Bedoel je het groepje jesters of de personen?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:54 schreef Kreator het volgende:
Is dit een leuk groepje om mee te posten?
Maakt het verschil?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Bedoel je het groepje jesters of de personen?
Ik weet het . Misschien zoekt ie rust ofzo ik weet het ook niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Plaatsjes in het noorden van Zweden tegen de poolgrens aan. Ben er geweest. Uitermate saai. Voornamelijk bomen met af en toe een riviertje. In de winter 24 uur donker, in de zomer 24 uur licht met ontelbaar veel muggen.
En het trainingscamp van het Swedish bikinivolleyballteam dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Plaatsjes in het noorden van Zweden tegen de poolgrens aan. Ben er geweest. Uitermate saai. Voornamelijk bomen met af en toe een riviertje. In de winter 24 uur donker, in de zomer 24 uur licht met ontelbaar veel muggen.
Dat wel, maar daarvoor hoef je niet naar Noord Zweden. Dan zit je in het zuiden beter. Plus, in het noorden is er een tekort aan vrouwen.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Geen blonde jesters en bij elk 'leuk natuurhuisje in het bos' een sauna?
Morgen is het pas dinsdag R. Dan doen we pas dequote:
Götland. Eiland in het zuiden dus.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En het trainingscamp van het Swedish bikinivolleyballteam dan?
Welk plaatsje is het?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:12 schreef Joene het volgende:
Ik weet het . Misschien zoekt ie rust ofzo ik weet het ook niet.
ik heb geen adres of plaatsnaam of iets.quote:
wie weet heeft R wel eenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Morgen is het pas dinsdag R. Dan doen we pas de
Even het zipje bekijken.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wie weet heeft R wel eenweekend gehad??
Maar dan nog mag je op Blue Monday wel even wat meer ingetogen reageren.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wie weet heeft R wel eenweekend gehad??
Ow, erg rigoureus dus.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:20 schreef Joene het volgende:
ik heb geen adres of plaatsnaam of iets.
wie weet was het het wel een 21 jarig die haar al 48 uur wakker gehoudenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar dan nog mag je op Blue Monday wel even wat meer ingetogen reageren.
waar kan je je daar voor subscriben?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Even het zipje bekijken.
090119weekendR.zip
Dat maak ik zelf wel uit, jaquote:Op maandag 19 januari 2009 10:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Morgen is het pas dinsdag R. Dan doen we pas de
ik neem aan dat als die daar is hij me wel op de hoogte stelt. zo niet..... zien we het dan wel weer.quote:
Ik ben bijna jarig, dus ik doe niet aan blue mondayquote:Op maandag 19 januari 2009 10:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar dan nog mag je op Blue Monday wel even wat meer ingetogen reageren.
wanneer word je 25 R?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben bijna jarig, dus ik doe niet aan blue monday
Mên, die garp heb ik 10 topics geleden al gemaakt.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wanneer word je 25 R?
Alwéér?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben bijna jarig, dus ik doe niet aan blue monday
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mên, die garp heb ik 10 topics geleden al gemaakt..
Het niet hebben van een Fok!Award is geen excuus, jongeman!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey ik ben FOK! slet 2008 en niet grappigste poster 2008.
![]()
Zo was ik ooit gedeeld "Meest integere user".quote:Op maandag 19 januari 2009 10:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb wel een FOK! award gehad in het verleden. Weliswaar met een kloon maar alsnog.
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het niet hebben van een Fok!Award is geen excuus, jongeman!
Ik ben slechtste nieuwkomerquote:Op maandag 19 januari 2009 10:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo was ik ooit gedeeld "Meest integere user"..
,
.
Há. Mijn tietenverzoek PM script heeft gewerkt in het weekend zie ik.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:50 schreef Kreator het volgende:
De inbox van ripley is vol
Dat is toch ook niet normaal hè.
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben slechtste nieuwkomer![]()
http://fotoboek.fok.nl/Domo-Kun
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:50 schreef Kreator het volgende:
Of lui, want ik schoon altijd maar 10 berichtjes of zo opquote:
ON-GE-LO-VE-LIJK!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:50 schreef Kreator het volgende:
hehe dat probleem had ik ook altijd... gewoon bij de instellingen zetten dat je alles op 1 pagina wi hebben... kan je ook in een keer je hele prullenbak leegflikkerenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of lui, want ik schoon altijd maar 10 berichtjes of zo op
quote:
ach... iedereen kan die fout makenquote:
cheers!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ach... iedereen kan die fout maken
gelukkig ben je weer terug
Per ongeluk.. Ja jaquote:
te veel mensen....quote:
Niet meer?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
te veel mensen....
maar ik mag niet meer vreemdgaan... dus ik blijf nu monogaam... tenminste... dat probeer ik
monogaam zijn is een keuze!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
te veel mensen....
maar ik mag niet meer vreemdgaan... dus ik blijf nu monogaam... tenminste... dat probeer ik
quote:
Ze weet het nu? Of wist ze het al?quote:
k_i_m en Tallyyyyy!quote:
Ik zit echt nog te wachten op dat je een keertje binnenvalt:quote:
ze wist het al maar ze heeft nu een ontmoedigingsbeleid ingesteld.quote:
Oh, ik wilde je net wat zipjes sturen, maar dat kan ik nu dus beter laten.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ze wist het al maar ze heeft nu een ontmoedigingsbeleid ingesteld.
Oepsquote:Op maandag 19 januari 2009 11:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ze wist het al maar ze heeft nu een ontmoedigingsbeleid ingesteld.
aanzitten mag.. inzitten niet.. dus kijken mag helemaalquote:Op maandag 19 januari 2009 11:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, ik wilde je net wat zipjes sturen, maar dat kan ik nu dus beter laten.
quote:
alle mooie vrouwen waar ik mee omga krijgen er een thuis via de postquote:Op maandag 19 januari 2009 11:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me vrij pijnlijk zitten voor Barradinges.
Dat of hun ogen worden er uit gekraptquote:Op maandag 19 januari 2009 11:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
alle mooie vrouwen waar ik mee omga krijgen er een thuis via de post![]()
![]()
Moppie!quote:
ah mijn vriendin gebruikt em als carnavalsmuts.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
alle mooie vrouwen waar ik mee omga krijgen er een thuis via de post![]()
![]()
idd hoolie krabquote:
Etterbuil.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:47 schreef TALIN het volgende:
[..]
mooi is dat altijd: Schat we moeten eens praten en dan een stilte laten vallen..... wat zijn de boodschappen?
Van de tekenfilm Spongebob Kneusquote:
Remote linking forbidden!quote:
Ik was net voor je op zoek.. Maar dan laat ik dat ff..quote:Op maandag 19 januari 2009 12:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Niet in dit topic uiteraard, want ik zit op kantoor.
Zoek maar een baantje voor me, als je toch bezig bentquote:Op maandag 19 januari 2009 12:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was net voor je op zoek.. Maar dan laat ik dat ff..
Deze dus:quote:
quote:
werk met eigen werktijden en veel mensen gelukkig makenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Zoek maar een baantje voor me, als je toch bezig bent.
Heb je nog steeds geen werk? Wat een gekutquote:Op maandag 19 januari 2009 12:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Zoek maar een baantje voor me, als je toch bezig bent.
Nee, ik kan alleen bij de AH terechtquote:Op maandag 19 januari 2009 12:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb je nog steeds geen werk? Wat een gekut
Zolang het maar op het hoofdkantoor is.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, ik kan alleen bij de AH terecht.
Nalp-Oldbie-weekbaan!quote:Op maandag 19 januari 2009 12:46 schreef HeatWave het volgende:
OK, het is dus "nationale help een oldbie aan een baan week"!
Nheoaebw, dat moet catchier kunnen.
Ik kan dingen met computersquote:Op maandag 19 januari 2009 12:44 schreef TALIN het volgende:
does es wat meer inzet!
wat kan je?
wat wil je?
waar wil je wat je kan?
Misschien kun je aan de slag bij PowNed.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik kan dingen met computers.
Ik wil dingen met computers doen, MAAR parttime.
Ik wil dingen met computers doen in Hilversum en omstreken.
Ik ben al een jaar aan het zoeken.
Ken je ook Neuken of Pijpen ? Dan weet ik ms nog wel een baantjequote:Op maandag 19 januari 2009 12:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Kan ik lekken over mijn huidige werkgever waar ze zo dol op zijnquote:Op maandag 19 januari 2009 12:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Misschien kun je aan de slag bij PowNed.
Die blik...quote:
Blue circlequote:Op maandag 19 januari 2009 12:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Voor stagelopen ben ik een beetje te oud geworden en de rest heeft geen geschikte vacatures vrijquote:Op maandag 19 januari 2009 12:52 schreef TALIN het volgende:
[..]
Blue circle
media stages rechts
BNN
NOB
inter access?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Waarom staan die kassa's op die foto's altijd uit?quote:
omdat ze voor die foto niet in de rij gaan staan aangezien ze er altijd 1 uur over doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Waarom staan die kassa's op die foto's altijd uit?.
KREATIVE.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:18 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] IK KAN MAAR GEEN NAAM VOOR M'N BEDRIJF BEDENKEN.... [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
KreaTyfusquote:Op maandag 19 januari 2009 13:18 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] IK KAN MAAR GEEN NAAM VOOR M'N BEDRIJF BEDENKEN.... [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Kreadingesquote:Op maandag 19 januari 2009 13:18 schreef Kreator het volgende:
Onafhankelijk consultancy geldklopperij toko in IT.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Misschien weer een misplaatste newbie vraag. Maar wát voor bedrijf Krea?
Torgurquote:Op maandag 19 januari 2009 13:18 schreef Kreator het volgende:
Adviesbureau De Witquote:Op maandag 19 januari 2009 13:24 schreef Kreator het volgende:
Onafhankelijk consultancy geldklopperij toko in IT.
Mijn achternaam is niet tof genoeg voor een bedrijfsnaam (en bestaat uit 2 woorden, dus dat is extra kut)quote:
Wie heeft het over jouw achternaam? Er staat toch Adviesbureau De Wit?!quote:Op maandag 19 januari 2009 13:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn achternaam is niet tof genoeg voor een bedrijfsnaam (en bestaat uit 2 woorden, dus dat is extra kut)
Ik vind De Wit alleen tof als je een schildersbedrijf hebt.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:28 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Wie heeft het over jouw achternaam? Er staat toch Adviesbureau De Wit?!
Ik vind De Wit iets moois, iets rustigs en iets sereens uitstralen.
En dan elke klant uitleggen dat het gewoon goed klonk en dat het geen reet met mij te maken heeft.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:28 schreef Anosmie het volgende:
Wie heeft het over jouw achternaam? Er staat toch Adviesbureau De Wit?!
Ik vind De Wit iets moois, iets rustigs en iets sereens uitstralen.
En als je hier iets tofs tegenkomt wat je wil gebruiken kun je vertellen dat je op een forum om wat dingen gevraagd had en dat één van de users iets zei wat eigenlijk wat tof klonk.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan elke klant uitleggen dat het gewoon goed klonk en dat het geen reet met mij te maken heeft..
Bite Actiemarketing ontwikkelt creatieve communicatiestrategieën en –concepten met het doel concrete verkoopeffecten te realiseren. De kracht van Bite is de integratie van online media met traditionele media.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:34 schreef k_i_m het volgende:
Oh, ik lees net dat Islamitische Thuis Zorg Nederland er al gebruik van maakt.
Mannelijke ICT oplossingen met toch een vrouwelijk tintje?quote:
Ah, dan wordt je naam dus ITGFTC!quote:Op maandag 19 januari 2009 13:50 schreef Kreator het volgende:
Ik weet mijn slogan al.
[ afbeelding ]
En het rijmt binnen de afkorting!quote:Op maandag 19 januari 2009 13:56 schreef Kreator het volgende:
Bekt lekker weg.
Heb het net gevisualiseerd met een prototype secretaresse van een jaar of 25. Het werkt.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En het rijmt binnen de afkorting!
"Goedemorgen, met Ie Tee Gee Ef Tee Cee!
Ja! Zoéén met dikke tieten en lang krullend rood haar.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Heb het net gevisualiseerd met een prototype secretaresse van een jaar of 25. Het werkt.
Je vergeet het op het puntje van haar neus balancerende brilletje.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja! Zoéén met dikke tieten en lang krullend rood haar.
Per-fekt!
"Ja, wat mot je?"quote:Op maandag 19 januari 2009 14:05 schreef Ripley het volgende:
Kim zoekt een baan. Maar die zegt het heel anders dan d eprototype secretaresse ben ik bang
En heur over elkaar geslagen, kortgemantelpakte benen.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Je vergeet het op het puntje van haar neus balancerende brilletje.
Das nog lang..quote:
Zo neem je d'r aan ja, maar na een jaar of tien zien ze er allemaal zo uit:quote:Op maandag 19 januari 2009 14:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En heur over elkaar geslagen, kortgemantelpakte benen.
En, speciaal voor jou, de meest prachtige sleutelbeenderen in the world.
Alsof een beetje tikteef uberhaupt opneemtquote:
Daarom ben ik dan ook al jaren geen secretaresse meerquote:Op maandag 19 januari 2009 14:05 schreef Ripley het volgende:
Kim zoekt een baan. Maar die zegt het heel anders dan d eprototype secretaresse ben ik bang
Ja, boeie, dan werken ze dus ergens anders.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:11 schreef Adelante het volgende:
Zo neem je d'r aan ja, maar na een jaar of tien zien ze er allemaal zo uit:
[ afbeelding ]
Werkkleding laten kopen.. Of nee.. Jij de kleding kopen zij dragen!quote:Op maandag 19 januari 2009 14:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zo neem je d'r aan ja, maar na een jaar of tien zien ze er allemaal zo uit:
[ afbeelding ]
Mijn collega is geen tikteef maar neemt ook niet opquote:Op maandag 19 januari 2009 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof een beetje tikteef uberhaupt opneemt.
Lang leve de contracten voor bepaalde tijd.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, boeie, dan werken ze dus ergens anders.
Bij jou zit dan weer een nieuwe, verse van 25.
Ik ook niet.. Behalve dat het een rode coltrui is en niets in beige tinten..quote:Op maandag 19 januari 2009 14:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik word kennelijk oud, want ik zie daar niet veel verkeerds aan. Behalve dan die colltrui.
Nu ja, dat "vlotte korte kapsel" is ook niet echt helemaal "je van het".quote:Op maandag 19 januari 2009 14:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik word kennelijk oud, want ik zie daar niet veel verkeerds aan. Behalve dan die colltrui.
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Het beeld wordt beter en beter.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En heur over elkaar geslagen, kortgemantelpakte benen.
En, speciaal voor jou, de meest prachtige sleutelbeenderen in the world.
Dat zijn weinig prominente sleutelbeenderen, Ad.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:15 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
maar als het ook zo kan...
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Het beeld wordt beter en beter.
Gekke hond zeg.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:18 schreef k_i_m het volgende:
Pardon meneer, er is post binnengekomen.
[ afbeelding ]
Dat is waar.. Vloekt wel bij de muur dan maar ach..quote:
Bijna perfect, JK. Alleen dat rode haar doet me denken aan m'n moeder. Blond haar is ook niet best, want dan denk ik weer aan m'n zus.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[ afbeelding ]
"Kunt U mij dat nog één keer uitleggen, meneer Ams? U bent zooooo slim!"
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Bijna perfect, JK. Alleen dat rode haar doet me denken aan m'n moeder. Blond haar is ook niet best, want dan denk ik weer aan m'n zus.
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Bijna perfect, JK. Alleen dat rode haar doet me denken aan m'n moeder. Blond haar is ook niet best, want dan denk ik weer aan m'n zus.
De muren worden binnenkort geschilderd. Net als de keuken. En de kelder. En de kozijnen.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:23 schreef Tally het volgende:
Dat is waar.. Vloekt wel bij de muur dan maar ach..
Nieuw gedichtjequote:Op maandag 19 januari 2009 14:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De muren worden binnenkort geschilderd. Net als de keuken. En de kelder. En de kozijnen.
Zuster. En je zusje is net zo rood als m'n moeder.quote:
Anders worden het beige tinten ben ik bang..quote:
Gedichtje?quote:
Ja, de muren gebroken wit en de rest grijs. Ik wilde de kozijnen nog donkerrood doen, maar dat zag er erg kroegachtig uit.quote:Kleurtjes al uitgekozen?
Ik ging er eigenlijk al vanuit dat je sowieso wel ongevraagd je mening zou geven.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk al vanuit dat je sowieso wel ongevraagd je mening zou geven.
Dat was een idee waar ik mee speelde, maar daar heb ik dus al van af gezien.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Zuster. En je zusje is net zo rood als m'n moeder.
Trek je iets netjes aan? En altijd met twee woorden spreken.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga zaterdag mijn hopelijk toekomstige huisbaas ontmoeten.
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]! Heeft R een roodharig zusje?
Met dezelfde soort krullen?.
Nee, verrassend genoeg heeft zij ontzettend steil haar.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:! Heeft R een roodharig zusje?
Met dezelfde soort krullen?.
*zwijmelt toch een beetje*quote:Op maandag 19 januari 2009 14:34 schreef Ripley het volgende:
Nee, ze lijkt totaal niet op mij
Ze is heel slank, met steil rood haar en een pony en groene ogen.
van een.....quote:
quote:
Joodse neger!quote:Op maandag 19 januari 2009 14:43 schreef TALIN het volgende:
[..]
van een.....
altijd fijn als er Engelsen voor mijn collega bellen> meneer de Kok
Jaquote:
Ja, ik probeer zo netjes mogelijk te komen enzo.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Trek je iets netjes aan? En altijd met twee woorden spreken.
Hoezo 'al'? Ik ben al 4 weken aan het denken.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:29 schreef Anosmie het volgende:
Hallo. Is er al een naam voor Krea Tor zn herbarium?
ik ga er nu 1 roken en als ik terug kom moet er 1 gekozen zijn!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoezo 'al'? Ik ben al 4 weken aan het denken.
Ik moet poepen. De rest is een keuze.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:09 schreef TALIN het volgende:
ik ga er nu 1 roken en als ik terug kom moet er 1 gekozen zijn!
*kroel*quote:Op maandag 19 januari 2009 15:58 schreef Kreator het volgende:
Hoezo 'al'? Ik ben al 4 weken aan het denken.
quote:
Hier op de zaak hebben we in dit kantoorpand 1 herentoilet voor 25 man ofzo. Daar zitten elke dag 2 of 3 van die hersendode gekken lekker op te poepen. Dát is pas erg.quote:
Nederlands is echt dood, geef het een nekschot en ga over in het Engels ofzoquote:zoek een financieel adviseur bij jouw in de buurt!
Niet meer in dit leven JKquote:
"Ach meid, je krijgt er zoveel voor terug, je draait nog wel bij."quote:
Gadverdamme, je klinkt als een wijfquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Ach meid, je krijgt er zoveel voor terug, je draait nog wel bij."
Ja, daarom ook de aanhalingstekens.quote:
Nee tuurlijk niet, dat is communicatie en gezien je een vrouw bent, is dat een hobbie, nee een eerste levensbehoefte van je, geen werk.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:44 schreef k_i_m het volgende:
Als ik niks doe achter mijn pc valt dat minder op dan dat ik aan mijn bureau zit en mijn telefoon over laat gaan. Daarom telde het niet mee.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:02 schreef Ripley het volgende:
Al doet een PM van je ex weinig voor je libido overigens
Nou, ik verwachtte heel wat, maar je was de naaktfoto vergeten zekerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zal ik je een pm sturen op je libido weer op te krikken?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, ik verwachtte heel wat, maar je was de naaktfoto vergeten zeker
"Hoi, ik ben net bij de dokter geweest en moet iedereen met wie ik sex heb gehad in de afgelopen twee jaar vertellen dat ik een SOA heb."quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:02 schreef Ripley het volgende:
Al doet een PM van je ex weinig voor je libido overigens
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Hoi, ik ben net bij de dokter geweest en moet iedereen met wie ik sex heb gehad in de afgelopen twee jaar vertellen dat ik een SOA heb."
quote:
Hoi A.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoi A.
En wat is het hier stil, is iedereen zijn dinsdagmorgen aan het botvieren?
Dan kijken de collega's me zo raar aan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:28 schreef Ripley het volgende:
Overleggen enzo. The horror!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoi A.
Je bent toch met je laatste dagen bezig?quote:
hoelaat hij gaat lunchenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je bent toch met je laatste dagen bezig?
Wat valt er nog te overleggen dan?
Kennisoverdracht...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hell, dat lukt mij al bijna anderhalf jaar hier.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:41 schreef k_i_m het volgende:
Wat denk jij. Zal het me lukken om vandaag echt helemaal niks te doen hier?.
Du Witzmacher!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:40 schreef Adelante het volgende:
Kennisoverdracht...
YEAHquote:
Oh ja. Got me there.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
wow hoe doe je het 3 kutseries in een rijtjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:33 schreef Armageddon het volgende:
Vanavond is het weer series tijd.
24!
American Idol
Lie to me
Mag wat kosten UIO.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Vanavond is het weer bestel at random een hoer tijd.
Blond / brunette
Enorme jesters / echte jesters
Pijpen met concoom / pijpen zonder condoom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |