abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65411775
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:00 schreef Prosac het volgende:

[..]

van Basten wegsturen deed hij juist goed. Emotie tonen mag, maar ga niet het veld in lopen om verhaal te halen. Je bent coach. Wegereef gaf hem zelfs eerst nog de kans om weer naar de dug-out te lopen, maar zelfs toen ging hij niet terug.
Alleen vergat hij Jans er ook uit te sturen.
  maandag 26 januari 2009 @ 10:18:57 #52
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_65411898
dat is ook helemaal waar.
pi_65412620
Ik vraag mij ook nog steeds af waarom Berg geen kaart kreeg voor zijn belachelijke schwalbe
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_65412694
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Alleen vergat hij Jans er ook uit te sturen.
Van Basten (en Jans) kregen een waarschuwing van de 4e official om het veld weer in te gaan. Jans ging terug, Van Basten bleef staan. 100% technisch had hij beide weg moeten sturen, maar als je na een waarschuwing blijft staan, vraag je er zeker om.
pi_65412716
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:48 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Van Basten (en Jans) kregen een waarschuwing van de 4e official om het veld weer in te gaan. Jans ging terug, Van Basten bleef staan. 100% technisch had hij beide weg moeten sturen, maar als je na een waarschuwing blijft staan, vraag je er zeker om.
Dat klopt maar volgens de regels hadden ze gewoon beiden naar de tribune gemoeten.
Dit geeft Wegereef overigens ook zelf toe.
pi_65412755
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:46 schreef denthemen het volgende:
Ik vraag mij ook nog steeds af waarom Berg geen kaart kreeg voor zijn belachelijke schwalbe
Omdat dat niet altijd zo goed te zien is voor een scheidsrechter. Hij had geel mogen hebben, maar om het nou een dwaling te noemen... Tot de 86e minuut deed Wegereef niets wat Ajax van een overwinning afhield. Geen penalty gegeven, geen penalty onthouden etc. etc.
pi_65412822
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:50 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Omdat dat niet altijd zo goed te zien is voor een scheidsrechter. Hij had geel mogen hebben, maar om het nou een dwaling te noemen... Tot de 86e minuut deed Wegereef niets wat Ajax van een overwinning afhield. Geen penalty gegeven, geen penalty onthouden etc. etc.
Als je geen penalty geeft dan is het een schwalbe, in dit geval dan.. Want als er contact was dan was het alleen bij de voeten, dus had het ook niet te licht kunnen zijn voor een strafschop. En verder heeft Ajax de nederlaag uiteraard aan zichzelf te danken
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 26 januari 2009 @ 10:59:10 #58
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_65412996
Gaf Wegereef vorige week niet ook al achteraf aan dat die fout zat...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 26 januari 2009 @ 11:07:57 #59
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_65413192
ik zei het op de tribune al, als wegereef dit wegwuift, dan moet hij ook geel geven. Ik kon het overigens zelf niet goed zien. Maar kreeg al vrij snel een sms dat het niks was.
pi_65640057
Waarom is er eigenlijk nog een 4de man aanwezig? Die doet werkelijk geen ene mallemoer en kaart totaal niets aan, behalve als er een trainer bij hem in de buurt komt, weet ie de scheids gelijk te bereiken.

Vandaag ook weer met NEC - Feyenoord. Op de middenlijn, aan de kant van de dugouts vangt El Ahmadi bewust Dani op met zijn schouder. Zo'n kerel moet dat toch zien en kunnen aankaarten? Of mag ie dat tegenwoordig ook niet meer?

Ook leuk:
quote:
Cziommer: Onterechte gele kaart intrekken

ENSCHEDE - Simon Cziommer kwam na zijn gele kaart tegen FC Twente met een opmerkelijk voorstel: gele kaarten die ten onrechte worden gegeven, moeten door de KNVB worden ingetrokken.
De FC Utrecht-speler werd door scheidsrechter Tom van Sichem ten onrechte bestraft met geel bestraft na een correcte sliding op Edson Braafheid. Cziommer speelde de bal.

,,Spelers maken fouten, scheidsrechters maken fouten. Wij worden bestraft. Scheidsrechters hoeven van mij niet te worden bestraft, maar de KNVB kan in elk geval onterechte gele kaarten kwijtschelden,'' aldus Cziommer.

Gregoor van Dijk vond Van Sichem ook een merkwaardig arbiter: ,,Hij kwam naar mij toe: 'jij als aanvoerder bent de enige die tegen mij mag praten'. Toen ik hem wees op het feit dat Theo Janssen bij een vrije trap de bal drie meter naar binnen legde, kreeg ik geel. Onbegrijpelijk.''
.
pi_65642545
Nog maar 3 topcis Die kerel in de wedstrijd bij Sparta AZ was ook leuk bezig, maar gaf zelf toe fout te zitten.
pi_65711549
Van Boekel keurt onterecht een doelpunt van ajax af in de 94e minuut.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:12:30 #63
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_65711793
Dit topic zit zo vol met al die prutsers in Nederland
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  dinsdag 3 februari 2009 @ 23:17:37 #64
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_65715229
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:08 schreef sjimz het volgende:
Van Boekel keurt onterecht een doelpunt van ajax af in de 94e minuut.
De penalty was een cadeautje De Jong had beide benen al gestrekt en was al in de valstand nog voor hij Pieckenhagen tegenkwam.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_65715293
Het begint wel trieste vormen aan te nemen, inderdaad. Als was het dit keer wel grappig
pi_65715308
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 23:17 schreef MrTorture het volgende:

[..]

De penalty was een cadeautje De Jong had beide benen al gestrekt en was al in de valstand nog voor hij Pieckenhagen tegenkwam.
Ben ik totaal niet met je eens.
Het was een zuivere strafschop.
De keeper raakt de man aan en mist de bal.
pi_65717076
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65718534
Te sneu.
  woensdag 4 februari 2009 @ 01:20:33 #69
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65718782
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 23:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ben ik totaal niet met je eens.
Het was een zuivere strafschop.
De keeper raakt de man aan en mist de bal.
Absoluut een penalty inderdaad, maar was jij niet één van die ajacieden die toen de penalty van Afellay belachelijk vond tegen Willem II? Ik dacht van wel... en dan is het wat hypocriet denk ik.
pi_65718879
Wat is trouwens dat gedoe over een knipoog van de grens naar Van Boekel of andersom?
pi_65718942
De grensrechters mogen idd weer eens leren vlagen niet alleen vandaag met Suarez maar ook in Arnhem was diegene aan de noorkand drama , het had niet veel gescheelt of hij had ook een beuk gehad
  woensdag 4 februari 2009 @ 01:52:58 #72
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_65719213
quote:

[..]

Was gewoon een duidelijk penalty. Pieckenhage was te laat bij de bal.
#FreeHat
  woensdag 4 februari 2009 @ 07:24:42 #73
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65720335
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 01:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is trouwens dat gedoe over een knipoog van de grens naar Van Boekel of andersom?
Na het afkeuren gingen ze knipogen naar elkaar en lachen
  woensdag 4 februari 2009 @ 08:30:16 #74
26777 MrTorture
pi_65720935
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 01:52 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Was gewoon een duidelijk penalty. Pieckenhage was te laat bij de bal.
Klopt. Heb net nog een herhaling gekeken en et was inderdaad een penalty. Toen k et op tv zag, dacht ik dat De Jong al aan et vallen was, voordat-ie bij Pieckenhagen was.
Vis een optie?
pi_65720974
Hij werd wel geraakt, maar dat benen in de lucht gooien zag er nogal duf uit. Niet meer doen.

Verder geen rood gehad, dat heeft de scheidsrechter goed gezien!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_65721129
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 01:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Absoluut een penalty inderdaad, maar was jij niet één van die ajacieden die toen de penalty van Afellay belachelijk vond tegen Willem II? Ik dacht van wel... en dan is het wat hypocriet denk ik.
Geen idee, fris me geheugen maar even op.
pi_65721200
quote:

[..]

Bullshit, Pieckenhagen pakt hem bij zijn enkels ipv de bal, 100% penalty. Dat was ook zo ongeveer het enige wat die knakker goed deed.
pi_65721279
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 08:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Bullshit, Pieckenhagen pakt hem bij zijn enkels ipv de bal, 100% penalty. Dat was ook zo ongeveer het enige wat die knakker goed deed.
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 08:30 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Klopt. Heb net nog een herhaling gekeken en et was inderdaad een penalty. Toen k et op tv zag, dacht ik dat De Jong al aan et vallen was, voordat-ie bij Pieckenhagen was.
pi_65722048
Wat hebben we toch een geweldige arbitrage in Nederland.

100% goal van Heracles afgekeurd.
100% van De Graafschap afgekeurd.
Goal van AZ tegen Sparta was buitenspel.
100% goal van Suárez afgekeurd.

En dat in drie speelronden. Tel daarbij die vele belachelijke gele en rode kaarten op en het niet fluiten voor zware overtredingen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:07:55 #80
26777 MrTorture
pi_65723106
De van De Graafschap tegen PSV was echt buitenspel. Die tegen AZ was wel onterecht afgekeurd
Vis een optie?
pi_65723179
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 07:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Later hebben ze naar het schijnt -met een biertje in de hand- op een tafel staan dansen in de bestuurskamer / bussinessclub bij Ajax.
pi_65732468
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 00:02 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
Denk trouwens dat er gevlagd werd voor de bal naar Leonardo, die zo goed als op 1 lijn stond op dat moment. Al was dat zo, dan is het nog steeds een grote blunder omdat een speler van Heracles de bal kopte naar Leonardo.
  donderdag 5 februari 2009 @ 07:18:58 #83
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65756173
Gister had sparta rood moeten hebben na de aanslag op tomasson na 3 minuten, speler kreeg slechts geel
pi_65756208
quote:
Scheidsrechter even in de luwte

AMSTERDAM - Assistent-scheidsrechter Rob van de Ven moet zijn blunder tijdens Ajax-Heracles Almelo bekopen met een verplichte vrije dag. De grensrechter vlagde drie minuten in blessuretijd – bij 2-2 – de glaszuivere winnende treffer van Luis Suarez af, waarna het signaal werd overgenomen door scheidsrechter Pol van Boekel.

De technische staf van de afdeling scheidsrechterszaken heeft het beleid falende (assistent-)scheidsrechters een week uit het programma te halen of een minder belangrijke wedstrijd te geven.

Van de Ven mist nu AZ-Willem II, waarvoor hij aanvankelijk was ingedeeld. Ook Van Boekel moet het duel in Alkmaar gedwongen overslaan. „De technische commissie verwijt hem niks, maar vindt het verstandiger hem even in de luwte te plaatsen”, benadrukt een woordvoerster van de voetbalbond.

De wedstrijd wordt nu geleid door de ervaren Roelof Luinge. Scheidsrechter Van Boekel baalde een dag na het duel nog enorm van zijn misser. „Rob was zó overtuigd van zijn gelijk dat ik ondanks de heftige protesten van Ajax pas in de catacomben doorhad, dat we er vreselijk naast zaten. Dit is zuur voor Ajax.”

Telegraaf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65756284
Terecht alleen vind ik het vreemd dat deze blunder wel bestraft wordt en die van Heracles tegen ADO niet.
  donderdag 5 februari 2009 @ 08:19:36 #86
26777 MrTorture
pi_65756631
Of die van De Graafschap tegen AZ..
Maar goed, nu gaat het om Ajax
Vis een optie?
  donderdag 5 februari 2009 @ 09:28:57 #87
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65757753
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 07:37 schreef sjimz het volgende:
Terecht alleen vind ik het vreemd dat deze blunder wel bestraft wordt en die van Heracles tegen ADO niet.
Het is officieel dan ook geen straf.
pi_65758369
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 07:37 schreef sjimz het volgende:
Op wedstrijden van Ajax staan nu eenmaal meer spotlights.
pi_65758529
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 07:26 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Competitievervalsing !!!

Nu krijgt AZ weer een goede scheidsrechter en worden wij geen kampioen
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:09:27 #90
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65758605
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 07:24 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Zo van "Goede beslissing".
Net zoals Braamhaar juichde nadat er gescoord was (door psv?) omdat meneer vond dat hij het voordeel goed toe had gepast ofzo?
pi_65758639
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:09 schreef Keltie het volgende:

[..]

Zo van "Goede beslissing".
Net zoals Braamhaar juichde nadat er gescoord was (door psv?) omdat meneer vond dat hij het voordeel goed toe had gepast ofzo?
Ajax scoorde tegen PSV.
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:11:34 #92
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65758658
quote:
Op zondag 1 februari 2009 22:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom is er eigenlijk nog een 4de man aanwezig? Die doet werkelijk geen ene mallemoer en kaart totaal niets aan, behalve als er een trainer bij hem in de buurt komt, weet ie de scheids gelijk te bereiken.

Vandaag ook weer met NEC - Feyenoord. Op de middenlijn, aan de kant van de dugouts vangt El Ahmadi bewust Dani op met zijn schouder. Zo'n kerel moet dat toch zien en kunnen aankaarten? Of mag ie dat tegenwoordig ook niet meer?
Dat horen ze te doen jah.
Echter, vinden ze het belangrijker de trainers te pesten en ze moeten natuurlijk het bordje van de wissels omhoog houden.
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:49:19 #93
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_65759703
Pol van Boekel gaat bij meerdere clubs in de fout maar nergens treed de KNVB op.
Pol en zijn grens gaan bij Ajax in de fout en de KNVB treed op...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_65759759
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:49 schreef DarkShine het volgende:
Pol van Boekel gaat bij meerdere clubs in de fout maar nergens treed de KNVB op.
En wat bedoel je daarmee? Overigens vind ik niet dat Van Boekel ook maar het kleinste beetje schuld heeft aan afgelopen dinsdag.
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:52:21 #95
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_65759797
quote:
Er is inderdaad een 020-complot dat nauwkeurig is opgezet vanuit Zeist . Wat een provinciaal Calimero-gedrag!!
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:52:26 #96
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_65759800
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:50 schreef Breach het volgende:

[..]

En wat bedoel je daarmee? Overigens vind ik niet dat Van Boekel ook maar het kleinste beetje schuld heeft aan afgelopen dinsdag.
Ik constateer enkel.
Planning:
-
pi_65759877
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:52 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Er is inderdaad een 020-complot dat nauwkeurig is opgezet vanuit Zeist . Wat een provinciaal Calimero-gedrag!!
En zoals ik al zei. Juist Ajax wordt erdoor benadeeld. Omdat je de kans verkleind dat er een fout wordt gemaakt bij de directe concurrenten.

Het is gewoon bullshit. Van mij hoeft die grens niet eens geschorst te worden. Alsof hij daar de volgende keer beter van gaat vlaggen

Als dat nl. zo zou zijn, dan moesten ze hem ontslaan.
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:03:26 #98
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_65760099
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:50 schreef Breach het volgende:

[..]

Vond Pol correct reageren, ook bij de protesten bij de grens.
Planning:
-
pi_65762817
quote:
Ik denk dat het bij PSV of AZ ook wel was gebeurd. Vind het wel opvallend, te meer omdat men bij de vorige evengoed schandalige missers het vooral "jammer" vond.
Maar nu is de media-aandacht wat groter, dus ik denk dat men even de scheidsrechter in de luwte wil zetten.
pi_65844727
Alweer twee buitenspelgoals bij Vitesse - Ajax. Lekker bezig.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')