Bedoel je het groepje jesters of de personen?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:54 schreef Kreator het volgende:
Is dit een leuk groepje om mee te posten?
Maakt het verschil?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Bedoel je het groepje jesters of de personen?
Ik weet het . Misschien zoekt ie rust ofzo ik weet het ook niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Plaatsjes in het noorden van Zweden tegen de poolgrens aan. Ben er geweest. Uitermate saai. Voornamelijk bomen met af en toe een riviertje. In de winter 24 uur donker, in de zomer 24 uur licht met ontelbaar veel muggen.
En het trainingscamp van het Swedish bikinivolleyballteam dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Plaatsjes in het noorden van Zweden tegen de poolgrens aan. Ben er geweest. Uitermate saai. Voornamelijk bomen met af en toe een riviertje. In de winter 24 uur donker, in de zomer 24 uur licht met ontelbaar veel muggen.
Dat wel, maar daarvoor hoef je niet naar Noord Zweden. Dan zit je in het zuiden beter. Plus, in het noorden is er een tekort aan vrouwen.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Geen blonde jesters en bij elk 'leuk natuurhuisje in het bos' een sauna?
Morgen is het pas dinsdag R. Dan doen we pas dequote:
Götland. Eiland in het zuiden dus.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En het trainingscamp van het Swedish bikinivolleyballteam dan?
Welk plaatsje is het?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:12 schreef Joene het volgende:
Ik weet het . Misschien zoekt ie rust ofzo ik weet het ook niet.
ik heb geen adres of plaatsnaam of iets.quote:
wie weet heeft R wel eenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Morgen is het pas dinsdag R. Dan doen we pas de
Even het zipje bekijken.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wie weet heeft R wel eenweekend gehad??
Maar dan nog mag je op Blue Monday wel even wat meer ingetogen reageren.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wie weet heeft R wel eenweekend gehad??
Ow, erg rigoureus dus.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:20 schreef Joene het volgende:
ik heb geen adres of plaatsnaam of iets.
wie weet was het het wel een 21 jarig die haar al 48 uur wakker gehoudenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar dan nog mag je op Blue Monday wel even wat meer ingetogen reageren.
waar kan je je daar voor subscriben?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Even het zipje bekijken.
090119weekendR.zip
Dat maak ik zelf wel uit, jaquote:Op maandag 19 januari 2009 10:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Morgen is het pas dinsdag R. Dan doen we pas de
ik neem aan dat als die daar is hij me wel op de hoogte stelt. zo niet..... zien we het dan wel weer.quote:
Ik ben bijna jarig, dus ik doe niet aan blue mondayquote:Op maandag 19 januari 2009 10:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar dan nog mag je op Blue Monday wel even wat meer ingetogen reageren.
wanneer word je 25 R?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben bijna jarig, dus ik doe niet aan blue monday
Mên, die garp heb ik 10 topics geleden al gemaakt.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wanneer word je 25 R?
Alwéér?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben bijna jarig, dus ik doe niet aan blue monday
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mên, die garp heb ik 10 topics geleden al gemaakt..
Het niet hebben van een Fok!Award is geen excuus, jongeman!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey ik ben FOK! slet 2008 en niet grappigste poster 2008.
![]()
Zo was ik ooit gedeeld "Meest integere user".quote:Op maandag 19 januari 2009 10:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb wel een FOK! award gehad in het verleden. Weliswaar met een kloon maar alsnog.
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het niet hebben van een Fok!Award is geen excuus, jongeman!
Ik ben slechtste nieuwkomerquote:Op maandag 19 januari 2009 10:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo was ik ooit gedeeld "Meest integere user"..
,
.
Há. Mijn tietenverzoek PM script heeft gewerkt in het weekend zie ik.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:50 schreef Kreator het volgende:
De inbox van ripley is vol
Dat is toch ook niet normaal hè.
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben slechtste nieuwkomer![]()
http://fotoboek.fok.nl/Domo-Kun
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:50 schreef Kreator het volgende:
Of lui, want ik schoon altijd maar 10 berichtjes of zo opquote:
ON-GE-LO-VE-LIJK!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:50 schreef Kreator het volgende:
hehe dat probleem had ik ook altijd... gewoon bij de instellingen zetten dat je alles op 1 pagina wi hebben... kan je ook in een keer je hele prullenbak leegflikkerenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of lui, want ik schoon altijd maar 10 berichtjes of zo op
quote:
ach... iedereen kan die fout makenquote:
cheers!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ach... iedereen kan die fout maken
gelukkig ben je weer terug
Per ongeluk.. Ja jaquote:
te veel mensen....quote:
Niet meer?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
te veel mensen....
maar ik mag niet meer vreemdgaan... dus ik blijf nu monogaam... tenminste... dat probeer ik
monogaam zijn is een keuze!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
te veel mensen....
maar ik mag niet meer vreemdgaan... dus ik blijf nu monogaam... tenminste... dat probeer ik
quote:
Ze weet het nu? Of wist ze het al?quote:
k_i_m en Tallyyyyy!quote:
Ik zit echt nog te wachten op dat je een keertje binnenvalt:quote:
ze wist het al maar ze heeft nu een ontmoedigingsbeleid ingesteld.quote:
Oh, ik wilde je net wat zipjes sturen, maar dat kan ik nu dus beter laten.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ze wist het al maar ze heeft nu een ontmoedigingsbeleid ingesteld.
Oepsquote:Op maandag 19 januari 2009 11:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ze wist het al maar ze heeft nu een ontmoedigingsbeleid ingesteld.
aanzitten mag.. inzitten niet.. dus kijken mag helemaalquote:Op maandag 19 januari 2009 11:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, ik wilde je net wat zipjes sturen, maar dat kan ik nu dus beter laten.
quote:
alle mooie vrouwen waar ik mee omga krijgen er een thuis via de postquote:Op maandag 19 januari 2009 11:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me vrij pijnlijk zitten voor Barradinges.
Dat of hun ogen worden er uit gekraptquote:Op maandag 19 januari 2009 11:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
alle mooie vrouwen waar ik mee omga krijgen er een thuis via de post![]()
![]()
Moppie!quote:
ah mijn vriendin gebruikt em als carnavalsmuts.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
alle mooie vrouwen waar ik mee omga krijgen er een thuis via de post![]()
![]()
idd hoolie krabquote:
Etterbuil.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:47 schreef TALIN het volgende:
[..]
mooi is dat altijd: Schat we moeten eens praten en dan een stilte laten vallen..... wat zijn de boodschappen?
Van de tekenfilm Spongebob Kneusquote:
Remote linking forbidden!quote:
Ik was net voor je op zoek.. Maar dan laat ik dat ff..quote:Op maandag 19 januari 2009 12:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Niet in dit topic uiteraard, want ik zit op kantoor.
Zoek maar een baantje voor me, als je toch bezig bentquote:Op maandag 19 januari 2009 12:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was net voor je op zoek.. Maar dan laat ik dat ff..
Deze dus:quote:
quote:
werk met eigen werktijden en veel mensen gelukkig makenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Zoek maar een baantje voor me, als je toch bezig bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |