abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 januari 2009 @ 11:55:07 #1
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_65202560
Welkom bij het Fable 2 topic!

Game titel: Fable 2
Developer: Lionhead Studios
Release Date: 24 Oktober in de EU
Publisher: Microsoft Gaming Studios
Genre: Actie RPG
Leeftijdscategorie ESRB: 17+
Modi: Singeplayer, co-op (komt een week later erin) via XBOX LiVE[/b]

Fable 1 was een succesvol spel van de makers van Lionhead Studios, ook bekend van Black and White 1&2 maar ook zitten er mensen bij die verantwoordelijk waren voor de spellen als Dungeon Keeper, magic carpet en theme hospital. En nu is het tijd voor een beter, uitgebreider deel waar Molyneux hopelijk niet te veel beloftes niet waar maakt.

Fable 2 verhaal
Fable 2 speelt zich af 500 jaar na de eerste Fable in een wereld genaamd Albion. De wereld van Albion is zijn helden vergeten. De speler is een van de laatste helden in Albion en het is aan hem om een groep helden weer samen te brengen.

Het verhaal begint wanneer de camera een klein vogeltje volgt dat over het landschap van Albion vliegt. Het vogeltje landt uiteindelijk op een toren en laat daar een poepje vallen. De camera volgt dit poepje totdat het op het hoofd van een 8-jarig kind landt. De hoofdpersoon is geïntroduceerd. [Bron - Wikipedia.nl]

Features (Uitgebreider besproken in het forum: http://community.lionhead.com/forums/thread/2859601.aspx )

Choices, consequences. The innovative gameplay pioneered in the original Fable provided gamers with a never-before-seen level of immersion in a truly interactive world. Fable II expands upon the scope and depth of the Xbox classic by adding incredible new features and creating a wider, more complex kingdom of limitless choices and consequences. Players will have the option to play as a man or woman, get married, have children, and live a life of their own design.

A land far, far away. Revisit the sprawling world of Albion more than 500 years after the events of the original Fable, where you are free to explore the landscape and openly roam the countryside. For the right price every house, hut, dungeon and castle is for sale. Players can witness how the world grows and changes in response to their decisions in incredible and unique ways as they rediscover Albion as if for the first time.

Fight with ease. Fable II pioneers a new combat system designed to allow players to truly master hand weapons such as swords and maces, ranged combat weapons such as cross-bows and guns, and an entirely new magic system. These three disciplines, while very accessible, are also amazingly deep, and allow players to mix combat styles and become everything from master swordsman to skilled ranger to evil magic weilder, utilizing a single button on the Xbox 360 controller.

A hero’s best friend. This groundbreaking addition to the game is integral to the theme of unconditional love in Fable II. The canine companion will act as friend, compass and protector. Players must merely feed their pooch and he will love unconditionally, creating a bond that sets up emotion-filled journeys all throughout this magical world.

Experience the world together. For the first time in the Fable” series, gamers can experience the expansive and immersive world of Fable II with friends, utilizing the new and exciting Dynamic Co-op Mode, bringing the long-awaited multiplayer function to the world of Fable II.

Xbox LIVE Arcade mini-games earn major cash. Carbonated Games has partnered with Lionhead Studios Ltd. to bring an unparalleled experience to gamers through Xbox LIVE Arcade. Gamers can start earning in-game currency for the Fable II world later this year, before the game's release to retail, by downloading and playing exclusive mini-games, which will be available for download on Xbox LIVE Arcade and allow gamers to purchase weapons, armor and more for their hero.

Screenshots

Videos
http://xbox360.ign.com/do(...)o_Albion_092508.html
http://xbox360.ign.com/do(...)InAlbion_100208.html
http://www.gametrailers.com/player/36995.html

Links
Lionhead Studios Fable 2 site
Fable 2 wikipedia engels
Lionhead Fable 2 Forum
FOK!games review van Fable II

Gamertags van FOK!Fable II spelerts
Admiraal_Anaal: Tahie81
Emokid: Bardogan
GilaMonyet: Gilamonyet
Kin238: Woutervn
Merovingian: DudeBart
RedDevil085: RedDevil085
Leonos: Leonos NL
Dj_Day-V: iG x SparkleZ
DJ_: DJerize
Rikketik: RTik
Fipotje: Maarten85
WensMeester: WensMeester
DePemig: Paulster83
rihago: Kerstboom
henkbenzinetank: henkbenzinetank
kleinelievewolff : Wolffje
Rossdale: Rossdale
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 19 januari 2009 @ 11:56:02 #2
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_65202596
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:53 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dan heeft één van de eindes al helemaal geen enkele toegevoegde waarde meer eigenlijk... Dat vind ik wel jammer.
  maandag 19 januari 2009 @ 12:00:20 #3
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_65202713
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:56 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Nou ja, die eindes hadden sowieso al geen toegevoegde waarde
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_65202766
tvp
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 19 januari 2009 @ 12:03:05 #5
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_65202802
Ik vind het
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
einde toch best relevant eigenlijk, dat maakt het toch allemaal wel een stuk handiger als je geen bugs misbruikt.
pi_65203055
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:03 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
einde toch best relevant eigenlijk, dat maakt het toch allemaal wel een stuk handiger als je geen bugs misbruikt.
Waarom? Omdat geld binnen halen te moeilijk is?

Gewoon bartender spelen tot een klein kapitaal hebt, en dan huizen/winkels kopen. Op een gegeven moment komt er meer geld binnen dan je uit kan geven
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  maandag 19 januari 2009 @ 12:13:08 #7
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_65203117
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:10 schreef Cid het volgende:

[..]

Waarom? Omdat geld binnen halen te moeilijk is?

Gewoon bartender spelen tot een klein kapitaal hebt, en dan huizen/winkels kopen. Op een gegeven moment komt er meer geld binnen dan je uit kan geven
Nee, het bespaart gewoon een hoop moeite. Ik zeg niet dat het moeilijk is, maar dat einde helpt wel het spel te vergemakkelijken.
pi_65203303
quote:
Ik vind het
SPOILER
je kan ook een nieuwe game beginnen met DLC

dan lopen ze door mekaar heen...(zo doe ik het nu)

dan kan je je nog steeds aan de einde houden om je hond niet meer te laten leven.
In de ban van de mods.
  maandag 19 januari 2009 @ 12:20:58 #9
65252 Bart
pi_65203312
quote:
Ik vind het
SPOILER
Ik niet. Ik had voordat ik de laatste missie inging elk huis in het spel gekocht en kreeg iets van 15.000 per 5 minuten binnen. Heb het spel laatst na een week of drie weer opgestart en kreeg in één keer 1.600.000 binnen. Ik kon ook gelijk na de mainquest Fairfax kopen, dat miljoen had ik ondertussen ook al bij elkaar gespaard.
  maandag 19 januari 2009 @ 12:32:47 #10
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_65203662
Ik niet, ik begon pas halverwege het spel met huizen kopen. Ik hield me veel te veel bezig met alle quests om me met geld te bemoeien
  maandag 19 januari 2009 @ 12:55:15 #11
65252 Bart
pi_65204430
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:32 schreef Rossdale het volgende:
Ik niet, ik begon pas halverwege het spel met huizen kopen. Ik hield me veel te veel bezig met alle quests om me met geld te bemoeien
Ja oké, dan is het anders
  maandag 19 januari 2009 @ 12:57:47 #12
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_65204528
Knothole island is tof! .

Ik heb eerst fairfax doorgelopen en heb voor de genderbender gekozen aan het eind. helaas had ik twee heterosexuele vrouwen dus dat werd lastig .
SPOILER
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_65204661
Ik kan helaas nog niet veel doen op dat eiland

omdat mijn savegame weg was... moest ik opnieuw beginnen..

en dan komen niet alle quests achter mekaar...

net the sun gedaan..
In de ban van de mods.
  maandag 19 januari 2009 @ 13:23:45 #14
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_65205568
quote:
Op maandag 19 januari 2009 12:57 schreef jogy het volgende:
Knothole island is tof! .

Ik heb eerst fairfax doorgelopen en heb voor de genderbender gekozen aan het eind. helaas had ik twee heterosexuele vrouwen dus dat werd lastig .
SPOILER
Ik was begonnen als vrouwtje en ben ook maar mannetje geworden Wilde zien hoe een evil mannetje er uit zag in vergelijking met een evil vrouwtje. Het scheelt me een extra keer overnieuw beginnen

Moet hem alleen nog eens helemaal als good guy/girl uitspelen. Maar dat komt over een hele tijd wel eens denk ik. Tegen die tijd zal ik ook pas de DLC halen, met een beetje geluk is de prijs dan ook wat gezakt
pi_65205661
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:23 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik was begonnen als vrouwtje en ben ook maar mannetje geworden Wilde zien hoe een evil mannetje er uit zag in vergelijking met een evil vrouwtje. Het scheelt me een extra keer overnieuw beginnen

Moet hem alleen nog eens helemaal als good guy/girl uitspelen. Maar dat komt over een hele tijd wel eens denk ik. Tegen die tijd zal ik ook pas de DLC halen, met een beetje geluk is de prijs dan ook wat gezakt
heb nog nooit gezien dat een DLC goedkoper wordt...
In de ban van de mods.
  maandag 19 januari 2009 @ 13:27:09 #16
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_65205702
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:26 schreef rihago het volgende:

[..]

heb nog nooit gezien dat een DLC goedkoper wordt...
Dan moet je de actieweken wat beter in de gaten houden Gebeurt niet vaak, maar soms verlagen ze tijdelijk de prijzen van DLC.
  woensdag 21 januari 2009 @ 08:10:22 #17
44855 Rkatier
Si vis pacem, para bellum
pi_65271547
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:27 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dan moet je de actieweken wat beter in de gaten houden Gebeurt niet vaak, maar soms verlagen ze tijdelijk de prijzen van DLC.
Soms ook permanent.
Gears 1 maps werden gratis, de prijzen van o.a. forza DLC werdt gehalveerd en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Het gebeurd wel., maar je moet wel over een lading geduld beschikken
Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
  maandag 26 januari 2009 @ 06:26:01 #18
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_65409443
Ik heb gezocht maar kan er echt niets over vinden; gaan ze deze game ooit nog naar PC porten?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_65409994
quote:
Op maandag 26 januari 2009 06:26 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb gezocht maar kan er echt niets over vinden; gaan ze deze game ooit nog naar PC porten?
Denk het wel, alleen kan het nog wel een tijdje duren.

Die patch heeft overigens mijn random-crash-probleem niet opgelost. Gisteren die uitbreiding gedownload en het spel overnieuw begonnen. Loopt m'n xbox na 15 minuten snel door het begin heen spelen al weer vast

Toen had ik geen zin meer, weg 800 MS punten
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  maandag 26 januari 2009 @ 08:34:40 #20
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_65410040
quote:
Op maandag 26 januari 2009 08:29 schreef Cid het volgende:

[..]

Denk het wel, alleen kan het nog wel een tijdje duren.
Hmm. Als het niet gebeurt zal ik dan waarschijnlijk eindelijk tot de aanschaf van een 360 overgaan denk ik. Ook voor Mass Effect 2 .

Nou ja, met verjaardagsgeld etc .
pi_65413652
quote:
Op maandag 26 januari 2009 08:34 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hmm. Als het niet gebeurt zal ik dan waarschijnlijk eindelijk tot de aanschaf van een 360 overgaan denk ik. Ook voor Mass Effect 2 .

Nou ja, met verjaardagsgeld etc .
zo duur is een 360 niet...
In de ban van de mods.
  maandag 26 januari 2009 @ 11:25:52 #22
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_65413741
Aangezien ik op dit moment toch echt geen geld overhoud aan het einde van de maand, voor mij wel .

Als ik na mijn studie ga werken koop ik wel een berg Xbox 1440's .
pi_65507475
Heel leuk hoor, Fable 2, maar die glitches komen echt m'n neus uit.

Nu heb ik weer dat telkens als ik met iemand trouw, hij van me scheidt. Ik had het al een keer eerder, maar toen dacht ik dat dat was omdat ik gewoon een tijd geen seks met hem had gehad, maar vandaag had ik het godverdeurie wéér!

Ik had maandagavond voor het laatst gespeeld, opgeslagen in ons huis nog wel en vandaag weer geload en het eerste wat hij zegt is dat hij wilt scheiden. Ook staat er dat ik 2x een 'widow' ben nu.

Weet iemand of er iets tegen te doen is, en zo ja, wat?
10/08 Maximo Park | 15.16.17/08 Lowlands | 02/09 Conor Oberst | 04/09 The Faint
the space that's in between insane and insecure
pi_65519417
hoeveel geld geef je je echtgenoot?

en hoe happy is die gast??
In de ban van de mods.
pi_65548088
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:10 schreef rihago het volgende:
hoeveel geld geef je je echtgenoot?

en hoe happy is die gast??
Zo dom ben ik nog net niet . Ik geef hem 't dubbele van wat-ie wilt en zijn happiness stond op 'Happy' toen ik hem afsloot (en Fine toen ik hem weer opstartte..). Maar verder stond dat schuifbalkje gewoon helemaal rechts (naar het hartje toe dus).

Sooo.. yeah, I'm confused.
pi_65697220
En nu blijft er "Inferno" bovenin m'n scherm staan, no matter what .. vervelend wel.

Maarja, Main Story uitgespeeld nu verder met de andere quests en achievements. Trouwen is blijkbaar gewoon niet voor mij weggelegd

Is er iemand die overnieuw is begonnen om deze keer als good/evil te spelen? Ik zit eraan te denken, maar aan de andere kant heb ik nog wat andere spellen liggen die ik ook nog wil spelen...
pi_65698131
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:50 schreef addict.for.dramatics het volgende:
En nu blijft er "Inferno" bovenin m'n scherm staan, no matter what .. vervelend wel.

Maarja, Main Story uitgespeeld nu verder met de andere quests en achievements. Trouwen is blijkbaar gewoon niet voor mij weggelegd

Is er iemand die overnieuw is begonnen om deze keer als good/evil te spelen? Ik zit eraan te denken, maar aan de andere kant heb ik nog wat andere spellen liggen die ik ook nog wil spelen...

ja ik wel..

speel nu als evil...
In de ban van de mods.
pi_65730437
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:50 schreef addict.for.dramatics het volgende:

Dat had ik ook bovein staan toen, ging vanzelf weer weg
pi_65732625
Is er hier inmiddels al iemand die alle dolls heeft verzameld voor de 'The Dollcatcher' achievement? Ik zou ze graag ruilen/lenen tegen veel geld of elke andere achievement. Ik heb ook de Fable Pub Games, dus ik heb ook de items die nodig zijn voor de 'The Completionist' achievement te ruil.
Ja lekker!
pi_65756760
De map van Fable 2.

Te downloaden bij Lionhead (40MB)

http://www.lionhead.com/?newsid=65
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_65784692
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:55 schreef Elmowan het volgende:

[..]

Dat had ik ook bovein staan toen, ging vanzelf weer weg
Ja bij mij ging het uiteindelijk ook weer weg (toch wel). Toen ik een andere Will ability kocht.

Ik zit eraan te denken om een new game te starten, maar ga eerst toch even wat meer achievements halen en daarna als evil spelen. Al heb ik nu ineens weer m'n DS hervonden en speel ik daar weer veel op keuzes, keuzes..
pi_68898224
Ff een kickje hoor

deze week komt see the future uit.

mensen die deze gaan aanschaffen hier??
In de ban van de mods.
pi_68898371
was ik van de week lekker aan het spelen, en eindelijk genoeg geld bij elkaar voor het kasteel.

Dus ik daar een beetje lekker liggen op dat bed, tot dat er een quest kwam.
Ik die quest gedaan. maar ja aan het einde van de quest kreeg ik een drankje.

Nu ben ik een wijf en wil mijn vrouwen met 10 kinderen geen sex meer met me :-/
valt dit nog terug te draaien, zo dat ik weer een grote aantrekkelijke stoere man met hond word?
JA!
  maandag 11 mei 2009 @ 11:20:58 #34
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_68898611
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:12 schreef Rensjebree het volgende:
was ik van de week lekker aan het spelen, en eindelijk genoeg geld bij elkaar voor het kasteel.

Dus ik daar een beetje lekker liggen op dat bed, tot dat er een quest kwam.
Ik die quest gedaan. maar ja aan het einde van de quest kreeg ik een drankje.

valt dit nog terug te draaien, zo dat ik weer een grote aantrekkelijke stoere man met hond word?
alleen als je een save game hebt van voor die tijd. Je word er nog voor gewaarschuwd dat het definitief werkt. En er is geen 2de drankje
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_68898700
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:20 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

alleen als je een save game hebt van voor die tijd. Je word er nog voor gewaarschuwd dat het definitief werkt. En er is geen 2de drankje
Uhuuh dikke fail dus

Dat werd wel gezegt, maar ja voor ik het al oppakte had ik het al op gedronken

Maar ja ik ben bijna helemaal klaar dus begin eerdags eens opnieuw
JA!
pi_68933357
zojuist see the future aangeschaft...

vanavond eens kijken wat het is..
In de ban van de mods.
pi_68936567
Staat nu ook bij mij aan het downloaden. Straks eens in co-op gaan spelen .
pi_68937063
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:04 schreef christvs het volgende:
Staat nu ook bij mij aan het downloaden. Straks eens in co-op gaan spelen .
zit in mijn downloadlijst... nu nog op mijn werk...

vanavond eens checken...
In de ban van de mods.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 17:56:28 #39
239775 BlazingV2
Och gut toch
pi_68947376
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:12 schreef Rensjebree het volgende:
Je 10 kinderen willen geen seks met je
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 19:40:38 #40
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_69094148
Ik ben net begonnen met Fable 2.
Mijn gamertag is : EmJeej

Mocht iemand mij willen helpen of tips kan geven, is dat van harte welkom
pi_69120009
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:40 schreef killermj het volgende:
Ik ben net begonnen met Fable 2.
Mijn gamertag is : EmJeej

Mocht iemand mij willen helpen of tips kan geven, is dat van harte welkom
je mag mij toevoegen

kerstboom is mijn gamertag

gisteren weer begonnen met fable... en nu alweer uitgespeeld... maar ga nu voor alle achievements... incl DLC...

dus als je hulp nodig hebt... just ask...
In de ban van de mods.
  donderdag 21 mei 2009 @ 18:35:04 #42
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_69267831
Ben vanmiddag van de Shire afgekomen.... wat een stom stukje is dat, beetje tegen die commander knokken, voor de rest saai daar

Zal je even toevoegen Rihago
pi_69286081
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 18:35 schreef killermj het volgende:
Ben vanmiddag van de Shire afgekomen.... wat een stom stukje is dat, beetje tegen die commander knokken, voor de rest saai daar

Zal je even toevoegen Rihago
zal dit weekend pas weer online zijn.

Heb fable 2 nu weer helemaal uitgespeeld... incl alle 2 DLC

Nu maar eens alle achievements gaan halen...
In de ban van de mods.
pi_69288581
Ik was gisteren maar eens begonnen aan Fable II. Ik was vanzelfsprekend keihard aan het werk, met hout hakken voor 30 gold per keer. En toen kreeg ik opeens 20.000.000 gold . Volgens mij heeft een gek menneke mij zomaar doekoe gegeven . Nu kan ik alles kopen en is het spel nóg makkelijker.
pi_69289704
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 12:58 schreef -Mo- het volgende:
Ik was gisteren maar eens begonnen aan Fable II. Ik was vanzelfsprekend keihard aan het werk, met hout hakken voor 30 gold per keer. En toen kreeg ik opeens 20.000.000 gold [ afbeelding ]. Volgens mij heeft een gek menneke mij zomaar doekoe gegeven [ afbeelding ]. Nu kan ik alles kopen en is het spel nóg makkelijker. [ afbeelding ]
lol toevallig heb ik dat gisteren ook bij iemand gedaan..

al mijn geld weg gegeven
In de ban van de mods.
pi_69773677
tvp
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:07:05 #47
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92612438
Nee ik ga geen nieuwe DLC aankondigen, was het maar zo'n feest

Ik vroeg mij eigenlijk af of iemand nog wat Hero Dolls over had die ik misschien mag lenen voor de "Dollcatchers" achievement. Dat wil dus zeggen, de dolls die je bij de Westcliff shooting range krijgt.

Heb nog vier achievements over waarvan deze er een van is en om een of andere reden blijft 't een beetje knagen :(

Niet geschoten is altijd mis :* En anders schuif ik er gewoon Fable 3 in O+

quote:
» Er is al 614 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Zinvol is subjectief natuurlijk :@....
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')