Dat is wel heel erg vaagquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:34 schreef mrPanerai het volgende:
ik was dit weekend op een feesje...daar werd een soort dance/trancebeat gespeeld met daarover een soort accoustische gitaar...iemand een ideetje waarop ik moet gaan googlen/downloaden?
thx
Ian Carey - Risequote:Op donderdag 29 januari 2009 14:34 schreef mrPanerai het volgende:
ik was dit weekend op een feesje...daar werd een soort dance/trancebeat gespeeld met daarover een soort accoustische gitaar...iemand een ideetje waarop ik moet gaan googlen/downloaden?
thx
uit de openingspost:quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:09 schreef mcjoel het volgende:
Grad Damen - Mijn grootste geluk
Dat vind ik een mooi liedje kan hem alleen nergens krijgen zou iemand die willen uploaden.
alvast bedankt.
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Limewire of aanverwanten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:09 schreef mcjoel het volgende:
Grad Damen - Mijn grootste geluk
Dat vind ik een mooi liedje kan hem alleen nergens krijgen zou iemand die willen uploaden.
alvast bedankt.
Dat is verboden op het hele forum.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:34 schreef mcjoel het volgende:
Is er ook een topic waar ze kan aanvragen dan zo ja welke?
thx maar nee....het is echt een vette beat, het gitaarspelen gaat vrij snel en is enkel en alleen de gitaar, en noot per noot gespeeld, geen accoorden of hoe zeg je dat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg vaag.
Gokje dan maar:
Saint Germain - Pink Satellitequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:50 schreef Sautor het volgende:
Net op Arrow Jazz. Ik zag in een vluggigheid iets met pink lite staan ofzo, maar google gaf me alleen maar nintendo DS
Het zit in Scooter - Mariaquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:50 schreef drumstickNL het volgende:
Ik zoek een liedje het is hardcore/hardstyle en het deuntje gaat ongeveer zo :
Tu tu du du , tu du du du ..
x
Katie Melua - Marie Pickfordquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:21 schreef Treezz het volgende:
Ik zoek een liedje
op m'n werk hoor ik denk norah jones zingen , maar dat weet ik niet zeker
en er 1 zinnetje wat erbij blijft..
charlie chapman isn't invided (ofzoiets ....)
ja.. !! bedankt!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:25 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Katie Melua - Marie Pickford
Pendulum - Girl In The Fire?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:34 schreef mrPanerai het volgende:
thx
nee dat is allemaal electrisch, de gitaarpartij is volgens mij echt acoustisch, en daar dan een dikke beat bij.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:38 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Pendulum - Girl In The Fire?
als t de trailer is die op de site staat van tvfilm, dan is het 40' van Franz Ferdinand..quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:55 schreef Jenny_ het volgende:
Hallo,
Ik zoek het liedje wat gebruikt wordt in de reclame van NET5 voor de film "In good company". Ik hoor gitaar geluiden... iemand de reclame gezien die me kan helpen?
Bedankt alvast.
Oehh ik hoop dat ie voor altijd online blijft staan.. Zoo heeel erg bedankt!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:23 schreef solidworks het volgende:
[..]
http://www.idenburgmusic.com/movs/coebergh.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |