai daar
Zal je even toevoegen Rihago
lol toevallig heb ik dat gisteren ook bij iemand gedaan..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:58 schreef -Mo- het volgende:
Ik was gisteren maar eens begonnen aan Fable II. Ik was vanzelfsprekend keihard aan het werk, met hout hakken voor 30 gold per keer. En toen kreeg ik opeens 20.000.000 gold [ afbeelding ]. Volgens mij heeft een gek menneke mij zomaar doekoe gegeven [ afbeelding ]. Nu kan ik alles kopen en is het spel nóg makkelijker. [ afbeelding ]
Zinvol is subjectief natuurlijkquote:» Er is al 614 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |