Is het voor een schoolopdracht? Kan je niet gewoon schrijven dat je daar niet nauwkeurig genoeg voor kan werken? Ofzo?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Wil iemand me uitleggen hoe ik in godsnaam in 3 a4'tjes moet beschrijven hoe ik mezelf kan verbeteren op nauwkeurigheid?
quote:
Dat ja SHE, en daarbij is er toch ook nog Photoshop en diverse poses waarin je automagisch van alles strak trekt? Komt helemaal goed!quote:Op maandag 19 januari 2009 12:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Echt mensen die negatief commentaar over je leveren zijn echt internetbitches.
Dat hoef je hierna in elk geval niet meer te doen!quote:Op maandag 19 januari 2009 12:32 schreef conleche het volgende:
Ik heb alleen nog maar de enveloppen opengemaakt van een jaar lang bankafschriften
Naam, Naam, Naamquote:Op maandag 19 januari 2009 12:35 schreef cyclechick het volgende:
Tis vastgelopen, zou dat een teken zijn?
En ik snap niet hoe je aan meerdere mensen tegelijk dezelfde pm kunt sturen.
mijn adresboek is namelijk leeg
Nou het domme is. Ik ben niet eens onnauwkeurig. Maar mijn leraar heeft mijn periodieke beoordeling bekeken en daar kwam toevallig nauwkeurigheid uit de bus als minst goede. Niet eens omdat het mijn slechtste punt is maar gewoon weet niet. Ik dacht laat ik ook maar wat 'minder goeds' invullen.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is het voor een schoolopdracht? Kan je niet gewoon schrijven dat je daar niet nauwkeurig genoeg voor kan werken? Ofzo?
quote:
Sterker nog, ik denk dat de nabewerking langer duurt dan de shoot zelfquote:Op maandag 19 januari 2009 12:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je laat je toch wel mooi fotoshoppen hoop ik! Zelfs een topmodellenlijf heeft dat tegenwoordig nodig!
En volgens mij zal het wel meevallen met de kritiek. Je dóet het toch maar en zolang er tieten aanzitten zal het de meeste mannen worst zijn. Van vrouwen verwacht ik weinig kritiek. Die vinden het volgens mij vaak alleen maar dapper.
Nou, dan geeft je zelf al het antwoord. Beschrijf bovenstaande situatie. Het is namelijk best onnauwkeurig van je om gewoon maar iets "minder goeds" in te vullen terwijl daar niet eens een echte reden aan ten grondslag ligt.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nou het domme is. Ik ben niet eens onnauwkeurig. Maar mijn leraar heeft mijn periodieke beoordeling bekeken en daar kwam toevallig nauwkeurigheid uit de bus als minst goede. Niet eens omdat het mijn slechtste punt is maar gewoon weet niet. Ik dacht laat ik ook maar wat 'minder goeds' invullen.!
En nu moet ik dus een verbeter verslag schrijven over de punten die minder zijn.
misschien kun je een 12 stappen plan bedenken voor de acceptatie van je mindere kanten door jezelf en je omgevingquote:Op maandag 19 januari 2009 12:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nou het domme is. Ik ben niet eens onnauwkeurig. Maar mijn leraar heeft mijn periodieke beoordeling bekeken en daar kwam toevallig nauwkeurigheid uit de bus als minst goede. Niet eens omdat het mijn slechtste punt is maar gewoon weet niet. Ik dacht laat ik ook maar wat 'minder goeds' invullen.!
En nu moet ik dus een verbeter verslag schrijven over de punten die minder zijn.
Als je maar niet zo'n gladgestreken photoshop shoot hebt hoor. Het moet wel natuurlijk lijken.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat de nabewerking langer duurt dan de shoot zelf![]()
Hoe dichterbij het komt hoe nerveuzer ik word![]()
Ik heb vroeger wel lingerie/bikini shoots gedaan, maar naakt ziet alles er toch anders uit vind ik
Wat een geluk dat je lang haar hebt! Dat "kleedt" toch een beetje aan.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat de nabewerking langer duurt dan de shoot zelf![]()
Hoe dichterbij het komt hoe nerveuzer ik word![]()
Ik heb vroeger wel lingerie/bikini shoots gedaan, maar naakt ziet alles er toch anders uit vind ik
Ik weet gewoon dat nauwkeurigheid een minder punt is dan de rest van de punten die er opstaan. Maar het is niet zo dat er een absolute verbetering in moet zitten, omdat mijn nauwkeurigheid qua maatstaven hier op stage verder prima is, helemaal vergeleken bij eerdere stagiaires. Vergeleken bij de rest van de punten is nauwkeurigheid dus minder maar ik ben nog steeds niet verschrikkelijk onnauwkeurig.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, dan geeft je zelf al het antwoord. Beschrijf bovenstaande situatie. Het is namelijk best onnauwkeurig van je om gewoon maar iets "minder goeds" in te vullen terwijl daar niet eens een echte reden aan ten grondslag ligt.
Misschien dat er wat jaloerse mensen iets lelijks gaan roepen.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je laat je toch wel mooi fotoshoppen hoop ik! Zelfs een topmodellenlijf heeft dat tegenwoordig nodig!
En volgens mij zal het wel meevallen met de kritiek. Je dóet het toch maar en zolang er tieten aanzitten zal het de meeste mannen worst zijn. Van vrouwen verwacht ik weinig kritiek. Die vinden het volgens mij vaak alleen maar dapper.
Kickfit is leuk!!quote:Op maandag 19 januari 2009 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
ok, ik heb me in plaats van voor spinnen een lesje ingeschreven voor Kickfit, als aanvulling op mn kickboksen
morgen om 15.00uur
ben zeer benieuwd!
Ik denk dat dat een beetje onvermijdelijk is helaas.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat er wat jaloerse mensen iets lelijks gaan roepen.
Maar die slaan wij gewoon vakkundig in elkaar![]()
En SHE, alleen de donateurs krijgen de foto's toch?
Of denk je dat je het niet kunt tegenhouden om de foto's op internet te zetten? Ze moeten daar toch iets voor tekenen begreep ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |