Ik heb 3 foto's gemaakt net, maar OMG kan wel huilen als ik ze zie,. Ik zie er echt obees en supercompact uit. tis net alsof ik eigenlijk een best oke figuur heb, maar met 10 cm meer lengte en dat er dan iemand heel hard van boven op mijn hoofd heeft geduwd, totdat alles zo een beetje inelkaar was geduwdquote:Op maandag 19 januari 2009 12:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik.
Ik zeg het niet omdat ik wil bepalen voor een ander wat goed is; maar dit zijn gewoon natuurwetten
Kan je echt geen fluit aan doen; fietsen is je passie, blijf dus lekker fietsen. Enige wat helpt is niet zoveel fietsen. Als je er ook nog eens bij zou fitnessen dan kreeg je helemaal forse benen, dus ik zou vooral uit de grote boze zaal van All-in blijven.
Jij zou wel kunnen overwegen om te gaan hardlopen; grote kans dat je benen in elk geval smaller gaan ogen.
Maar dat is een kwestie van proberen, ik heb je nog niet naakt gezien, dus ik kan alleen maar gissen.
Hoe begin je met hardlopen en spinnen? Eerste week voor hardlopen is bijv op de eerste dag 4x 2min lopen / 2 min wandelen. Spinnen is de afstelling v/d fiets belangrijk, anders kan je idd snel een goede knieblessure oplopen.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Nou, ík moet dan zeker gaan hardlopen. Mijn romp is slank, ledematen zijn dik, om het even extreem uit te drukken. Al mijn vet zit op mijn heupen, kont en bovenbenen en bovenarmen.
Ik heb al een slanke taille en platte buik.
Alleen, ik vind sporten zo moeilijk...
Ik word echt knalpaars, kortademig en alles doet me pijn als ik hardloop, zwem, spin, aerobic.
Van spinnen kreeg ik na een paar weken al een giga-knieblessure.
Ik voel me gewoon klote door sport. Moet ik er dan gewoon 'ff doorheen' ofzo? Langer volhouden?
Zijn ze bij jou weggegaan door het fietsen?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:22 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik begrijp je echt precies! alleen heb ik nooit kleiner, wel groter gehad, dus ik kan het juist steeds beter accepteren. Maar kleren vind ik inderdaad vaak veel mooier staan met een kleinere cup
* Greys springt bij SHE achterop.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Zijn ze bij jou weggegaan door het fietsen?
Want dan spring ik NU op de fiets hoor!
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys springt bij SHE achterop.
Oh nee wacht, dat helpt niet zeker?
Of van die leuke omslag jurkjes! En dan zit het decollete zo belachelijk laag dat je halve bh is te zien, en je eruit ziet alsof je net van je eerste les paaldansen voor hoeren komtquote:Op maandag 19 januari 2009 12:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Precies!!
Ik kreeg van de week een heel chique bloesje van La Martina van mijn moesje, helemaal tof enzo. Trek ik 'm aan, spant dat ding helemaal om mijn tieten en zit het te wijd bij mijn taille en armen.
Het zag eruit alsof iemand een kamper in een pak aan het hijsen was.
Dan voel ik me zoooooo ongelukkig
Alleen met een strak t-shirt met snoezige opdruk is het grappig, maar dan nog is dat alleen leuk als ik in een niet zo serieuze, speelse bui ben.
En ik begrijp het niet...tot mijn 25e was het een B! Het kan toch nooit dat die 10kg extra alleen op mijn borsten is gaan zitten??
Ik moet over anderhalve maand nakend voor volslagen onbekenden die allemaal niet kunnen wachten op commentaar te leverenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:26 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb 3 foto's gemaakt net, maar OMG kan wel huilen als ik ze zie,. Ik zie er echt obees en supercompact uit. tis net alsof ik eigenlijk een best oke figuur heb, maar met 10 cm meer lengte en dat er dan iemand heel hard van boven op mijn hoofd heeft geduwd, totdat alles zo een beetje inelkaar was geduwd
zien!quote:Op maandag 19 januari 2009 12:26 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb 3 foto's gemaakt net, maar OMG kan wel huilen als ik ze zie,. Ik zie er echt obees en supercompact uit. tis net alsof ik eigenlijk een best oke figuur heb, maar met 10 cm meer lengte en dat er dan iemand heel hard van boven op mijn hoofd heeft geduwd, totdat alles zo een beetje inelkaar was geduwd
Daar moet je gewoon zo'n hemdje onder doen!!!quote:Op maandag 19 januari 2009 12:28 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Of van die leuke omslag jurkjes! En dan zit het decollete zo belachelijk laag dat je halve bh is te zien, en je eruit ziet alsof je net van je eerste les paaldansen voor hoeren komt![]()
Of koltruitjes, en dan lijkt het net alsof je tieten het middelpunt van je lichaam zijn.
Net als Bij Georgina Verbaan. Zit hem in de naam!quote:Op maandag 19 januari 2009 12:25 schreef SHE het volgende:
[..]
En ik begrijp het niet...tot mijn 25e was het een B! Het kan toch nooit dat die 10kg extra alleen op mijn borsten is gaan zitten??
Echt mensen die negatief commentaar over je leveren zijn echt internetbitches.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik moet over anderhalve maand nakend voor volslagen onbekenden die allemaal niet kunnen wachten op commentaar te leveren
Trust me, ik ben veel minder kritisch
Nee, ik heb er 4 uur voor onder het mes gelegen. Maar uiteindelijk nog steeds een 75D overgehouden (en die is ook helemaal gevuld. En ik ben maar 1.62 dus ik ben nog steeds het meisje met de grote tietenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Zijn ze bij jou weggegaan door het fietsen?
Want dan spring ik NU op de fiets hoor!
of aan mij!quote:
Why?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik moet over anderhalve maand nakend voor volslagen onbekenden die allemaal niet kunnen wachten op commentaar te leveren
Yes please!!quote:Op maandag 19 januari 2009 12:32 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Why?
Oke, ik ga ze pmmen... denk ik...
Doe er ook 1 bij met een jurkje, dan kun je het ook zien als het best oke is
Je laat je toch wel mooi fotoshoppen hoop ik! Zelfs een topmodellenlijf heeft dat tegenwoordig nodig!quote:Op maandag 19 januari 2009 12:29 schreef SHE het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Wil iemand me uitleggen hoe ik in godsnaam in 3 a4'tjes moet beschrijven hoe ik mezelf kan verbeteren op nauwkeurigheid?
je zou kunnen proberen heel groot en schots en scheef over de pagina's heen te schrijven, en dat dan als vebeterpunt noemen?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Wil iemand me uitleggen hoe ik in godsnaam in 3 a4'tjes moet beschrijven hoe ik mezelf kan verbeteren op nauwkeurigheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |