abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66274361
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:49 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Maar die eerste twee plaatsen bereik je niet zo snel wanneer je steeds topspelers verkoopt en er mindere spelers voor moet terughalen.
Twente en AZ doen het toch vrij aardig op die manier.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 20:05:25 #102
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_66289774
ik denk dat hij niet tegen de druk kan op dit moment. het wordt misschien niet uitdrukkelijk uitgesproken door ajax, maar het is er natuurlijk wel degelijk.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_66618356
quote:
Sulejmani: "Natuurlijk is het soms lastig"
02 maart 2009

Met twee assists had Miralem Sulejmani zondag een belangrijk aandeel in de knappe overwinning van Ajax bij FC Utrecht (0-2). De Serviër kon dat succesje wel gebruiken, want de laatste weken had hij flink wat kritiek te verduren gekregen en belandde hij zelfs kort op de bank. "Ik probeer me daar zo weinig mogelijk mee bezig te houden. Ik wil gewoon lekker voetballen", zegt hij tegen FCUpdate.nl.

Sulejmani stond tegen FC Utrecht voor het eerst dit seizoen centraal voorin. Dat was even wennen voor de aanvaller, die de afgelopen maanden als aanvallende middenvelder of linksbuiten speelde. "Bij Heerenveen heb ik ook wel eens centraal voorin gespeeld, maar dat was in een systeem met twee spitsen. Nu stond ik alleen voorin, dat is even aanpassen. Sommige dingen zijn net iets anders, zoals de manier waarop je vrij moet lopen en acties kan maken. Of ik het lastig vind om de ene keer vanaf het middenveld of vanaf links te spelen en de andere keer centraal? Nee hoor. Geen probleem. Als je een goede speler bent, moet je op meerdere posities kunnen spelen. En ik wil een goede speler zijn", zegt hij met een ondeugende lach.

Dat Sulejmani een goede speler is, bleek vooral bij het eerste doelpunt tegen FC Utrecht. De 20-jarige aanvaller werd diep gestuurd door Eyong Enoh en legde de bal met een fraai hakje panklaar voor de instormende Gregory van der Wiel, die vervolgens van dichtbij de 0-1 binnen kon schieten. Een prachtige aanval dus, al had Sulejmani naar eigen zeggen wat geluk. "Ik hoorde Gregory achter me roepen en had weinig tijd om na te denken. Natuurlijk wist ik niet precies waar Gregory liep, maar omdat ik snel moest handelen gaf ik direct een hakje. Dat de bal precies bij hem in de loop terecht kwam, was natuurlijk super. Zeker ook omdat het zo vroeg in de wedstrijd was. We wisten dat FC Utrecht een sterke tegenstander was en dat het een zware wedstrijd zou worden, maar door dat vroege doelpunt werd het voor ons allemaal wat gemakkelijker."

Na deze treffer van Van der Wiel kwam Ajax eigenlijk amper meer in de problemen, zeker nadat Jan Vertonghen na de pauze de 0-2 binnen kopte. Met een goed gemikte vrije trap stond Sulejmani ook aan de basis van dit doelpunt, waarmee hij eindelijk weer eens zijn visitekaartje af gaf. De laatste weken zat de aanvaller namelijk in een flinke dip en verloor hij zelfs kort zijn basisplaats. En omdat concurrenten als Leonardo en Kennedy wél presteerden, nam de druk op Sulejmani toe.

Sulejmani's gezicht betrekt een beetje, als deze kritiek ter sprake komt. "Natuurlijk is het lastig, als je kritiek krijgt", stamelt hij. "Of de verwachtingen soms te hoog zijn, voor mijn eerste seizoen bij Ajax? Misschien. Maar het is voor mij sowieso nieuw om in zo'n korte tijd, zo veel wedstrijden te spelen. Daar moet ik aan wennen."

"Dat ik een keer op de bank zat, was niet zo raar", blikt de Serviër terug op de thuiswedstrijd tegen FC Volendam, toen hij voor het eerst dit seizoen om sportieve redenen gepasseerd was. "Zoiets hoort er bij, bij zo'n grote club als Ajax. Maar natuurlijk is het soms frustrerend. Want eigenlijk wil ik niet na hoeven denken over kritiek, of dat soort dingen. Ik wil gewoon lekker voetballen. En dat gaat ook steeds beter, tegen FC Utrecht ging het al best goed. Twee assists, dat is prima. Daar ben ik tevreden over. Nu moet ik deze lijn doortrekken", besluit de kleine aanvaller.
Vond hem gisteren alweer vele malen beter spelen. Hij is ook echt de koning van de hakjes !
pi_66618878
Sulejmani heeft inderdaad niet goed gespeeld de laatste tijd, maar goed, met Kennedy en Leonardo als basisspelers heb je nou ook niet echt toppers in huis .
  maandag 2 maart 2009 @ 15:29:50 #105
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_66619058
Mickey leverde gisteren toch een puntgave vrijetrap af
pi_66627483
Als je kijkt naar het moment dat hij scoort of de assist geeft, dan is dat vrijwel altijd belangrijk. Geen 3-0 of 4-0, maar of op voorsprong brengen van Ajax of de gelijkmaker. Slechts twee keer niet.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_66627531
Houd jij die statistiekjes nog bij, Ray?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_66628051
quote:
Op maandag 2 maart 2009 19:34 schreef Suijk het volgende:
Houd jij die statistiekjes nog bij, Ray?
Yep, zal één deze dagen wel weer een update plaatsen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:02:16 #109
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_66745279
Die statistiekjes ben ik ook wel benieuwd naar. Hoewel Mikki nog lang niet op het niveau zit wat hij vorig seizoen bij vlagen haalde, heb ik wel het idee dat hij erg belangrijk is met (best veel) assists en een paar doelpunten. Nouja, hij is ook nog maar 20, heeft nog een lange toekomst voor zich.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_66752263
Ik verlang nog steeds naar de Mickey die tegen Ajax speelde. Toen was hij echt fenomenaal.

Wanneer Mickey...
pi_66936461
Ajax draait op dit moment ook niet super. Het zal misschien wel komen. Zlatan was ook niet niet meteen briljant in zijn eerste seizoen Ajax.
Live out of your imagination, not your history.
  donderdag 19 maart 2009 @ 14:49:47 #112
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_67207485
Supermani kreeg het gister voor elkaar dat een aanzienlijk deel van publiek om Leonardo ging zingen, hoe diep kan je zinken. Al stond dat publiek uiteindelijk vooraan bij het juichen na zijn intikkertje vijf minuten later.

Gisteren was ie echt verreweg de zwakste schakel.
  donderdag 19 maart 2009 @ 14:51:20 #113
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_67207539
Elke vrije trap en corner was kut. Waarom nam Urby niet meer van die dingen?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_67207582
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Supermani kreeg het gister voor elkaar dat een aanzienlijk deel van publiek om Leonardo ging zingen, hoe diep kan je zinken. Al stond dat publiek uiteindelijk vooraan bij het juichen na zijn intikkertje vijf minuten later.

Tja, zo is voetbal he.

Wel mooi dat na die goal Van Basten Leo meteen terugriep. Alsof er toen iets veranderde met die ene goal. Maargoed Sulejmani moet meer gaan laten zien, want hij is al dat geld nog lang niet waard in het veld.
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:51 schreef One_conundrum het volgende:
Elke vrije trap en corner was kut. Waarom nam Urby niet meer van die dingen?
Die van Urby was nog slechter.
pi_67207635
En toch heb ik bij Miki wel het gevoel dat het goed gaat komen
pi_67207643
quote:

Schilder was de zwakste schakel en niet Sulejmani. Die corners waren niet goed maar zeker niet de zwakste op het veld.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_67207679
quote:
Supermani kreeg het gister voor elkaar dat een aanzienlijk deel van publiek om Leonardo ging zingen, hoe diep kan je zinken.
meesterlijk ja
pi_67208006
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:54 schreef Mindstate het volgende:
En toch heb ik bij Miki wel het gevoel dat het goed gaat komen
Ik hoop het echt, gister deed hij zijn best maar echt lukken wilde het niet.
pi_67208020
Sulejmani ontbrak het in ieder geval niet aan inzet. De transferprijs hangt nu wel als een last om hem heen.
pi_67211178
Vond het gisteren eigenlijk wel meevallen. Werkte hard, was ook erg balvast vond ik.

Maar hij is volgens mij nog steeds niet 100% fit, lijkt ook nog wat te zwaar te zijn. De explosiviteit is er iig niet.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_67213312
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:51 schreef zjroentje het volgende:
Vond het gisteren eigenlijk wel meevallen. Werkte hard, was ook erg balvast vond ik.

Maar hij is volgens mij nog steeds niet 100% fit, lijkt ook nog wat te zwaar te zijn. De explosiviteit is er iig niet.
Vond hem af en toe in een sprint toch wel weer redelijk snel.

Maar als hij gewoon al goede corners en vrije trappen neemt, is de publieke opinie al compleet anders.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_67213330
Waarom neemt hij ze uberhaupt. Ze gingen keer op keer veel te laag.
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:26:03 #123
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_67213405
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:21 schreef Suijk het volgende:

[..]

Vond hem af en toe in een sprint toch wel weer redelijk snel.

Maar als hij gewoon al goede corners en vrije trappen neemt, is de publieke opinie al compleet anders.
Die corners en vrije trappen zijn inderdaad erg belangrijk voor het beeld van hem. Maar dat is ook gewoon omdat bijna elke corner zo verschrikkelijk kut genomen wordt. Al weet ik niet hoelang. Het is gewoon een bal vooruit trappen Als je dat niet goed kan verdien je wel om wat kritiek te krijgen.
#FreeHat
pi_67248948
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik verlang nog steeds naar de Mickey die tegen Ajax speelde. Toen was hij echt fenomenaal.

Wanneer Mickey...
Tijdens oefenpartijtjes tegen de training.
  maandag 13 april 2009 @ 19:17:52 #125
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_67982942
Die tatoeage 10 in zijn nek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')