Geen idee. Het is voorgekomen, noch heb ik er over nagedacht.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:07 schreef EchtGaaf het volgende:
Als ik je klem zet, noem jij het zwetsneuzerij?
Je weet natuurlijk ook best dat het aantal tegenstander en medestanders op ijn zachts gezegd niet echt in balans is.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Voorlopig ben jij de enige die er een probleem mee heeft, dus de vraag is meer wanneer jij de mogelijkheid gaat overwegen dat jij de plank mis slaat.
Ja.quote:
Nee, dat stond er niet. Ik heb altijd gezegd dat je stofzuigers op de markt verhandeld maar geen mensen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik lees: "alleen daar waar ik er voordeel van heb"...
Over dooddoeners gesproken. Mensen hier zijn het niet met mij eens, dus dat ligt aan de mensen hier...quote:Op maandag 19 januari 2009 11:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Je weet natuurlijk ook best dat het aantal tegenstander en medestanders op ijn zachts gezegd niet echt in balans is.![]()
Zegt iets over de kleur van de populatie hier.
Lees eens goed. Ik schrijf niet dat dat er staat, maar dat ik dat zo lees.quote:
DUH!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:14 schreef Sander het volgende:
DS4 poneert met de TT net zo goed een stelling.
Waar is je schepte vanochtendquote:Op maandag 19 januari 2009 11:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Over dooddoeners gesproken. Mensen hier zijn het niet met mij eens, dus dat ligt aan de mensen hier...
Maarre, ga zo door!
Begin met het eerste woordje... Dan ben je meteen klaar.quote:
Laat me, ik ben niet zo vlug. Maar als ik het zo lees, EchtGaaf ook niet, en die mag ook met de grote jongens meediscussiėren.quote:
Maar het gaat ook niet om de handel in 'mensen' maar de handel in het product of de dienst die deze mensen kunnen leveren!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, dat stond er niet. Ik heb altijd gezegd dat je stofzuigers op de markt verhandeld maar geen mensen.
Ontken ik niet, en zoals je kon lezen wat dat ook niet mijn punt. Is zeg alleen een hele zwakke, een dooddoener en dat maakt de stelling ongelofelijk kut.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:14 schreef Sander het volgende:
DS4 poneert met de TT net zo goed een stelling.
Dat waardeoordeel valt net zo goed over de vorige topictitels te geven. Pot, ketel.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ontken ik niet, en zoals je kon lezen wat dat ook niet mijn punt. Is zeg alleen een hele zwakke, een dooddoener en dat maakt de stelling ongelofelijk kut.
Maar lezen is lastig, kennelijk.
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:18 schreef Sander het volgende:
[..]
Dat waardeoordeel valt net zo goed over de vorige topictitels te geven. Pot, ketel.
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar het gaat ook niet om de handel in 'mensen' maar de handel in het product of de dienst die deze mensen kunnen leveren!
Mensen worden niet verhandelt.
Jou pleidooien zijn altijd zo kort?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Begin met het eerste woordje... Dan ben je meteen klaar.
Volgens mij heb je een bril met jampotglazen op. Je leest zoveel, maar niet wat er staatquote:Op maandag 19 januari 2009 11:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Lees eens goed. Ik schrijf niet dat dat er staat, maar dat ik dat zo lees.
Wat is schepte?quote:
Joh, de "rechtsen" noemen iedereen met een andere mening "links" en de "linksen" noemen iedereen met een andere mening "rechts". En dan heb je nog een groep die beseft dat er niets zoiets is als alleen maar "links" of "rechts".quote:Is het nou zo moeilijk om te snappen dat het aantal "rechtselingen" die het eens zijn met die absurde salarissen hier het aantal "linkselingen" die vinden dat het uit de klauwen loopt , ver overtreft?
Mij is vooral het gezeur hieromtrend bekend.quote:Is jou zo langzamerhand nog niet bekend hoe de populatie op dit forum is opgebouwd?
Heeft niets met klapvee te maken, maar als een overwegende meerderheid het niet met je eens is, dan mag je best de mogelijkheid open houden dat je ongelijk hebt. Met argumenten kun je dan best je minderheidsstandpunt volhouden, maar jij begint al met "ik heb gelijk" en "iemand die het niet met mij eens is in dezen is rechts".quote:Maar ja, goed. Jij hebt kennelijk klapvee nodig. Ik niet!
Dat mag je aantonen door eerst controle te nemen over je eigen leven. Daarna kun je pas een kleine groep bij de hand nemen en zo weer verder.quote:Ik ben vast ene beter leider als het echt lastig wordt.![]()
Is dat plakplaatje voor jou van belang dan? Ik dacht dat jij dat niet nodig zou hebben na bovenstaande argumentatie.quote:Wie is hier de echte debater?
Gewoon een constatering van het overduidelijke. Maar dat had je al kunnen begrijpen uit wat er stond.quote:
Die moeite die jij hebt met het uit elkaar houden van feiten en meningen....quote:Op maandag 19 januari 2009 11:19 schreef EchtGaaf het volgende:
die stelling van #33 is heel wat beter.
Ik voelde mij als werknemer geen slachtoffer, integendeel.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Niet helemaal. een werknemer lever zich voor ongeveer een derde deel van zijn leven uit aan een werkgever. Een stuk waar je nog bar weinig zelf te willen hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |