Hoog boven de enkels? Twee benen? Geen idee hoe je daar bij komt. En hij mist de bal op een paar centimeters. Hij schat de situatie ietwat verkeerd in, moet daardoor een felle jump maken, raakt Anita amper tot niet, mist de bal op enkele centimeters. Gewoon geel in mijn ogen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je mag ook rood geven voor onbesuisd inkomen he. Je hoeft met een elleboog bijv ook niet te raken om rood te krijgen. Volgens mij zat hij gewoon te hoog boven de enkels, twee benen en van achteren, zonder dat hij de bal kan raken.
Dan kan je hem dus gewoon krijgen; wees blij dat Anita niet eerst zijn enkels er voor hoeft te breken.
Hij heeft de wedstrijd kapotgefloten en had minstens 2x rood moeten trekken.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:26 schreef kevin6188 het volgende:
Wat ik ervan gezien heb viel het toch wel mee? Hij floot in ieder geval zeer consequent, dat is sowieso goed. Maar ik heb lang niet alles gezien gisteren.
Eerste helft liet hij teveel doorgaan en de tweede helft compenseerde hij het door de match stuk te fluitenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:26 schreef kevin6188 het volgende:
Wat ik ervan gezien heb viel het toch wel mee? Hij floot in ieder geval zeer consequent, dat is sowieso goed. Maar ik heb lang niet alles gezien gisteren.
Hij floot zeer consequent verkeerdquote:Op woensdag 29 april 2009 09:26 schreef kevin6188 het volgende:
Blijkbaar heb ik het dus verkeerd gezien. Heb sowieso de eerste helft grotendeels gemist en was de tweede helft ook meer met andere zaken bezig, maargoed.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij floot zeer consequent verkeerdHij zat er een paar flink naast en begon al meteen verkeerd door geen geel te geven voor Bosingwa. Hierdoor liep de wedstrijd een beetje uit de hand omdat spelers de grens op gingen zoeken.
Dit is het topic voor de Eredivisiequote:Op woensdag 29 april 2009 00:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zelfs in de halve finale CL kunnen ze er dus een potje van maken.
"Ontzettend spijtig voor Roda". Makkelijk van Vink, hij heeft zijn fout toegegeven, maar waarschijnlijk degradeert Roda door deze fout rechtstreeks. Ik zou gewoon een boete geven aan Vink.quote:Vink erkent buitenspelgoal: 'Ontzettend spijtig voor Roda'
Harm van Veldhoven was zeer ontstemd na de nederlaag van Roda JC tegen Willem II. De coach zag zijn ploeg verliezen door een buitenspeldoelpunt in blessuretijd: 0-1.
Niels Vorthoren tikte in de toegevoegde tijd van dichtbij de bal achter doelman Bram Castro. Maar het was scheidsrechter Pieter Vink en zijn assistenten ontgaan dat de Tilburger dit in buitenspelpositie deed.
Geconfronteerd met televisiebeelden erkende Vink zijn fout. 'Op het moment van spelen staat de speler van Willem II buitenspel', vertelde de scheidsrechter voor de camera van Eredivisie Live. 'Ik zie dat mijn assistent op één lijn staat, en als hij niet vlagt, dan moet ik het doelpunt toekennen', herinnerde Vink zich het moment. 'Natuurlijk is dit dramatisch voor Roda JC, maar dit is voetbal. Ontzettend spijtig voor Roda.'
Coach Van Veldhoven hield zich in, aangezien hij onlangs al door de KNVB was beboet voor een verbale uithaal richting de in zijn ogen partijdige arbitrage. 'Er gebeuren eigenaardige zaken. Als je dit soort doelpunten niet ziet...', verzuchtte de Nederlandse Belg. 'Ik kan je wel zeggen, dat wij een heel slecht gevoel hebben over dit. Maar dat heb ik al eerder gezegd en ik mag er niets meer over zeggen, want ik heb al vijfhonderd euro boete gehad.'
In de laatste competitieronde moet Roda zich zien te redden door in het uitduel bij Feyenoord beter te presteren dan de drie overgebleven concurrenten in hun wedstrijden: ADO den Haag, FC Volendam en De Graafschap. 'We hebben nog één wedstrijd, we geven nog niet op, het is nog mogelijk', bleef Van Veldhoven positief.
Waarom? Hij is in deze afhankelijk van zijn grensrechter, die dus niet vlagt. Dan moet die grens een boete, niet Vink.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
"Ontzettend spijtig voor Roda". Makkelijk van Vink, hij heeft zijn fout toegegeven, maar waarschijnlijk degradeert Roda door deze fout rechtstreeks. Ik zou gewoon een boete geven aan Vink.
Vink kan er weinig aandoen? Zijn assistent had het moeten zien, die faalt opzichtig helaas en Vink moet op hem afgaan. Hij stond er zelf veel slechter voor.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
"Ontzettend spijtig voor Roda". Makkelijk van Vink, hij heeft zijn fout toegegeven, maar waarschijnlijk degradeert Roda door deze fout rechtstreeks. Ik zou gewoon een boete geven aan Vink.
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Even dertig seconden op video beelden kijken en we zijn er uit.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Kom op zeg. Schaf dan meteen grensrechters af.
Dat zeg ik toch helemaal niet. Als het aan mij ligt krijgen we dat nog liever vandaag dan morgen. Maar Vink kreeg de schuld van RM. Terwijl die niks anders doet dan afgaan op zijn grensrechter.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Even dertig seconden op video beelden kijken en we zijn er uit.
Voetbal is de enige sport waar dat niet gebeurt.
Dat hoort bij de charme van het spel zeggen ze dan.
Ja moet je in Kerkrade mee aankomen.
Vergeet het schaken niet!quote:Op zondag 3 mei 2009 22:08 schreef tong80 het volgende:
Even dertig seconden op video beelden kijken en we zijn er uit.
Voetbal is de enige sport waar dat niet gebeurt.
Dat doet er niet toe.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Vink kan er weinig aandoen? Zijn assistent had het moeten zien, die faalt opzichtig helaas en Vink moet op hem afgaan. Hij stond er zelf veel slechter voor.
Dat doet er wel degelijk toe. Want dan heb je geen grensrechters meer nodig. Als de scheids toch op zijn eigen waarneming moet uitgaan.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe.
Zie van Boekel bij ajax - Heracles, daar was in principe ook de grens schuldig echter 'bestrafte' de KNVB Polletje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |