quote:
quote:
Wellicht een goede reden om depressief te worden?quote:
Meer drinken.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:10 schreef Pheno het volgende:
Zo, nieuwe was en even snel de stofzuiger over de vloer gedaan. Ik ben weer goed bezig. EN mijn nier stopt langzamerhand met steken, dus of het is afgestorven, of het komt weer langzaam goed.
ik hoop het laatste voor jequote:Op maandag 19 januari 2009 11:10 schreef Pheno het volgende:
Zo, nieuwe was en even snel de stofzuiger over de vloer gedaan. Ik ben weer goed bezig. EN mijn nier stopt langzamerhand met steken, dus of het is afgestorven, of het komt weer langzaam goed.
10 liter is niet goed meer voor jequote:
Wil jij iedereen depressief hebben?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:08 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wellicht een goede reden om depressief te worden?
En zijn telkens mislukkende pogingen... hij zou er zo zelf depressief van kunnen worden.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wil jij iedereen depressief hebben?
Jaquote:Op maandag 19 januari 2009 11:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wil jij iedereen depressief hebben?
Welnee.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
En zijn telkens mislukkende pogingen... hij zou er zo zelf depressief van kunnen worden.
quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:17 schreef Klonk het volgende:
LL
Kun jij Jort ff pijpen, blijft ie mischien een tijdje rustig....
Mag ik nietquote:Op maandag 19 januari 2009 11:17 schreef Klonk het volgende:
LL
Kun jij Jort ff pijpen, blijft ie mischien een tijdje rustig....
Regel dat dan..quote:
Ik sta er inquote:
Of je Cali RSS Feeder was offline?quote:
Ik was zelf het grootste deel van de dag offline, al heeft dat weinig te maken met de aanwezigheid van MPG.quote:
Of juist niet. Toen ik nog last had van mijn nier mocht ik juist niet meer dan 1 a 1,5 liter vocht per dag binnen krijgenquote:
Blue Screen Monday?quote:
Jarig zijn is geen redenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was zelf het grootste deel van de dag offline, al heeft dat weinig te maken met de aanwezigheid van MPG.
Nee. Ik heb tijdelijk voor jou de honneurs waargenomen m.b.t. de Cali-RSSquote:
Ik heb echt een reputatie opgebouwd de laatste tijd, hequote:Op maandag 19 januari 2009 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Ik heb tijdelijk voor jou de honneurs waargenomen m.b.t. de Cali-RSS.
Je hebt ook een Pien-RSS?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb echt een reputatie opgebouwd de laatste tijd, he.
En dat terwijl ik op veel meer mensen reageer.
En daar is de man met de Ll-RSSquote:
Waarom weet ik nou dat ze in het echt Jasmin Wagner heetquote:
Het is Klonkette?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
Waarom weet ik nou dat ze in het echt Jasmin Wagner heet
Ik ken een lekker wijf dat sonja heetquote:
Gammaquote:Op maandag 19 januari 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ken een lekker wijf dat sonja heet
Sonja's
dat moet de mijne wel zijnquote:Op maandag 19 januari 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ken een lekker wijf dat sonja heet
Sonja's
dat heeft ze niet nodig, die kan alles vreten wat ze wil en ze komt nog geen grammetje aan, ik hoef maar naar een kroket te kijken en ben weer 10 kilo zwaarderquote:Op maandag 19 januari 2009 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze schrijft toch geen afslankboeken he.
Dan ken ik jou ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Zo herkenbaarquote:Op maandag 19 januari 2009 11:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat heeft ze niet nodig, die kan alles vreten wat ze wil en ze komt nog geen grammetje aan, ik hoef maar naar een kroket te kijken en ben weer 10 kilo zwaarder
Dan is die kroket wel goed gevuld!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat heeft ze niet nodig, die kan alles vreten wat ze wil en ze komt nog geen grammetje aan, ik hoef maar naar een kroket te kijken en ben weer 10 kilo zwaarder
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan ken ik jou ookik ken meerdere parenclubs van binnen, maar dat was meer beroepsmatig, dingen bezorgen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
Dat zeggen ze allemaalquote:Op maandag 19 januari 2009 11:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ken meerdere parenclubs van binnen, maar dat was meer beroepsmatig, dingen bezorgen enzo
Dan dringt zich de vraag op welk ding je bezorgde...quote:Op maandag 19 januari 2009 11:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ken meerdere parenclubs van binnen, maar dat was meer beroepsmatig, dingen bezorgen enzo
Werkzequote:
Dunequote:Op maandag 19 januari 2009 12:01 schreef Klonk het volgende:
nu we toch aan het stuiteren zijn op happy hardcore
en ik meen het ook, ieder z´n ding maar dat is niet mijn dingquote:
Het boekquote:
Goed ideequote:
Productiefquote:Op maandag 19 januari 2009 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Bonte was zit al in de machine, bedje verschonen, vanmiddag nog de witte was, de afwas en een beurt met de stofzuiger(een schoonmaakbeurt dus ja).
En een nieuw PR op de weegschaal vanoggel![]()
Wat nou Blue Monday
Public Relations op de weegschaal?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Bonte was zit al in de machine, bedje verschonen, vanmiddag nog de witte was, de afwas en een beurt met de stofzuiger(een schoonmaakbeurt dus ja).
En een nieuw PR op de weegschaal vanoggel![]()
Wat nou Blue Monday
Persoonlijk Record jaquote:Op maandag 19 januari 2009 12:08 schreef MPG het volgende:
Public Relations op de weegschaal?
Enne, moet jij niet werken ofzo?
Ik zou hout pakken. Plastic wil nog weleens smelten als je het per ongeluk in de pan laat liggen (wat je met metaal altijd straffeloos kon doen)quote:Op maandag 19 januari 2009 12:08 schreef Klonk het volgende:
ik ga straks allemaal nieuwe keukendingen kopen, nadat ik een tamelijk dure tefalpan met met metaal keukenspul heb verpest is het tijd voor plastic (en een nieuwe pan)
Zwaarder dan ooit?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Persoonlijk Record ja
En nee. Voor het eerst in bijna 4,5 jaar is "beschikbaar zijn" even genoegBankzitten ftw
welke josti laat dan ook een plastic spatel in de pan?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou hout pakken. Plastic wil nog weleens smelten als je het per ongeluk in de pan laat liggen (wat je met metaal altijd straffeloos kon doen)
Een josti die dat met metalen spatels gewend wasquote:Op maandag 19 januari 2009 12:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
welke josti laat dan ook een plastic spatel in de pan?
dat is mij nog nooit overkomen, wel een keer de over voorverwarmd met iets van plastic erinquote:Op maandag 19 januari 2009 12:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
welke josti laat dan ook een plastic spatel in de pan?
Ehmm nee.quote:
quote:En bij welke baas kun je nou bankzitten? Ben je profvoetballer ofzo?
Dat zal mij nooit gebeurenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:13 schreef Klonk het volgende:
wel een keer de over voorverwarmd met iets van plastic erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Slechte gewoontes straffen zichzelf uiteindelijk afquote:Op maandag 19 januari 2009 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een josti die dat met metalen spatels gewend was
IKKE OOK SNEEUW WILLEN HEBBENquote:Op maandag 19 januari 2009 12:21 schreef Californium het volgende:
sneeuw![]()
ik hoop dat het niet blijft liggen
Wees blij dat we van die troep af zijnquote:
nee, dat ben ik niet, de wereld was met sneeuw veeeeeeeeeeeeeeel mooierquote:Op maandag 19 januari 2009 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Wees blij dat we van die troep af zijn![]()
.
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:21 schreef Californium het volgende:
sneeuw![]()
ik hoop dat het niet blijft liggen
Je mag het naar mij doorsturen. Klonk heeft al genoeg gehad de afgelopen tijd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |