Bedoel je het groepje jesters of de personen?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:54 schreef Kreator het volgende:
Is dit een leuk groepje om mee te posten?
Maakt het verschil?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Bedoel je het groepje jesters of de personen?
Ik weet het . Misschien zoekt ie rust ofzo ik weet het ook niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Plaatsjes in het noorden van Zweden tegen de poolgrens aan. Ben er geweest. Uitermate saai. Voornamelijk bomen met af en toe een riviertje. In de winter 24 uur donker, in de zomer 24 uur licht met ontelbaar veel muggen.
En het trainingscamp van het Swedish bikinivolleyballteam dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Plaatsjes in het noorden van Zweden tegen de poolgrens aan. Ben er geweest. Uitermate saai. Voornamelijk bomen met af en toe een riviertje. In de winter 24 uur donker, in de zomer 24 uur licht met ontelbaar veel muggen.
Dat wel, maar daarvoor hoef je niet naar Noord Zweden. Dan zit je in het zuiden beter. Plus, in het noorden is er een tekort aan vrouwen.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Geen blonde jesters en bij elk 'leuk natuurhuisje in het bos' een sauna?
Morgen is het pas dinsdag R. Dan doen we pas dequote:
Götland. Eiland in het zuiden dus.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En het trainingscamp van het Swedish bikinivolleyballteam dan?
Welk plaatsje is het?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:12 schreef Joene het volgende:
Ik weet het . Misschien zoekt ie rust ofzo ik weet het ook niet.
ik heb geen adres of plaatsnaam of iets.quote:
wie weet heeft R wel eenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Morgen is het pas dinsdag R. Dan doen we pas de
Even het zipje bekijken.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wie weet heeft R wel eenweekend gehad??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |